Mensen zijn soms echt levenloos. Heb je niks anders te doen ofzoquote:Op dinsdag 25 juli 2017 00:32 schreef RingBewoner het volgende:
Probeer het hier eens:
GC / Wie wilt met mij mee naar de walibi?
Nee ik wil geen vriendin sorry. Het is echt even dagje naar walibi en klaar.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 00:38 schreef AnanYaw het volgende:
Seksistisch topic!
Haal mij op en betaal mijn eten en drinken en ik school je in de kunst van het vrouwen versieren.
Waarom?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 00:27 schreef Brucelee78 het volgende:
Ik zou daarom graag via fok.nl een oproep plaatsen voor mensen die met mij mee zouden willen gaan naar walibi.
Dan is er 2 mogelijkheden:
1. Je bent een dame, dan gaan we samen , ik haal je op met auto en breng je naar walibi en weer terug naar je huis. Eten drinken is ook van mijn kant. Alleen de ticket kosten is voor jou. En als het niet anders kan betaal ik zelfs die ticket voor je.
Nee je snapt het niet daar gaat het niet om.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 00:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom?
Heb je enig idee in welke positie je een ander plaatst als je betaalt voor vervoer en het eten?
Als ze niet wilt dat ik betaal , ga je gang zou ik zeggen. Dan betaalt ze alles zelf ook goed.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 00:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom?
Heb je enig idee in welke positie je een ander plaatst als je betaalt voor vervoer en het eten?
Klinkt echt megalauw jonguh! Effe aan me moeder vragen hoor..quote:Op dinsdag 25 juli 2017 00:39 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Nee ik wil geen vriendin sorry. Het is echt even dagje naar walibi en klaar.
Ja doe maar. Is echt voor een dagje. Ik ben zelf vrijgezel daar niet van maar het gaat me niet om date ofzo. Ik wil echt een dagje naar walibi en thats all. Zolang ik maar niet in me eentje moet.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 00:43 schreef Scary_Mary het volgende:
[..]
Klinkt echt megalauw jonguh! Effe aan me moeder vragen hoor..
Jij hebt er wel veel vertrouwen in dat je game sterk is, als het meisje eenmaal voor je staat. Ik snap je wel, ben zelf ook niet zo goed in virtueel versieren. Liever elkaar ontmoeten en dan mijn moves maken.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 00:45 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Ja doe maar. Is echt voor een dagje. Ik ben zelf vrijgezel daar niet van maar het gaat me niet om date ofzo. Ik wil echt een dagje naar walibi en thats all. Zolang ik maar niet in me eentje moet.
Stel dan niet twee valse keuzes voor van vrouwen; vrouwen en mannen, of mannen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 00:38 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Je moet het niet als date zien. Een dagje uit en thats it.
Wtf. Welke moves. We gaan met auto daarheen , een dagje in achtbanen en lekker eten en daarna weer trg met auto.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 00:48 schreef AnanYaw het volgende:
[..]
Jij hebt er wel veel vertrouwen in dat je game sterk is, als het meisje eenmaal voor je staat. Ik snap je wel, ben zelf ook niet zo goed in virtueel versieren. Liever elkaar ontmoeten en dan mijn moves maken.
Wat voor auto heb je?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 00:51 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Wtf. Welke moves. We gaan met auto daarheen , een dagje in achtbanen en lekker eten en daarna weer trg met auto.
Ze vraagt hoe oud je bent?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 00:45 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Ja doe maar. Is echt voor een dagje. Ik ben zelf vrijgezel daar niet van maar het gaat me niet om date ofzo. Ik wil echt een dagje naar walibi en thats all. Zolang ik maar niet in me eentje moet.
Oké oké, ik vat hem al.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 00:51 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Wtf. Welke moves. We gaan met auto daarheen , een dagje in achtbanen en lekker eten en daarna weer trg met auto.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
S-klasse uit 2015. 3 liter diesel.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:02 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Oei, dat kost punten (geheid model 70er jaren).
Dan heb je toch geen achtbaan nodig man. Gewoon ff knalle in de polder voor die adrenaline.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:03 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
S-klasse uit 2015. 3 liter diesel.
Ja, dan woon je nog thuisquote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:03 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Wou mams niet mee ?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:06 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Ja lekker kostenvrij. Paar huizen verhuurd aan studenten. Lekker rustig aan.
Ik neem aan dat je je moeder meehelpt in het huishouden?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:06 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Ja lekker kostenvrij. Paar huizen verhuurd aan studenten. Lekker rustig aan.
Lol, als dat niet zo is ga je niet met hem mee naar Walibi?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:09 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je je moeder meehelpt in het huishouden?
Ze zegt dat het lief aangeboden, maar ook een beetje dom is. Of je identiteitsfraude eens wat meer wil onderzoeken en als je toch bezig bent ook het correct gebruik van voorbehoedsmiddelen. (Ze zag je topic in wgr, want ze wilde toch wel even in je pohi kijken voor ze antwoord gaf)quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:00 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
30. Ze mag zelfs een kopie maken van mijn ID
Gezellig met een vreemde dude van 30! naar de Walibi.quote:
Ik ga niet mee want ik date niet/hou niet van pretparken. Ik peil enkel even of Bruce goed is voor zijn moeder want het gezegde luidt: een man is net zo goed voor zijn vrouw als voor zijn moeder, snap je? Als ie thuis geen tengeltje uitsteekt, tja....quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:12 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Lol, als dat niet zo is ga je niet met hem mee naar Walibi?
Eerst een foto van je wagen dan.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:03 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Ah oké.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik ga niet mee want ik date niet/hou niet van pretparken. Ik peil enkel even of Bruce goed is voor zijn moeder want het gezegde luidt: een man is net zo goed voor zijn vrouw als voor zijn moeder, snap je? Als ie thuis geen tengeltje uitsteekt, tja....
Thuis help ik haar zeker af en toe mee met stofzuigen en ook dingetjes zoals ff langs de supermarkt etc. Heb vorige maand bijvoorbeeld een nieuwe tv gekocht voor 2000 euro.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:16 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik ga niet mee want ik date niet/hou niet van pretparken. Ik peil enkel even of Bruce goed is voor zijn moeder want het gezegde luidt: een man is net zo goed voor zijn vrouw als voor zijn moeder, snap je? Als ie thuis geen tengeltje uitsteekt, tja....
Denk het wel ja!quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:18 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ah oké.Is een vrouw ook net zo goed voor haar man als voor haar vader?
Cool, ga ik dames voortaan ook op deze wijze peilen.quote:
Ja. Ik ben ook niet perfect maar op zijn minst geen overgewicht.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:18 schreef Protoplanet het volgende:
Is het erg dat ik wel wat overgewicht heb?
Waarom ga je niet op jezelf wonen ?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:19 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Thuis help ik haar zeker af en toe mee met stofzuigen en ook dingetjes zoals ff langs de supermarkt etc. Heb vorige maand bijvoorbeeld een nieuwe tv gekocht voor 2000 euro.
Ben je man of vrouw? Zondag komt me goed uit.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:17 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Eerst een foto van je wagen dan.
Ik kan aanstaande zondag en betaal me eigen ticket.
Als ze maar in de achtbaan past toch ? Daar ging het om toch ?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:21 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Ja. Ik ben ook niet perfect maar op zijn minst geen overgewicht.
30 jaar, geld als water, dikke Mercedes, niemand mee kunnen krijgen naar Walibi?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:19 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Thuis help ik haar zeker af en toe mee met stofzuigen en ook dingetjes zoals ff langs de supermarkt etc. Heb vorige maand bijvoorbeeld een nieuwe tv gekocht voor 2000 euro.
Liefquote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:19 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Val ik dan onder de categorie die zelf moet betalen of wil je me überhaupt niet mee?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:21 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Die kan dan niet.quote:
Waarom zou ik. Thuis kan ik af en toe mee eten , hoef verder niks te betalen zoals huur.quote:
Als je alles zelf betaald mag je mee.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:23 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Val ik dan onder de categorie die zelf moet betalen of wil je me überhaupt niet mee?
Is toch juist extra balast, ga je weer wat harder in de achtbaan.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:21 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Als TS je niet wil, gaan wij gewoon samenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:23 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Val ik dan onder de categorie die zelf moet betalen of wil je me überhaupt niet mee?
Naja meestal vinden de vrouwtjes het ook niet echt aantrekkelijk als je met 30 nog thuis woont. Maar misschien geld dat niet voor jou.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:23 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Waarom zou ik. Thuis kan ik af en toe mee eten , hoef verder niks te betalen zoals huur.
Ik heb paar huizen op me naam, hypotheek/schuld vrij. Alles verhuurd aan studenten. 29 kamers in totaal.
Ik verklaar jou hierbij voor 'lief'.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:19 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Oke, dan heb ik het topic helaas verkeerd begrepen denk ik. Ik wist niet dat het als soort date met knap meisje was bedoeld.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:23 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Als je alles zelf betaald mag je mee.
Gezellig!quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:25 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Als TS je niet wil, gaan wij gewoon samen
LoL. Ja dat is wel vreemd eigenlijk. Maar ook weer niet want ik heb met niemand een relatie. En zo wil ik het ook houden. Als ik seks nodig heb , gewoon paydate en klaar. Komende 5 jaar wil ik met niemand een relatie. Af en toe uitgaan met een chick mag wel maar dat is dan ook geen relatie maar meer om te chillen net zoals bijv naar walibi.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:22 schreef Kalebatz het volgende:
[..]
30 jaar, geld als water, dikke Mercedes, niemand mee kunnen krijgen naar Walibi?
Vraag je begeleiding of iemand van je woongroep dan...
Lief???quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:26 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik verklaar jou hierbij voor 'lief'.
*BOINK*
Met het Goedkeuringszegel van de Feestcommissie van FOK!
Jij bent ook Lief.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:25 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Als TS je niet wil, gaan wij gewoon samen
Dat interesseert me niet aangezien ik niet opzoek ben naar een relatie.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:25 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Naja meestal vinden de vrouwtjes het ook niet echt aantrekkelijk als je met 30 nog thuis woont. Maar misschien geld dat niet voor jou.
Knap hoeft niet. Maar overgewicht schiet niet op.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:26 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Oke, dan heb ik het topic helaas verkeerd begrepen denk ik. Ik wist niet dat het als soort date met knap meisje was bedoeld.
Maar je wil wel seks met de knappe slanke FOK!ster die met je mee wil, en waarvoor jij de ticket en versnaperingen betaald?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:28 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Dat interesseert me niet aangezien ik niet opzoek ben naar een relatie.
Juist wel man, je weet hoe een achtbaan werkt toch?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:29 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Knap hoeft niet. Maar overgewicht schiet niet op.
Nou ik pas nog wel in de attracties hoor. Maar zou er graag 6-7 kilo af willen voor weer een perfect lichaam.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:29 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Knap hoeft niet. Maar overgewicht schiet niet op.
Waarom staat het dan in R&P?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:28 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Dat interesseert me niet aangezien ik niet opzoek ben naar een relatie.
Oh dat kwam daarna. TS dit kun je niet maken. Ik ben zelf ook dik, dit is een belediging!quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:27 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Lief???
Hij wijst net keihard Protoplanet af, omdat ze zegt ietwat overgewicht te hebben!
30 euro ja?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:27 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
LoL. Ja dat is wel vreemd eigenlijk. Maar ook weer niet want ik heb met niemand een relatie. En zo wil ik het ook houden. Als ik seks nodig heb , gewoon paydate en klaar. Komende 5 jaar wil ik met niemand een relatie. Af en toe uitgaan met een chick mag wel maar dat is dan ook geen relatie maar meer om te chillen net zoals bijv naar walibi.
Zolang het niet overdreven is maakt het niks uit.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:30 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Nou ik pas nog wel in de attracties hoor. Maar zou er graag 6-7 kilo af willen voor weer een perfect lichaam.
Dit is pure laster. Als ik seks wil maak ik wel een afspraak met paydate vrouw. Hier gaat het specifiek om een dagje uit @walibiquote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:29 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Maar je wil wel seks met de knappe slanke FOK!ster die met je mee wil, en waarvoor jij de ticket en versnaperingen betaald?
thanks.quote:
waarom is het lastig?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:35 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Dit is pure laster. Als ik seks wil maak ik wel een afspraak met paydate vrouw. Hier gaat het specifiek om een dagje uit @walibi
hopelijk minstens missionarisquote:Op dinsdag 25 juli 2017 00:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom?
Ik niet. Enige wat ik wil is iemand of meerdere personen die naar walibi willen gaanquote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:36 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
waarom is het lastig?
iedereen wil toch wel seks met een knappe FOK!ster?
Is dit een meer speelse wijze van jezelf omschrijven als hoerenloper?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:27 schreef Brucelee78 het volgende:
Als ik seks nodig heb , gewoon paydate en klaar.
Ik ga wel mee, maar sowieso niet zelf rijden als jij een diesel rijdt. Shotgun, ik beslis de muziek en er wordt gerookt in jouw auto.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:03 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Ook niet naar serieuze reacties blijkbaar. Ik taai af.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:33 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Zonder reden. Ik ben absoluut niet op zoek naar een relatie.
Ik heb geen relatie. Vrijgezel dus. En iedereen heeft seks nodig. Af en toe paydate vind ik helemaal niet erg.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:39 schreef Kamina het volgende:
[..]
Is dit een meer speelse wijze van jezelf omschrijven als hoerenloper?
Ja dus.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:43 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Ik heb geen relatie. Vrijgezel dus. En iedereen heeft seks nodig. Af en toe paydate vind ik helemaal niet erg.
Yes. Ik kan mensen heel veel laten lachen maar in het begin misschien niet. Ik moet eerst aan die gene wennen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:42 schreef Boca_Raton het volgende:
TS, ben jij wel een beetje een type die het gezellig kan maken? Ik heb wat twijfels. En zoja, hoe doe je dat dan?
Wat voor auto heb jij?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:43 schreef Impressme het volgende:
[..]
Ook niet naar serieuze reacties blijkbaar. Ik taai af.
Roken ? Al knal je me dood neer.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik ga wel mee, maar sowieso niet zelf rijden als jij een diesel rijdt. Shotgun, ik beslis de muziek en er wordt gerookt in jouw auto.
Hoertjes zijn ook mensen. En af en toe langsgaan waarom niet. Als ik een relatie had zou ik dat uiteraard niet doen.quote:
Nee dat hoef je niet te doen. Geen interesse in. Zoals ik al zei, als ik seks wil spreek ik wel af met een hoertje. Hier gaat het dus specifiek om een dagje walibi.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:45 schreef Protoplanet het volgende:
Ik haak ook af. Krijg toch een beetje het gevoel dat je impliciet seks of een blowjob verwacht als je de hele dag alles betaalt. En ik weet niet hoe het met me afloopt als ik in je auto zit en dat na zo'n lange dag weiger.
Ik ben niet rijk, heb huurappartement dus geen moederskindje meer, heb gewoon een Golf en ben geen opschepper.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:45 schreef Protoplanet het volgende:
Ik haak ook af. Krijg toch een beetje het gevoel dat je impliciet seks of een blowjob verwacht als je de hele dag alles betaalt. En ik weet niet hoe het met me afloopt als ik in je auto zit en dat na zo'n lange dag weiger.
Maar als een paydate zo goedkoop is, dan combineer je dat toch leuk, neem je d'r eerst mee in de achtbaan en doe je daarna je ding?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:47 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Nee dat hoef je niet te doen. Geen interesse in. Zoals ik al zei, als ik seks wil spreek ik wel af met een hoertje. Hier gaat het dus specifiek om een dagje walibi.
Jullie gaan toch met méérquote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:45 schreef Protoplanet het volgende:
Ieder zijn ding, maar het plaatst je aanbod van kosten vergoeden van je doelgroep in een heel andere context.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:45 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Hoertjes zijn ook mensen. En af en toe langsgaan waarom niet. Als ik een relatie had zou ik dat uiteraard niet doen.
Maar een man alleen is geen optie?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:39 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Ik niet. Enige wat ik wil is iemand of meerdere personen die naar walibi willen gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |