De ene heeft een oma die doodziek is de ander heeft een vader die ziek is de ander heeft geld problemen , de ander wilt liever samen naar een ander stad chillen de ander werkt etc etc etc. Soms lukt het gewoon weg niet om iemand te vinden. Dus hierbij een oproepje. Ik schaam me daar niet voor. Ik hou van achtbanen en wil binnenkort langs de walibi, maar in me eentje lijkt me dat best wel saai.quote:Op maandag 24 juli 2017 23:59 schreef RingBewoner het volgende:
Als er niemand met je mee wilt ben je vast een vervelend mannetje.
Hmm, als je die teddybeer erbuiten laat is het misschien wel mogelijk. Stuur maar een pm met je tel nr voeg ik je toe.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 00:00 schreef defokkingfoker het volgende:
Ik ben een dame maar ik wil dat jij ook mijn ticket betaald en dat jij een teddybeer voor me wint.
Waarom vraag je dat?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 00:05 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik ben geen dame maar ik kan wel mijn benen scheren?
Als het je om de achtbanen gaat, waarom interesseert het geslacht van de ander dan zo?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 00:01 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
De ene heeft een oma die doodziek is de ander heeft een vader die ziek is de ander heeft geld problemen , de ander wilt liever samen naar een ander stad chillen de ander werkt etc etc etc. Soms lukt het gewoon weg niet om iemand te vinden. Dus hierbij een oproepje. Ik schaam me daar niet voor. Ik hou van achtbanen en wil binnenkort langs de walibi, maar in me eentje lijkt me dat best wel saai.
Ik ben hetero. Voor mij maakt eigenlijk niet zo heel veel uit of die gene man of vrouw is. Het punt is dat ik liever niet alleen daarheen wil gaan dat is het.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 00:05 schreef FlippingCoin het volgende:
Ik ben geen dame maar ik kan wel mijn benen scheren?
Het gebrek aan interpunctie kan ik op andere manieren compenseren.quote:
Waarom geef je een dame dan meer service dan een man?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 00:07 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Ik ben hetero. Voor mij maakt eigenlijk niet zo heel veel uit of die gene man of vrouw is. Het punt is dat ik liever niet alleen daarheen wil gaan dat is het.
Ik meen het oprecht dat het echt puur om de achtbanen gaat. Ook met een of meerdere mannen zou ik kunnen gaan, maar ik heb daar altijd zoeen rare gevoel bij. Liever vrouw , dan betaal ik ook liever wat meer.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 00:07 schreef jatochneetoch het volgende:
[..]
Als het je om de achtbanen gaat, waarom interested het geslacht van de ander dan zo?
Ik loop wat te vervelen, maar zo komt het een beetje over na die OP.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 00:07 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Ik ben hetero. Voor mij maakt eigenlijk niet zo heel veel uit of die gene man of vrouw is. Het punt is dat ik liever niet alleen daarheen wil gaan dat is het.
Je bedoelt dat je dan als homo word gezien? Dan moet je gewoon doen als vriend en omstebeurt betalen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 00:09 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Ik meen het oprecht dat het echt puur om de achtbanen gaat. Ook met een of meerdere mannen zou ik kunnen gaan, maar ik heb daar altijd zoeen rare gevoel bij. Liever vrouw , dan betaal ik ook liever wat meer.
Maar met mannen kan ook geen enkel probleem. Beter dan in je eentje.
dat is iets persoonlijks, misschien heeft dat te maken met karakter. Ik kan er niet tegen dat een vrouw die met mij ergens heen gaat , zelf betaald. Ik heb trouwens zat geld dus ik maak me daar niet druk om.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 00:08 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Waarom geef je een dame dan meer service dan een man?
Trakteer dan iemand die het goed kan gebruiken in FHF.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 00:11 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Ik heb trouwens zat geld dus ik maak me daar niet druk om.
Dat kun je een date noemen maar dan puur voor de kick in die achtbanen. Is gewoon voor een dagje lol hebben. Ik ben niet op zoek naar een date ofzo, dat meen ik oprecht.quote:
Dat moet die toch zelf weten, hij is het goede doel niet.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 00:11 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Trakteer dan iemand die het goed kan gebruiken in FHF.
Nee. Met mannen kan ook boeit me niet. Dan betaald iedereen voor zichzelf ook goed. Altijd beter dan in je eentje toch.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 00:10 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat je dan als homo word gezien? Dan moet je gewoon doen als vriend en omstebeurt betalen.
Je kan ook met een prostitue gaan.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 00:13 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Nee. Met mannen kan ook boeit me niet. Dan betaald iedereen voor zichzelf ook goed. Altijd beter dan in je eentje toch.
En dan zeker 1000 euro neertellen voor een dagje walibi? LoLquote:Op dinsdag 25 juli 2017 00:14 schreef hollandia02 het volgende:
[..]
Je kan ook met een prostitue gaan.
Niemand heeft het over seks gehad.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 00:16 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
En dan zeker 1000 euro neertellen voor een dagje walibi? LoL
Het gaat mij niet om de seks. Ik wil gewoon een dagje naar walibi in die achtbanen , thats all.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |