Zolang het niet overdreven is maakt het niks uit.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:30 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Nou ik pas nog wel in de attracties hoor. Maar zou er graag 6-7 kilo af willen voor weer een perfect lichaam.
Dit is pure laster. Als ik seks wil maak ik wel een afspraak met paydate vrouw. Hier gaat het specifiek om een dagje uit @walibiquote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:29 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Maar je wil wel seks met de knappe slanke FOK!ster die met je mee wil, en waarvoor jij de ticket en versnaperingen betaald?
thanks.quote:
waarom is het lastig?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:35 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Dit is pure laster. Als ik seks wil maak ik wel een afspraak met paydate vrouw. Hier gaat het specifiek om een dagje uit @walibi
hopelijk minstens missionarisquote:Op dinsdag 25 juli 2017 00:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waarom?
Heb je enig idee in welke positie je een ander plaatst als je betaalt voor vervoer en het eten?
Ik niet. Enige wat ik wil is iemand of meerdere personen die naar walibi willen gaanquote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:36 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
waarom is het lastig?
iedereen wil toch wel seks met een knappe FOK!ster?
Is dit een meer speelse wijze van jezelf omschrijven als hoerenloper?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:27 schreef Brucelee78 het volgende:
Als ik seks nodig heb , gewoon paydate en klaar.
Ik ga wel mee, maar sowieso niet zelf rijden als jij een diesel rijdt. Shotgun, ik beslis de muziek en er wordt gerookt in jouw auto.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:03 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
S-klasse uit 2015. 3 liter diesel.
Ook niet naar serieuze reacties blijkbaar. Ik taai af.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:33 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Zonder reden. Ik ben absoluut niet op zoek naar een relatie.
Ik heb geen relatie. Vrijgezel dus. En iedereen heeft seks nodig. Af en toe paydate vind ik helemaal niet erg.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:39 schreef Kamina het volgende:
[..]
Is dit een meer speelse wijze van jezelf omschrijven als hoerenloper?
Ja dus.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:43 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Ik heb geen relatie. Vrijgezel dus. En iedereen heeft seks nodig. Af en toe paydate vind ik helemaal niet erg.
Yes. Ik kan mensen heel veel laten lachen maar in het begin misschien niet. Ik moet eerst aan die gene wennen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:42 schreef Boca_Raton het volgende:
TS, ben jij wel een beetje een type die het gezellig kan maken? Ik heb wat twijfels. En zoja, hoe doe je dat dan?
Wat voor auto heb jij?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:43 schreef Impressme het volgende:
[..]
Ook niet naar serieuze reacties blijkbaar. Ik taai af.
Roken ? Al knal je me dood neer.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:42 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik ga wel mee, maar sowieso niet zelf rijden als jij een diesel rijdt. Shotgun, ik beslis de muziek en er wordt gerookt in jouw auto.
Hoertjes zijn ook mensen. En af en toe langsgaan waarom niet. Als ik een relatie had zou ik dat uiteraard niet doen.quote:
Nee dat hoef je niet te doen. Geen interesse in. Zoals ik al zei, als ik seks wil spreek ik wel af met een hoertje. Hier gaat het dus specifiek om een dagje walibi.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:45 schreef Protoplanet het volgende:
Ik haak ook af. Krijg toch een beetje het gevoel dat je impliciet seks of een blowjob verwacht als je de hele dag alles betaalt. En ik weet niet hoe het met me afloopt als ik in je auto zit en dat na zo'n lange dag weiger.
Ik ben niet rijk, heb huurappartement dus geen moederskindje meer, heb gewoon een Golf en ben geen opschepper.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:45 schreef Protoplanet het volgende:
Ik haak ook af. Krijg toch een beetje het gevoel dat je impliciet seks of een blowjob verwacht als je de hele dag alles betaalt. En ik weet niet hoe het met me afloopt als ik in je auto zit en dat na zo'n lange dag weiger.
Maar als een paydate zo goedkoop is, dan combineer je dat toch leuk, neem je d'r eerst mee in de achtbaan en doe je daarna je ding?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:47 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Nee dat hoef je niet te doen. Geen interesse in. Zoals ik al zei, als ik seks wil spreek ik wel af met een hoertje. Hier gaat het dus specifiek om een dagje walibi.
Jullie gaan toch met méérquote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:45 schreef Protoplanet het volgende:
Ieder zijn ding, maar het plaatst je aanbod van kosten vergoeden van je doelgroep in een heel andere context.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:45 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Hoertjes zijn ook mensen. En af en toe langsgaan waarom niet. Als ik een relatie had zou ik dat uiteraard niet doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |