Val ik dan onder de categorie die zelf moet betalen of wil je me überhaupt niet mee?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:21 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Ja. Ik ben ook niet perfect maar op zijn minst geen overgewicht.
Die kan dan niet.quote:
Waarom zou ik. Thuis kan ik af en toe mee eten , hoef verder niks te betalen zoals huur.quote:
Als je alles zelf betaald mag je mee.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:23 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Val ik dan onder de categorie die zelf moet betalen of wil je me überhaupt niet mee?
Is toch juist extra balast, ga je weer wat harder in de achtbaan.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:21 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Ja. Ik ben ook niet perfect maar op zijn minst geen overgewicht.
Als TS je niet wil, gaan wij gewoon samenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:23 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Val ik dan onder de categorie die zelf moet betalen of wil je me überhaupt niet mee?
Naja meestal vinden de vrouwtjes het ook niet echt aantrekkelijk als je met 30 nog thuis woont. Maar misschien geld dat niet voor jou.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:23 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Waarom zou ik. Thuis kan ik af en toe mee eten , hoef verder niks te betalen zoals huur.
Ik heb paar huizen op me naam, hypotheek/schuld vrij. Alles verhuurd aan studenten. 29 kamers in totaal.
Ik verklaar jou hierbij voor 'lief'.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:19 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Thuis help ik haar zeker af en toe mee met stofzuigen en ook dingetjes zoals ff langs de supermarkt etc. Heb vorige maand bijvoorbeeld een nieuwe tv gekocht voor 2000 euro.
Oke, dan heb ik het topic helaas verkeerd begrepen denk ik. Ik wist niet dat het als soort date met knap meisje was bedoeld.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:23 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Als je alles zelf betaald mag je mee.
Gezellig!quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:25 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Als TS je niet wil, gaan wij gewoon samen
LoL. Ja dat is wel vreemd eigenlijk. Maar ook weer niet want ik heb met niemand een relatie. En zo wil ik het ook houden. Als ik seks nodig heb , gewoon paydate en klaar. Komende 5 jaar wil ik met niemand een relatie. Af en toe uitgaan met een chick mag wel maar dat is dan ook geen relatie maar meer om te chillen net zoals bijv naar walibi.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:22 schreef Kalebatz het volgende:
[..]
30 jaar, geld als water, dikke Mercedes, niemand mee kunnen krijgen naar Walibi?
Vraag je begeleiding of iemand van je woongroep dan...
Lief???quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:26 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ik verklaar jou hierbij voor 'lief'.
*BOINK*
Met het Goedkeuringszegel van de Feestcommissie van FOK!
Jij bent ook Lief.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:25 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Als TS je niet wil, gaan wij gewoon samen
Dat interesseert me niet aangezien ik niet opzoek ben naar een relatie.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:25 schreef Sjemmert het volgende:
[..]
Naja meestal vinden de vrouwtjes het ook niet echt aantrekkelijk als je met 30 nog thuis woont. Maar misschien geld dat niet voor jou.
Knap hoeft niet. Maar overgewicht schiet niet op.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:26 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Oke, dan heb ik het topic helaas verkeerd begrepen denk ik. Ik wist niet dat het als soort date met knap meisje was bedoeld.
Maar je wil wel seks met de knappe slanke FOK!ster die met je mee wil, en waarvoor jij de ticket en versnaperingen betaald?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:28 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Dat interesseert me niet aangezien ik niet opzoek ben naar een relatie.
Juist wel man, je weet hoe een achtbaan werkt toch?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:29 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Knap hoeft niet. Maar overgewicht schiet niet op.
Nou ik pas nog wel in de attracties hoor. Maar zou er graag 6-7 kilo af willen voor weer een perfect lichaam.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:29 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Knap hoeft niet. Maar overgewicht schiet niet op.
Waarom staat het dan in R&P?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:28 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
Dat interesseert me niet aangezien ik niet opzoek ben naar een relatie.
Oh dat kwam daarna. TS dit kun je niet maken. Ik ben zelf ook dik, dit is een belediging!quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:27 schreef Ferrari_Tape het volgende:
[..]
Lief???
Hij wijst net keihard Protoplanet af, omdat ze zegt ietwat overgewicht te hebben!
30 euro ja?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 01:27 schreef Brucelee78 het volgende:
[..]
LoL. Ja dat is wel vreemd eigenlijk. Maar ook weer niet want ik heb met niemand een relatie. En zo wil ik het ook houden. Als ik seks nodig heb , gewoon paydate en klaar. Komende 5 jaar wil ik met niemand een relatie. Af en toe uitgaan met een chick mag wel maar dat is dan ook geen relatie maar meer om te chillen net zoals bijv naar walibi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |