SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.htmlGodmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op maandag 24 juli 2017 23:26 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Drank maakt meer kapot dan je lief is..
quote:Op maandag 24 juli 2017 23:26 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Drank maakt meer kapot dan je lief is..
Hatorquote:Op maandag 24 juli 2017 23:27 schreef Tuned22 het volgende:
Ben ik de enige die dit echt een k*tnummer vind...
Ik stop wel met draaien hoorquote:Op maandag 24 juli 2017 23:27 schreef just me het volgende:
Het is gewoon de schuld van Oscar, die draait dit nummer
Ben bang van welquote:Op maandag 24 juli 2017 23:27 schreef Tuned22 het volgende:
Ben ik de enige die dit echt een k*tnummer vind...
Dat komt goed uitquote:
Truste 11, bedankt voor het luisterenquote:Op maandag 24 juli 2017 23:28 schreef DJ11 het volgende:
Deze TT lokt vast veel mensen naar dit topic![]()
Bedankt voor het draaien, Oscar![]()
Welterusten allemaal
JA tis goed met jequote:
quote:Op maandag 24 juli 2017 23:28 schreef DJ11 het volgende:
Deze TT lokt vast veel mensen naar dit topic![]()
Bedankt voor het draaien, Oscar![]()
Welterusten allemaal
NPquote:
Graag gedraaid weerquote:
Heb ik toch je afscheidsshow nog gehoordquote:Op maandag 24 juli 2017 23:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Graag gedraaid weerBedankt voor het luisteren
Goedemorgen MadMaster. Het voelt nog niet alsof ik er al weer ben.quote:
Hier ook nog niet helemaal, om eerlijk te zijn...quote:Op dinsdag 25 juli 2017 06:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen MadMaster. Het voelt nog niet alsof ik er al weer ben.
Wat een luxe.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 07:13 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen
Vandaag 4 uurtjes thuis werken, maar nu nog even lekker in bed liggen. Rustig aan vandaag.
Kan ik snappen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 07:28 schreef livelink het volgende:
Ik vind thuiswerken echt vreselijk. Ik kan het alleen als er niemand anders in de buurt is. Als de kinderen om me heen zijn en aandacht vragen kan ik me echt niet concentreren.
Gisterenavond heb ik een paar uurtjes thuis gewerkt, maar pas nadat iedereen naar bed was, dus dan wordt het weer zo laat.
Nee, dat gaat hem niet wordenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 07:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Kan ik snappen.
Of jezelf opsluiten in de badkamer, maar dat werkt niet zo prettig.
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 07:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat gaat hem niet worden![]()
Mezelf opsluiten in de badkamer doe ik met een boek.
Dat snap ik wel. Maar ik heb wat dingen te doen die ik beter thuis kan doen dan op het werk. Thuis is het rustiger. Maar ik ben ook voornamelijk thuis omdat Lennon vakantie heeft en ik toch maar 4 uurtjes hoef te werken vandaag.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 07:28 schreef livelink het volgende:
Ik vind thuiswerken echt vreselijk. Ik kan het alleen als er niemand anders in de buurt is. Als de kinderen om me heen zijn en aandacht vragen kan ik me echt niet concentreren.
Gisterenavond heb ik een paar uurtjes thuis gewerkt, maar pas nadat iedereen naar bed was, dus dan wordt het weer zo laat.
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 07:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat gaat hem niet worden![]()
Mezelf opsluiten in de badkamer doe ik met een boek.
lach je me uit of toequote:
Toe uiteraard.quote:
dank je welquote:Op dinsdag 25 juli 2017 08:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Toe uiteraard.
En alvast veel succes vandaag.
Mogguh Oscarquote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 08:34 schreef OscarMopperkont het volgende:
Straks alvast ruimte in huisFauteuil wordt straks opgehaald.
gelijk heb je, graag of niet!quote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
11.20 nog niks.
Over 10 minuten zet ik bij de facebook advertentie dat iemand anders hem mag halen.
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 09:44 schreef just me het volgende:
ben ik bij het afhaalpunt, geen pakketje.
Bel ik naar postnl die snappen het ook niet, waarom betaal ik dan 1,95 ? Het gaat me niet om het geld maar om het principe...
ja mevrouw ik begrijp dat u boos bent, ja trut, doe er dan wat aan
zo... en nu ontbijten
Bij mij ook. Dat is ook standaard. Maar ik denk dat just me ¤ 1,95 heeft betaald om het eerder te laten bezorgen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Die trut kan er niets aan doen hè?
Stond er niet bij... afhalen de volgende werkdag vanaf 15.00 uur?
Zo was dat bij mij wel een paar keer.
Jep. communicatie ging sowieso al stroef. Dus had het kunnen weten.quote:
Sire: Laat jongens weer jongens zijnquote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:37 schreef Diaan73 het volgende:
Zei ik net iets over rustige kinderen?? Vergeet het maar....![]()
![]()
ze zijn zo irritant.
![]()
En ze kunnen niet naar buiten, want het regent.![]()
quote:
Ze zijn toch niet van suiker of poppenstront? Hup naar buiten met zequote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:37 schreef Diaan73 het volgende:
Zei ik net iets over rustige kinderen?? Vergeet het maar....![]()
![]()
ze zijn zo irritant.
![]()
En ze kunnen niet naar buiten, want het regent.![]()
Dat hoeven ze niet, dat zou ik ook niet doen. Hekel aan regen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:41 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ze zijn toch niet van suiker of poppenstront? Hup naar buiten met ze
Worden ze hard vanquote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat hoeven ze niet, dat zou ik ook niet doen. Hekel aan regen.
Tsja, ik begrijp de jeugd dan wel.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat hoeven ze niet, dat zou ik ook niet doen. Hekel aan regen.
Sterker nog om het zelf op te halen ... Volgens track and tracé is het pakketje weer onderweg. Ik kan er nu wel om lachen hoor, gaat vast weer mis straksquote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:29 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Bij mij ook. Dat is ook standaard. Maar ik denk dat just me ¤ 1,95 heeft betaald om het eerder te laten bezorgen.
Het zal. Maar van mij hoeven ze echt niet in de regen buiten te spelen. Lennon piept niet als het regent en we zijn buiten... dan is hij de laatste die een paraplu pakt.quote:
Ze mogen zeker niet alles!quote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja, ik begrijp de jeugd dan wel.
Niks hoeven en alles mogen...
Hoeveel van die hoeken zijn er eigenlijk?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 11:30 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Jep. communicatie ging sowieso al stroef. Dus had het kunnen weten.
Heb hem opnieuw aangeboden. Wie hem binnen een uur kan halen krijg voorrang
Genoeg. Hoezo? Probeer je me te stalken?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:48 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hoeveel van die hoeken zijn er eigenlijk?
ja hoor... er zou vanaf 14.30 bezorgd worden.... zijn ze al geweest en ik ben dus weer mijn pakje misgelopenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:20 schreef just me het volgende:
[..]
Sterker nog om het zelf op te halen ... Volgens track and tracé is het pakketje weer onderweg. Ik kan er nu wel om lachen hoor, gaat vast weer mis straks
En je 1,95 terugeisen dus.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 14:15 schreef just me het volgende:
[..]
ja hoor... er zou vanaf 14.30 bezorgd worden.... zijn ze al geweest en ik ben dus weer mijn pakje misgelopen
en mijn telefoonkostenquote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 14:15 schreef just me het volgende:
[..]
ja hoor... er zou vanaf 14.30 bezorgd worden.... zijn ze al geweest en ik ben dus weer mijn pakje misgelopen
Ik moest poetsen van half 12 tot 2 en was dus ruim op tijd thuis!quote:Op dinsdag 25 juli 2017 15:16 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Hoe krijg je het voor elkaar? Ben je weer van huis gegaan?
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 16:26 schreef Diaan73 het volgende:
En toen was de wasmachine kapot. Fijne timing.
Trommelkruis/as wrs kapot. Dan moet er een hele nieuwe trommel in. Komt o.a. door vloeibaar wasmiddel...quote:
Oh, altijd balen dat soort dingenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 16:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Trommelkruis/as wrs kapot. Dan moet er een hele nieuwe trommel in. Komt o.a. door vloeibaar wasmiddel...![]()
Hij was al oud, maar de timing...![]()
Vanavond maar kijken naar een andere.
Oef, da's klotequote:Op dinsdag 25 juli 2017 16:26 schreef Diaan73 het volgende:
En toen was de wasmachine kapot. Fijne timing.
* OscarMopperkont heeft vorig jaar een indesit gekocht. Was maar 400 euro. Doet het primaquote:Op dinsdag 25 juli 2017 16:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Trommelkruis/as wrs kapot. Dan moet er een hele nieuwe trommel in. Komt o.a. door vloeibaar wasmiddel...![]()
RIP wasmachinequote:Op dinsdag 25 juli 2017 16:46 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
leeftijd zegt niet alles, wel hoe intensief die gebruikt wordtquote:
Wat doet het ertoe? Ze worden toch wel verheerlijkt door hun achterban, bij wie moreel besef volledig afwezig is.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 12:00 schreef MadMaster het volgende:
Namens de vrienden van 11...
'Lid van rapformatie SFB met pistool opgepakt na optreden Vestival'
We kennen iemand die Miele reparaties doet en verkoopt inclusief garantie. Kost dan rond de ¤300,00. Dat is nog wel te doen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 17:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont heeft vorig jaar een indesit gekocht. Was maar 400 euro. Doet het prima
Ik denk dat hij zo'n 18 jaar was. Peaceman heeft hem ooit nieuw gekocht.quote:
Ow goed te weten! Ik was altijd op 40 graden en tot voor kort altijd met waspoeder, maar ben op vloeibaar wasmiddel overgestapt.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 17:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik denk dat hij zo'n 18 jaar was. Peaceman heeft hem ooit nieuw gekocht.
Vloeibare wasmiddel is blijkbaar ook een boosdoener. En te lage temperaturen wassen. Ik vergeet maandelijks een kookwas met chloor te doen.Dat schijnt goed te zijn voor de wasmachine.
De meningen zijn verdeeld over het vloeibaar wasmiddel, google maar eensquote:Op dinsdag 25 juli 2017 17:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow goed te weten! Ik was altijd op 40 graden en tot voor kort altijd met waspoeder, maar ben op vloeibaar wasmiddel overgestapt.
Maar ja na 18 jaar een keer een nieuwe moeten kopen is ook geen schandequote:Op dinsdag 25 juli 2017 17:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Vloeibare wasmiddel is blijkbaar ook een boosdoener. En te lage temperaturen wassen. Ik vergeet maandelijks een kookwas met chloor te doen.Dat schijnt goed te zijn voor de wasmachine.
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 17:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ow goed te weten! Ik was altijd op 40 graden en tot voor kort altijd met waspoeder, maar ben op vloeibaar wasmiddel overgestapt.
Checking.quote:
een wasmachine van 18 jaar oud die het nog deed. die dingen gaan niet euwig mee ofzo.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 17:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
chloor? Damn, da's best rigoreus. Naar mijn mening heeft chloor niks in een wasmachine te zoeken en dat spul is ook nog eens vet slecht voor het milieu. Ik was alles op 30 en 40 en soms een keer 60 en zo'n kookwas doe ik eens per jaar ofzo en dan gaan er een paar werkdoekjes ofzo in.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 17:41 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Zag hem gisteren voorbij komen als tribute naar Chester,ben al 3 dagen een beetje Linkin Park aan het bingenquote:
De mijne was uit '92 of zo en is alleen weg gegaan omdat ik een 10 jaar oude als erfenis kreeg.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
een wasmachine van 18 jaar oud die het nog deed. die dingen gaan niet euwig mee ofzo.
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Zag hem gisteren voorbij komen als tribute naar Chester,ben al 3 dagen een beetje Linkin Park aan het bingenvoel me net een pubermeisje..
Crawling Piano version
Dat besefte ik me wel. Maar beetje slechte timing zo vlak voor de vakantie.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
een wasmachine van 18 jaar oud die het nog deed. die dingen gaan niet euwig mee ofzo.
Het gaat niet hoe oud die dingen zijn, het gaat er om hoevaak ze draaien, ik draai hooguit 4 wasjes per week, een gezin zal er minimaal 2-3x zo veel doen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:22 schreef ToT het volgende:
[..]
De mijne was uit '92 of zo en is alleen weg gegaan omdat ik een 10 jaar oude als erfenis kreeg.(Beiden Miele)
Yeps. Het wordt gebruikt om de leidingen ed te ontvetten.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:09 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
chloor? Damn, da's best rigoreus. Naar mijn mening heeft chloor niks in een wasmachine te zoeken en dat spul is ook nog eens vet slecht voor het milieu. Ik was alles op 30 en 40 en soms een keer 60 en zo'n kookwas doe ik eens per jaar ofzo en dan gaan er een paar werkdoekjes ofzo in.
Mwah, mijn moeder draaide ook nooit meer dan vier keer per week.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het gaat niet hoe oud die dingen zijn, het gaat er om hoevaak ze draaien, ik draai hooguit 4 wasjes per week, een gezin zal er minimaal 2-3x zo veel doen.
4 wasjes per week? Met z'n hoevelen zijn jullie daar?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Het gaat niet hoe oud die dingen zijn, het gaat er om hoevaak ze draaien, ik draai hooguit 4 wasjes per week, een gezin zal er minimaal 2-3x zo veel doen.
Kun je niet beter schoonmaakazijn gebruiken dan?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:27 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Yeps. Het wordt gebruikt om de leidingen ed te ontvetten.
Jouw en mijn moeder hadden dog 30 jaar fabrieksgarantie, en de werden pas opgeheven als jouw en mijn moeder, jouw en mijn vader wisten over te halen om toch maar eens een nieuwe wasmachine aan te schaffen om dat ze geen zin hadden om 2x per maand de boel aan te dweilen voordat de monteur geweest was.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:29 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Mwah, mijn moeder draaide ook nooit meer dan vier keer per week.
Soda lijkt me dan beter (tegen vetten).quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:31 schreef Melting het volgende:
[..]
Kun je niet beter schoonmaakazijn gebruiken dan?
Ik meen eens gehoord te hebben dat schoonmaakazijn de aangekoekte wasmiddelresten in de leidingen oplost. 1 keer per maand een wasje met azijn op hoge temperatuur.
De hoge temperatuur heeft de monteur bij mijn ouders eens aangeraden.
Ik zal ingetuned zijn, maar de vraag is hoeveel ik er van mee krijg.quote:
1x bont, 1x wit, 1x werkkledig, bij een uitzondering 2quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:30 schreef ToT het volgende:
[..]
4 wasjes per week? Met z'n hoevelen zijn jullie daar?
Soda kan ook...... geen idee eerlijk gezegd.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:32 schreef ToT het volgende:
[..]
Soda lijkt me dan beter (tegen vetten).
Azijn zou wel goed helpen tegen kalk.
Mijn moeder had geen 30 jaar fabrieksgarantie hoorquote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Jouw en mijn moeder hadden dog 30 jaar fabrieksgarantie, en de werden pas opgeheven als jouw en mijn moeder, jouw en mijn vader wisten over te halen om toch maar eens een nieuwe wasmachine aan te schaffen om dat ze geen zin hadden om 2x per maand de boel aan te dweilen voordat de monteur geweest was.
Ik wacht meestal tot ik genoeg voor een goede volle trommel heb. Hoe lang het duurt voor ik een volle trommel heb hangt af van het weer, het soort kleding wat ik draag, wat ik doe enz maar ik denk dat ik zo in m'n eentje gemiddeld 1x per week maar de was doe.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:32 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
1x bont, 1x wit, 1x werkkledig, bij een uitzondering 2
Ik ookquote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wacht meestal tot ik genoeg voor een goede volle trommel heb. Hoe lang het duurt voor ik een volle trommel heb hangt af van het weer, het soort kleding wat ik draag, wat ik doe enz maar ik denk dat ik zo in m'n eentje gemiddeld 1x per week maar de was doe.
Straks als mijn vriendin hier is zal het wel vaker zijn natuurlijk!
Vooral het beddengoed vaak wassen zekerquote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:35 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik wacht meestal tot ik genoeg voor een goede volle trommel heb. Hoe lang het duurt voor ik een volle trommel heb hangt af van het weer, het soort kleding wat ik draag, wat ik doe enz maar ik denk dat ik zo in m'n eentje gemiddeld 1x per week maar de was doe.
Straks als mijn vriendin hier is zal het wel vaker zijn natuurlijk!
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Vooral het beddengoed vaak wassen zeker
Wilde je hem meenemen dan?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:25 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat besefte ik me wel. Maar beetje slechte timing zo vlak voor de vakantie.
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:37 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Vooral het beddengoed vaak wassen zeker
Ik was bijna altijd op 40 graden met vloeibaar wasmiddel; alleen de matjes in de badkamer gaan soms op hoge temperatuur de was in. Wel doe ik er regelmatig zo'n Calgon Tab bij; geen idee of dat veel uithaalt.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 17:46 schreef just me het volgende:
[..]
De meningen zijn verdeeld over het vloeibaar wasmiddel, google maar eens![]()
maar eens per maand een wasje op 90 graden schijnt wel goed te zijn
Niks zo interessant als bespreken hoe en hoe vaak iemand een was draait.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:46 schreef CindieY het volgende:
Wat een huisvrouwentopic opeens
Ik was te weinig, ik loop altijd achter de feiten aan, omdat ik vaak te lui ben om een wasmachine aan te zetten, waardoor ik op een vrije zondag ofzo opeens 3/4 wasjes moet gaan doen
Pro tip dan maarquote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:47 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Niks zo interessant als bespreken hoe en hoe vaak iemand een was draait.
En niet teveel wassen, buiten hangen om te luchten.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:49 schreef CindieY het volgende:
[..]
Pro tip dan maarMensen vragen me altijd hoe ik mijn spijkerbroeken mooi houd, qua kleur en pasvorm. Nou, koud en kort wassen
Buiten hangen kan hier helaas nietquote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
En niet teveel wassen, buiten hangen om te luchten.
In de badkamer tijdens het douchen. Doe ik ook met m'n wollen jas.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
idd, even luchten doet wonderen, en eventueel een beetje van die Febrèze-achtige kloons er over spuiten.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:51 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je doucht met je jas aan?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
In de badkamer tijdens het douchen. Doe ik ook met m'n wollen jas.
En om het toch maar een beetje richting muziek te duwen:![]()
En natuurlijkquote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:56 schreef CindieY het volgende:
[..]
In de badkamer tijdens het douchen. Doe ik ook met m'n wollen jas.
En om het toch maar een beetje richting muziek te duwen:![]()
Jij wast mij koud en kort?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:49 schreef CindieY het volgende:
Pro tip dan maarMensen vragen me altijd hoe ik mijn spijkerbroeken mooi houd, qua kleur en pasvorm. Nou, koud en kort wassen
Daarom ben je nog zo mooi en goed in vorm.quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Daarom ben je nog zo mooi en goed in vorm.
Mijn moeder zat anders met d'r jeans in bad om em maar zo aansluitend mogelijk te krijgenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Je doucht met je jas aan?
Ow, luchten!Beetje stomen dus?
Ja, je moet natuurlijk wel zo lang mogelijk meegaanquote:
unf..quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:59 schreef livelink het volgende:
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:59 schreef livelink het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 19:01 schreef CindieY het volgende:
Ik zie nu pas de hele TT (iets met mobiel posten). We zijn hartstikke ontopic joh
WAT?? wat?? wat??quote:Op dinsdag 25 juli 2017 19:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
Het klinkt al aardig hol hier in de woonkamer
Je kan het vanaf 20.00 uur nog even testen...quote:Op dinsdag 25 juli 2017 19:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
Muziek klinkt luider. Maar ja, geen sorry meer voor die zeikende buren. Die paar dagen
Wat moet ik me bij Body Rock voorstellen?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 19:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan het vanaf 20.00 uur nog even testen...
Dan zie je ze nooit meerquote:Op dinsdag 25 juli 2017 19:14 schreef OscarMopperkont het volgende:
Muziek klinkt luider. Maar ja, geen sorry meer voor die zeikende buren. Die paar dagen
De derde single van het album Play van Mobyquote:Op dinsdag 25 juli 2017 19:30 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat moet ik me bij Body Rock voorstellen?
Snel geregeldquote:Op dinsdag 25 juli 2017 19:29 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en soda is ook goed inderdaad.
Morgen komt de "nieuwe" wasmachine![]()
![]()
Prima voor tijdens het oud papier en karton verzamelen voor de papierbakquote:Op dinsdag 25 juli 2017 19:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je kan het vanaf 20.00 uur nog even testen...
quote:
Onder andere, er staan ruim 200 songs klaar.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 19:33 schreef DJ11 het volgende:
[..]
De derde single van het album Play van Moby
200 songs?!quote:Op dinsdag 25 juli 2017 19:51 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Onder andere, er staan ruim 200 songs klaar.
En het wordt interactief. Althans, dat ligt aan jullie...
Als ze allemaal van deze lengte zijn, zijn we in een uurtje wel klaarquote:
205 Om precies te zijn, duur 17.33 uur alles tezamen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 19:54 schreef DJ11 het volgende:
[..]
200 songs?!Dat wordt doorhalen vannacht
Wat verwacht je van ons om het interactief te maken?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 19:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
205 Om precies te zijn, duur 17.33 uur alles tezamen.
En misschien is dat nog niet alles, dat zien we zo wel...
Wij moeten de Red Bull en pizza langsbrengen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 19:59 schreef CindieY het volgende:
Wat verwacht je van ons om het interactief te maken?
Niet zo ongeduldig, het wijst de weg vanzelf zo...quote:Op dinsdag 25 juli 2017 19:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Veiligheidshalve nog even gereboot...quote:Op dinsdag 25 juli 2017 19:59 schreef DJ11 het volgende:
Gup draait Lil Wayne.... - het wordt hoog tijd dat je begint, MM...
Om te beginnen, gaan we luisteren.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 19:59 schreef CindieY het volgende:
[..]
Auwquote:
Geen idee hoe groot die van mij was, maar verrot pijnlijk was het wel!quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vond er 1 van 3 mm al meer dan genoeg...
Wij zullen, wij zullen je stenigen! *zing Koningin*quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:03 schreef DJ11 het volgende:
Dit is waarom Nederlands geen goede taal is om in te zingen...
Ik wel, in ieder geval!quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:08 schreef CindieY het volgende:
Interactief? Dus iedereen zit nu hoofd, schouders, knie en teen te doen?
Ja, zelfs de buren van Oscar doen mee. Ziet er ongeveer zo uit:quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:08 schreef CindieY het volgende:
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, zelfs de buren van Oscar doen mee. Ziet er ongeveer zo uit:
[ afbeelding ] [ afbeelding ]
Niet de 1e keerquote:
Het ging mij te snel.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:08 schreef CindieY het volgende:
Vorige keer gemistquote:
Ik hang op het chaise longue gedeelte van m'n bank. Ik hield het tempo wel bij, maar m'n benen zijn te lang om bij m'n tenen te komen zonder moeite te hoeven doenquote:
* OscarMopperkont is gestopt met mic.... kreeg er stalkers vanquote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 19:29 schreef Diaan73 het volgende:
Ow en soda is ook goed inderdaad.
Morgen komt de "nieuwe" wasmachine![]()
![]()
kan gebeurenquote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:12 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
* OscarMopperkont is gestopt met mic.... kreeg er stalkers van
* OscarMopperkont zoekt pruik.....quote:
quote:
Ik ben onschuldig.quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik hang op het chaise longue gedeelte van m'n bank. Ik hield het tempo wel bij, maar m'n benen zijn te lang om bij m'n tenen te komen zonder moeite te hoeven doen![]()
We zijn nu bij het hoofd, dus misschien de golden shower hair versie....quote:
Mijn hemelquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
We zijn nu bij het hoofd, dus misschien de golden shower hair versie....
Ik lees hier niks qua favoriete lichaamsdelen en zo, dus dan zijn we er snel doorheen...quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:20 schreef spijkerbroek het volgende:
Hoofd naar teen? Dan slaan we wel veel over ineens..
iets met hip hipquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik lees hier niks qua favoriete lichaamsdelen en zo, dus dan zijn we er snel doorheen...
Billen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik lees hier niks qua favoriete lichaamsdelen en zo, dus dan zijn we er snel doorheen...
Ik wil best wat favoriete lichaamsdelen noemen, maar ik weet niet of dat mag voor 21:00 uurquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:20 schreef MadMaster het volgende:
Dit is een samenvatting van wat we kunnen verwachten.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:20 schreef spijkerbroek het volgende:
Daarvoor zijn er toch spoilers?quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:22 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Ik wil best wat favoriete lichaamsdelen noemen, maar ik weet niet of dat mag voor 21:00 uur
Lange halen, snel thuis. Tot zover deze mini-show van MadMasterquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:20 schreef spijkerbroek het volgende:
quote:
Jullie durven het niet te vragenquote:
Komt zo pedo over...quote:
Daar zijn we nog lang niet. We moeten eerst de oren, neus, mond en schouders nog langs, onder meerquote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:27 schreef Symphonic het volgende:
Ow en Herman Brood & Jules Deelder - Oh Kut
Dat is toch hetzelfde?quote:
nou dat inderdaad.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:29 schreef livelink het volgende:
Wat een duf liedje is dit van Kinderen voor Kinderen, zeg.
Je mist nog My dick in a boxquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:29 schreef CindieY het volgende:
Ik zat even m'n eigen Spotify door te zoeken naar lichaamsdelenDat valt ff tegen zeg
Sticky fingers - above & beyond
Headstrong - Trapt
Head over heels - tears for fears
No Eyes - Claptone
Open your arms - Editors
It's my dick in a boxquote:
Doe maar net alsof je neus bloedtquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:31 schreef spijkerbroek het volgende:
De link met het thema is de gillende stembanden van de bakvissen?
Kinderen voor kinderen als achtergrondkoor bij Doe Maar.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:31 schreef spijkerbroek het volgende:
De Groot, sfeergeluiden...quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:31 schreef spijkerbroek het volgende:
Nee, die is tot mijn verbeelding gaan spreken. Sorryquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik ontkom nooit meer aan die KP-lijst hè?
Ik had een andere in gedachten...quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:32 schreef Diaan73 het volgende:
Ze kunnen straks nog een keer.
Je loopt je lul achterna!
Mash up...quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Kinderen voor kinderen als achtergrondkoor bij Doe Maar.
KvK?quote:
Hellep hellep hellep ik krijg nedertiet?quote:
quote:
in mijn kindertijd had je nog Vuur en Vlam en het Tietenliedquote:
quote:
Let me clear my wasmand!quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:40 schreef MadMaster het volgende:
Straks komt Maak Van Uw Scheet Een Donderslag nog voorbij...
[..]
Het is geen GeurRadio...quote:
Dit kuchje was express, die van Knokkels zijn altijd per ongeluk, terwijl de microfoon nog open staatquote:
Oh... ruik ik dan tóch mezelf?quote:
[..]
ja.... ik hoop dat hij snel weer terugkomtquote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:42 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit kuchje was express, die van Knokkels zijn altijd per ongeluk, terwijl de microfoon nog open staat![]()
Ik mis zijn aanwezigheid wel.
Hele grote bloemkolen kan dan ook...quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:48 schreef spijkerbroek het volgende:
Je kan ook een willekeurige van Dolly Parton draaien, dan weet iedereen ook wel om welke lichaamsdelen het gaat
quote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hele grote bloemkolen kan dan ook...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |