SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakWe hebben ook een Facebookpagina: klik
DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Mobiel luisteren kan via de app TuneIn en dan deze link: Mobiele luisterlink
Nieuw: Radio 49 TAILBOT webplayer
http://www.radio49.ga/player.htmlGodmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op maandag 24 juli 2017 23:26 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Drank maakt meer kapot dan je lief is..
quote:Op maandag 24 juli 2017 23:26 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Drank maakt meer kapot dan je lief is..
Hatorquote:Op maandag 24 juli 2017 23:27 schreef Tuned22 het volgende:
Ben ik de enige die dit echt een k*tnummer vind...
Ik stop wel met draaien hoorquote:Op maandag 24 juli 2017 23:27 schreef just me het volgende:
Het is gewoon de schuld van Oscar, die draait dit nummer
Ben bang van welquote:Op maandag 24 juli 2017 23:27 schreef Tuned22 het volgende:
Ben ik de enige die dit echt een k*tnummer vind...
Dat komt goed uitquote:
Truste 11, bedankt voor het luisterenquote:Op maandag 24 juli 2017 23:28 schreef DJ11 het volgende:
Deze TT lokt vast veel mensen naar dit topic![]()
Bedankt voor het draaien, Oscar![]()
Welterusten allemaal
JA tis goed met jequote:
quote:Op maandag 24 juli 2017 23:28 schreef DJ11 het volgende:
Deze TT lokt vast veel mensen naar dit topic![]()
Bedankt voor het draaien, Oscar![]()
Welterusten allemaal
NPquote:
Graag gedraaid weerquote:
Heb ik toch je afscheidsshow nog gehoordquote:Op maandag 24 juli 2017 23:32 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Graag gedraaid weerBedankt voor het luisteren
Goedemorgen MadMaster. Het voelt nog niet alsof ik er al weer ben.quote:
Hier ook nog niet helemaal, om eerlijk te zijn...quote:Op dinsdag 25 juli 2017 06:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Goedemorgen MadMaster. Het voelt nog niet alsof ik er al weer ben.
Wat een luxe.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 07:13 schreef Diaan73 het volgende:
Goedemorgen
Vandaag 4 uurtjes thuis werken, maar nu nog even lekker in bed liggen. Rustig aan vandaag.
Kan ik snappen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 07:28 schreef livelink het volgende:
Ik vind thuiswerken echt vreselijk. Ik kan het alleen als er niemand anders in de buurt is. Als de kinderen om me heen zijn en aandacht vragen kan ik me echt niet concentreren.
Gisterenavond heb ik een paar uurtjes thuis gewerkt, maar pas nadat iedereen naar bed was, dus dan wordt het weer zo laat.
Nee, dat gaat hem niet wordenquote:Op dinsdag 25 juli 2017 07:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Kan ik snappen.
Of jezelf opsluiten in de badkamer, maar dat werkt niet zo prettig.
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 07:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat gaat hem niet worden![]()
Mezelf opsluiten in de badkamer doe ik met een boek.
Dat snap ik wel. Maar ik heb wat dingen te doen die ik beter thuis kan doen dan op het werk. Thuis is het rustiger. Maar ik ben ook voornamelijk thuis omdat Lennon vakantie heeft en ik toch maar 4 uurtjes hoef te werken vandaag.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 07:28 schreef livelink het volgende:
Ik vind thuiswerken echt vreselijk. Ik kan het alleen als er niemand anders in de buurt is. Als de kinderen om me heen zijn en aandacht vragen kan ik me echt niet concentreren.
Gisterenavond heb ik een paar uurtjes thuis gewerkt, maar pas nadat iedereen naar bed was, dus dan wordt het weer zo laat.
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 07:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, dat gaat hem niet worden![]()
Mezelf opsluiten in de badkamer doe ik met een boek.
lach je me uit of toequote:
Toe uiteraard.quote:
dank je welquote:Op dinsdag 25 juli 2017 08:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Toe uiteraard.
En alvast veel succes vandaag.
Mogguh Oscarquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |