Maar we kunnen er weer even tegenaan. Volgende kampioenschap zo rond mijn 40-45e waarschijnlijk.quote:Op maandag 24 juli 2017 10:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
ja dat is waar maar buiten dat is het gewoon moeilijk na een kampioensjaar
Als je met fans praat, lijkt het wel dat ze nog drie jaar afzitten van het winnen van de CL.quote:Op maandag 24 juli 2017 10:49 schreef Tarado het volgende:
[..]
in de CL presteren? die pretentie moet je niet eens hebben, is een leuke lucratieve bijkomstigheid.
zou ik juist wel leuk vinden, nog steeds een geweldige speler maar gewoon niet haalbaarquote:Op maandag 24 juli 2017 10:58 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Als je met fans praat, lijkt het wel dat ze nog drie jaar afzitten van het winnen van de CL.
Ik hoop niet dat ze RvP aantrekken want die gaat het hele seizoen zo staan
[ afbeelding ]
Dit gedrag had hij bij de Ctjes al. Alleen ging hij er ook toen nog bij huilen..
quote:Op maandag 24 juli 2017 10:58 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Als je met fans praat, lijkt het wel dat ze nog drie jaar afzitten van het winnen van de CL.
Ik hoop niet dat ze RvP aantrekken want die gaat het hele seizoen zo staan
[ afbeelding ]
Dit gedrag had hij bij de Ctjes al. Alleen ging hij er ook toen nog bij huilen..
Sws irritant gedrag, maar Cruijff mag dit doen net zoals Romario, Ronaldo (allebei), Ronaldinho enz...quote:
ik kijk nooit wedstrijden terug maar ik zou dan eerder zeggen dat als Robben iets meer geluk had gehad er gewonnen was.quote:Op maandag 24 juli 2017 11:16 schreef Befbekje het volgende:
Robin van Persie heeft ons de WK-titel gekost in 2010..
Dit klopt.. Maar de man die de doelpunten zou moeten maken was nergens te bekennen..quote:Op maandag 24 juli 2017 11:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik kijk nooit wedstrijden terug maar ik zou dan eerder zeggen dat als Robben iets meer geluk had gehad er gewonnen was.
quote:Op maandag 24 juli 2017 11:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Grapje man, heb de aflevering helemaal niet gezien.
Had ie maar overdekt moeten worden.quote:
Net Bruinbrood met kaas, kipfilet, sla en paprika.quote:
Waar heb je 2k volgers?quote:Op maandag 24 juli 2017 11:46 schreef Insomnia2.0 het volgende:
in de laatste episode ga ik spoilers tweeten naar mijn 2k followers
(haha lol)
Boerquote:Op maandag 24 juli 2017 12:10 schreef Jojoortje het volgende:
Heb net een pasta gegeten, maar dat warme eten rond het middaguur bevalt me toch niet heel erg goed.
Jong mee beginnenquote:Op maandag 24 juli 2017 12:10 schreef Jojoortje het volgende:
Heb net een pasta gegeten, maar dat warme eten rond het middaguur bevalt me toch niet heel erg goed.
dat is wel verteerd tegen die tijdquote:Op maandag 24 juli 2017 12:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vanavond hardlopen. Met pasta in de maag krijg ik last tijdens het rennen.
Ik vind dat echt heerlijk. At het in Spanje ook vaak rond 13.00quote:Op maandag 24 juli 2017 12:10 schreef Jojoortje het volgende:
Nog steeds vroeg voor Spaanse begrippen..quote:Op maandag 24 juli 2017 12:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind dat echt heerlijk. At het in Spanje ook vaak rond 13.00
Kan mij dat nou bouten.quote:Op maandag 24 juli 2017 12:17 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Nog steeds vroeg voor Spaanse begrippen..
Ik snap de siësta nu ook beter.quote:Op maandag 24 juli 2017 12:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind dat echt heerlijk. At het in Spanje ook vaak rond 13.00
Volgens mij gaat het meer om een volle pens hebben..quote:Op maandag 24 juli 2017 12:23 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Snelle carbs in pasta heb je vanavond nog wel last van ja, jojo.
Vrijwel alle sparters eten pasta of iets soortgelijks een paar uur voor wedstrijd.quote:Op maandag 24 juli 2017 12:24 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het meer om een volle pens hebben..
Ja, maar er is een verschil tussen een topsporter die dag in dag uit zichzelf afmat, of iemand die voor z'n lol een uurtje gaat hardlopen..quote:Op maandag 24 juli 2017 12:24 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Vrijwel alle sparters eten pasta of iets soortgelijks een paar uur voor wedstrijd.
Idd.quote:Op maandag 24 juli 2017 12:24 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het meer om een volle pens hebben..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |