Net Bruinbrood met kaas, kipfilet, sla en paprika.quote:
Waar heb je 2k volgers?quote:Op maandag 24 juli 2017 11:46 schreef Insomnia2.0 het volgende:
in de laatste episode ga ik spoilers tweeten naar mijn 2k followers
(haha lol)
Boerquote:Op maandag 24 juli 2017 12:10 schreef Jojoortje het volgende:
Heb net een pasta gegeten, maar dat warme eten rond het middaguur bevalt me toch niet heel erg goed.
Jong mee beginnenquote:Op maandag 24 juli 2017 12:10 schreef Jojoortje het volgende:
Heb net een pasta gegeten, maar dat warme eten rond het middaguur bevalt me toch niet heel erg goed.
dat is wel verteerd tegen die tijdquote:Op maandag 24 juli 2017 12:13 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Vanavond hardlopen. Met pasta in de maag krijg ik last tijdens het rennen.
Ik vind dat echt heerlijk. At het in Spanje ook vaak rond 13.00quote:Op maandag 24 juli 2017 12:10 schreef Jojoortje het volgende:
Nog steeds vroeg voor Spaanse begrippen..quote:Op maandag 24 juli 2017 12:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind dat echt heerlijk. At het in Spanje ook vaak rond 13.00
Kan mij dat nou bouten.quote:Op maandag 24 juli 2017 12:17 schreef vincenzo78 het volgende:
[..]
Nog steeds vroeg voor Spaanse begrippen..
Ik snap de siësta nu ook beter.quote:Op maandag 24 juli 2017 12:15 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik vind dat echt heerlijk. At het in Spanje ook vaak rond 13.00
Volgens mij gaat het meer om een volle pens hebben..quote:Op maandag 24 juli 2017 12:23 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Snelle carbs in pasta heb je vanavond nog wel last van ja, jojo.
Vrijwel alle sparters eten pasta of iets soortgelijks een paar uur voor wedstrijd.quote:Op maandag 24 juli 2017 12:24 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het meer om een volle pens hebben..
Ja, maar er is een verschil tussen een topsporter die dag in dag uit zichzelf afmat, of iemand die voor z'n lol een uurtje gaat hardlopen..quote:Op maandag 24 juli 2017 12:24 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Vrijwel alle sparters eten pasta of iets soortgelijks een paar uur voor wedstrijd.
Idd.quote:Op maandag 24 juli 2017 12:24 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het meer om een volle pens hebben..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |