Mja, daar was ik dus geen ster in zeg maar.quote:Op maandag 24 juli 2017 17:03 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Ja beter dus, als kleine PG langs iedereen gaan
Als je het balletje niet in de basket kan leggen hoef je er niet eens over beginnen na te denken.quote:Op maandag 24 juli 2017 17:05 schreef Typisch het volgende:
Op school kon ik prima mee met basketball. Maar is natuurlijk wel gewoon een kksport voor reuzen.
Enige teamsport waar ik echt talent in had. Maarja basketbal in Nederland is niet echt wat.quote:Op maandag 24 juli 2017 17:05 schreef Typisch het volgende:
Op school kon ik prima mee met basketball. Maar is natuurlijk wel gewoon een kksport voor reuzen.
Basketbal was saai, al had ik wel een "move" waardoor m'n tegenspeler me ineens even kwijt was en het veld open lag voor een goeie pass: schijnbeweging naar rechts, dan linksom een 360 en afgeven maarquote:
Een Nederlandse basketballer is lange tijd de bestbetaalde atleet geweest van Nederland ooit. Denk dat ondertussen wel door een voetballer is ingehaald tho.quote:Op maandag 24 juli 2017 17:07 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Enige teamsport waar ik echt talent in had. Maarja basketbal in Nederland is niet echt wat.
Gaat het wel goed Roland?quote:
Zo'n donkere man toch?quote:Op maandag 24 juli 2017 17:10 schreef Insomnia2.0 het volgende:
[..]
Een Nederlandse basketballer is lange tijd de bestbetaalde atleet geweest van Nederland ooit. Denk dat ondertussen wel door een voetballer is ingehaald tho.
Ja en dartsenquote:Op maandag 24 juli 2017 17:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
gaan we om 20.45 de derby kijken? (vrouwenvoetbal) lol
Groot scherm, centrum, verkleden en met bier gooien. (lol)quote:Op maandag 24 juli 2017 17:10 schreef KingRoland het volgende:
[..]
gaan we om 20.45 de derby kijken? (vrouwenvoetbal) lol
Rik Smits is niet donker.quote:Op maandag 24 juli 2017 17:10 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Gaat het wel goed Roland?
[..]
Zo'n donkere man toch?
Ikke voetbal en tennis.quote:Op maandag 24 juli 2017 17:11 schreef Insomnia2.0 het volgende:
De enige sport waar ik echt veel talent voor had was rugby.
maar te laat mee begonnen, kkrzooi.
WK/EK genotquote:Op maandag 24 juli 2017 17:11 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Groot scherm, centrum, verkleden en met bier gooien. (lol)
Ik ben weer terug.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |