ik heb snelle eerste meters.quote:Op maandag 24 juli 2017 16:56 schreef hafcfan het volgende:
Ik was ooit tering snel, maar daar is ook niks meer van over
Jezelf helemaal de tering in rennen, heerlijk is datquote:Op maandag 24 juli 2017 16:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
bleef altijd wel bij de laatste over. Maar meestal deden ze het buiten dat was makkelijker. In de gymzaal kwam ik ook veel minder ver.
Altijd genot om naar die opwippende tietjes te kijken als ze een keer wèl meededenquote:Op maandag 24 juli 2017 16:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jup, en ongesteld blablablaaaa
Kan je nagaan hoe hard je achteruit bent gegaan.quote:Op maandag 24 juli 2017 16:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik zat ook altijd wel bij de beste, of het nou een shuttlerun, rondeloop (paar kilometer) of een andere individuele sport was tijdens gym. Bij groepssporten was ik wel een goeie teamspeler en hoefde niet zo nodig in de spits te staan ofzo.
Kan ik nu niet meer doen, ik ga nu na een meter of 20 al draaierig zwalken
Niks mis mee inderdaad.quote:Op maandag 24 juli 2017 16:56 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Jezelf helemaal de tering in rennen, heerlijk is dat
Mja, eenmaal van school af deed ik helemaal niks meer aan sport. Af en toe balletje trappen en dat was het wel.quote:Op maandag 24 juli 2017 16:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe hard je achteruit bent gegaan.
100 meter sprint genot. Honkbal vond ik dan weer geen flikker aan.quote:Op maandag 24 juli 2017 16:57 schreef Insomnia2.0 het volgende:
Ik kan smerig hard sprinten.
Maar als het langer dan 10-20 meter is wordt het een heel gemiddeld tempo.
Dat bokspringen en ringzwaaien was natuurlijk ook helemaal nergens goed voor, en erg gay allemaal. Daar ben ik dus nooit goed in geweest.quote:Op maandag 24 juli 2017 16:58 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, eenmaal van school af deed ik helemaal niks meer aan sport. Af en toe balletje trappen en dat was het wel.
dat deed ik nietquote:Op maandag 24 juli 2017 16:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat bokspringen en ringzwaaien was natuurlijk ook helemaal nergens goed voor, en erg gay allemaal. Daar ben ik dus nooit goed in geweest.
Ik ook, 100 meter sprint maximaal dan. Voor de 60 haalde ik altijd 10en.quote:Op maandag 24 juli 2017 16:56 schreef hafcfan het volgende:
Ik was ooit tering snel, maar daar is ook niks meer van over
Was je zeker ook viesgoed in verspringen?quote:Op maandag 24 juli 2017 17:01 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ik ook, 100 meter sprint maximaal dan. Voor de 60 haalde ik altijd 10en.Dikke dijengod.
Basketbal is leuk johquote:Op maandag 24 juli 2017 17:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Korfbal en basketbal had ik ook helemaal niks mee. Handbal idem.
basketbal was genotquote:Op maandag 24 juli 2017 17:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ja beter dus, als kleine PG langs iedereen gaanquote:Op maandag 24 juli 2017 17:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Ik ben nog kleiner dan een dwerg he.
Basketbal en handbalquote:Op maandag 24 juli 2017 17:01 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Niet per se.quote:Op maandag 24 juli 2017 17:01 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Was je zeker ook viesgoed in verspringen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |