"Boe, links" is geen inhoud en zeker geen inhoud voor een Zomergastentopic. Ik heb helemaal geen zin in een 'discussie' over links en rechts in dit topic. Die politieke incontinentie is typisch voor dom rechts, zonder enige zelfbeheersing laten ze in elke hoek van dit forum hun viezigheid achter. Word eens zindelijk en zoek een geschikte plek voor je shit, als je alleen maar mensen kunt verdragen met wie je het eens bent dan kijk je gewoon niet, maar donder hier dan ook op met het herkauwen van je simplisme.quote:Op zaterdag 29 juli 2017 13:56 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
So koekoek. Misschien moet je het eens op inhoud proberen.
Prima advies voor jezelf, zo te lezen.quote:Op zondag 30 juli 2017 11:44 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
"Boe, links" is geen inhoud en zeker geen inhoud voor een Zomergastentopic. Ik heb helemaal geen zin in een 'discussie' over links en rechts in dit topic. Die politieke incontinentie is typisch voor dom rechts, zonder enige zelfbeheersing laten ze in elke hoek van dit forum hun viezigheid achter. Word eens zindelijk en zoek een geschikte plek voor je shit, als je alleen maar mensen kunt verdragen met wie je het eens bent dan kijk je gewoon niet, maar donder hier dan ook op met het herkauwen van je simplisme.
Bam bam bamquote:Op zondag 30 juli 2017 11:44 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
"Boe, links" is geen inhoud en zeker geen inhoud voor een Zomergastentopic. Ik heb helemaal geen zin in een 'discussie' over links en rechts in dit topic. Die politieke incontinentie is typisch voor dom rechts, zonder enige zelfbeheersing laten ze in elke hoek van dit forum hun viezigheid achter. Word eens zindelijk en zoek een geschikte plek voor je shit, als je alleen maar mensen kunt verdragen met wie je het eens bent dan kijk je gewoon niet, maar donder hier dan ook op met het herkauwen van je simplisme.
Nog nooit zoveel bevooroordeelde onzin bij elkaar gelezen. "Typisch voor dom rechts". Alsof dom links, waar dit forum ook vol mee zit en waar je volgens mij zelf ook toe behoort, zich ook maar enigszins anders gedraagt.quote:Op zondag 30 juli 2017 11:44 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
wat is er precies "links" aan EvdL?quote:Op zondag 30 juli 2017 13:29 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Zomergasten heeft ervoor gekozen om een bepaald niet door iedereen geliefde linkse politicus uit te nodigen.
Landverradelijk Links doet altijd arrogant tegen het weldenkende deel der natie, Rechts.quote:Op zondag 30 juli 2017 11:44 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Voor iemand die zich Old noemt en volgens jouw gegevens overmorgen 60 jaar wordt heb je wel uiterst infantiele teksten..quote:Op zondag 30 juli 2017 14:03 schreef Old_Pal het volgende:
Landverradelijk Links doet altijd arrogant tegen het weldenkende deel der natie, Rechts.
iemand met een Engelstalige nick en dan lullen over landverraadquote:Op zondag 30 juli 2017 14:03 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Landverradelijk Links doet altijd arrogant tegen het weldenkende deel der natie, Rechts.
Jij bent degene in dit topic die begint te schelden over Links etc. lieve Old_Pal. Lijkt me sowieso erg vermoeiend alles om je heen te zien in links en rechts en meer van dat soort frames. Leuk leven heb je dan!quote:Op zondag 30 juli 2017 14:03 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Weet je zeker dat het niet allemaal de schuld van de Rabobank is?quote:Op zondag 30 juli 2017 14:03 schreef Old_Pal het volgende:
[..]
Ga je billen wassen kerel!quote:Op zondag 30 juli 2017 14:03 schreef Old_Pal het volgende:
quote:Op vrijdag 28 juli 2017 22:37 schreef EP3 het volgende:
Waarom geen keuzefilm?
VPRO Zomergasten
Eberhard van der Laan wilde heel graag Mississippi Burning als zijn keuzefilm, maar helaas was het niet mogelijk om deze Hollywoodproductie in zijn geheel aan te kopen. Wel hebben we een mooi fragment uit de film in zijn Zomergastenavond. In overleg met de burgemeester hebben we besloten niet voor een andere keuzefilm te gaan.
Daar heeft Eberhard ook helemaal geen zin in volgens mij, dus ik ga juist wel kijken want ik ben benieuwd wat voor een invulling hij aan de avond geeft.quote:Op zondag 30 juli 2017 19:44 schreef Tem het volgende:
Door dat soort gedoetjes ga ik dus niet kijken. Het wordt een soort kroniek van een aangekondigde dood.
Kan, ik wens iedereen die het gaat kijken dan ook een fijne mooie avond.quote:Op zondag 30 juli 2017 19:53 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar heeft Eberhard ook helemaal geen zin in volgens mij, dus ik ga juist wel kijken want ik ben benieuwd wat voor een invulling hij aan de avond geeft.
Een dertig jaar oude film blijkt niet aangekocht te kunnen worden. Het mag wat kosten zo'n avond Zomergasten.quote:
Nee, dat zonder enige aanleiding in zomaar een topic in een ongeschikt forum iets simplistisch tegen links roepen in een paar al dan niet correct gespelde woorden is typisch voor een bepaald slag rechtse figuren. Ik onderken dat er ook nog ontwikkelde mensen met rechtse meningen zijn, maar die voelen zich dan ook niet aangesproken.quote:Op zondag 30 juli 2017 13:29 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Nog nooit zoveel bevooroordeelde onzin bij elkaar gelezen. "Typisch voor dom rechts". Alsof dom links, waar dit forum ook vol mee zit en waar je volgens mij zelf ook toe behoort, zich ook maar enigszins anders gedraagt.
Volgens mij is Van der Laan burgermeester, veel meer bestuurder dan politicus dus, en daarvoor was hij advocaat aansprakelijkheidsrecht.quote:Zomergasten heeft ervoor gekozen om een bepaald niet door iedereen geliefde linkse politicus uit te nodigen. Logisch dat je daar dan discussie over krijgt op discussiefora als deze. Als dat je niet bevalt, rot je toch lekker op met die chagrijinge zuurlinkse bek van je? Niemand zal je missen hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |