Pas op het laatste moment dan, anders trekt Pokkel het nietquote:Op woensdag 26 juli 2017 11:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als jullie de rest dan ook even uitnodigen....
Nou ja, ligt natuurlijk wel in het verlengde van haar baan als vmbo-docent.quote:Op woensdag 26 juli 2017 11:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zometeen blijkt Janneke de beveiliging te zijn
Sowieso ligt dat café ver buiten de ring, dus paspoort meenemen is wel verplicht.quote:Op woensdag 26 juli 2017 09:29 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, want je kan dan niet gewoon "Henk Jansma" zeggen, omdat elk simpel eetcafe eist dat je een paspoort meeneemt en je anders weer wegstuurt.
Nu nog even oefenen op de correcte uitspraak van "Ik heb de zon in de zee zien zakken" waarmee we bij de diverse roadblocks de mokummers van het goede volk scheiden.quote:Op woensdag 26 juli 2017 12:56 schreef Ryon het volgende:
[..]
Sowieso ligt dat café ver buiten de ring, dus paspoort meenemen is wel verplicht.
Ik bel wel gewoon. En als reserveringsnaam geef ik FOK! Forum POL-Café door.quote:Op woensdag 26 juli 2017 09:28 schreef Friek_ het volgende:
Als je gaat bellen voor een reservering mag je ook je naam doorgeven. Kijken wie zo gek is om dat te doen. Zal ik het anders op jouw naam zetten, Bolkesteijn?
Ik heb niet zoveel zin daar direct aan gekoppeld te worden bij het personeel. Die baas zal het geen bal interesseren maar er loopt ook gewoon personeel rond. Dat hele reserveren lijkt mij eigenlijk een beetje onnodig. 15 man is niet zoveel en er vallen er altijd een paar af.quote:Op woensdag 26 juli 2017 20:14 schreef Kowloon het volgende:
[..]
Alsof het ze interesseert. Een groep van pakweg 15 man levert mooie omzet op.
Boefjequote:Op woensdag 26 juli 2017 20:22 schreef Kowloon het volgende:
Wilde ik niet echt doen hoor. Ik weet dat niet iedereen dat op prijs zou stellen.
quote:Op woensdag 26 juli 2017 11:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Pas op het laatste moment dan, anders trekt Pokkel het niet
Locatie staat toch in de OPquote:Op woensdag 26 juli 2017 21:08 schreef Njosnavelin het volgende:
Maar locatie via DM doorgeven wordt hem dus niet?
Ja, maar vanwege eventuele paparazzi.quote:
GFS laat ook niks zien.quote:Op woensdag 26 juli 2017 23:49 schreef Kowloon het volgende:
De meest recent ECMWF-pluim ziet er ineens weer vrij gunstig uit voor zaterdag. Zat eerder de nodige neerslag op. Die is nu nagenoeg verdwenen in ruil voor zon en een wat hogere temperatuur.
Paparazziquote:Op woensdag 26 juli 2017 21:24 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Ja, maar vanwege eventuele paparazzi.
Leuk voor je, maar niet in gebruik op de meet graag.quote:Op donderdag 27 juli 2017 21:29 schreef Drugshond het volgende:
Ik krijg morgen nog 2 UV filterlenzen binnen en dan is mijn allround [FOT] urban+ setup redelijk rond. En toch wel aardig goed/netjes uitgewerkt. Kosten 1500 euro.
Mensen die eigenlijk niet zouden komen (of eigenlijk niet welkom zijn), maar wel de kroeg even lopen checken, terwijl wij er zijn.quote:
Omg.quote:Op donderdag 27 juli 2017 22:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mensen die eigenlijk niet zouden komen (of eigenlijk niet welkom zijn), maar wel de kroeg even lopen checken, terwijl wij er zijn.
No prob, wie een gratis photoshoot wil gaan we wel een blokje om. Ik kan crazy dingen met een tablet en zo. Nu is mijn inzet iets of wat hoger.quote:Op donderdag 27 juli 2017 22:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Leuk voor je, maar niet in gebruik op de meet graag.
Maak van mij maar een leuke vintage foto. Kan ik ook een keer shoptegoed winnenquote:Op donderdag 27 juli 2017 22:19 schreef Drugshond het volgende:
[..]
No prob, wie een gratis photoshoot wil gaan we wel een blokje om. Ik kan crazy dingen met een tablet en zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |