Misschien willen ze niet vroeger overlijden omdat er bepaalde mensen zijn die mentaal zó zwak zijn dat ze het niet kunnen laten om één keer per uur kanker te inhaleren.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:12 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat ze aanstellerij tot een kunst verheffen is inderdaad een feit. Misschien moet er eens onderzoek gedaan worden naar waarom deze mensen dat doen.
Goed argument.quote:
Ook lijkt het me interessant om te zien waar die onterechte hysterie vandaan komt inderdaad. Allicht kunnen we dat ook verhelpen.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien willen ze niet vroeger overlijden omdat er bepaalde mensen zijn die mentaal zó zwak zijn dat ze het niet kunnen laten om één keer per uur kanker te inhaleren.
Eng totalitair mannetje ben je zegquote:Op zondag 23 juli 2017 17:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, sommige vinden longkanker helemaal niet lastig!
[..]
Gewoon een feit hoor.
Ik rook niet, zoals ik al eerder heb gezegd.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:13 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien willen ze niet vroeger overlijden omdat er bepaalde mensen zijn die mentaal zó zwak zijn dat ze het niet kunnen laten om één keer per uur kanker te inhaleren.
[..]
Goed argument.
Typisch een roker.
Een groot deel bevat daar E300quote:Op zondag 23 juli 2017 16:44 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Nee hoor. Ooit op een groenteafdeling geweest?
Ik gok dat jij iedere dag veel grotere kankerrisico's aangaat dan de gevreesde paar seconden rooklucht inademen.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, sommige vinden longkanker helemaal niet lastig!
[..]
Gewoon een feit hoor.
Bijdehand!quote:Op zondag 23 juli 2017 17:15 schreef ems. het volgende:
[..]
Ook lijkt het me interessant om te zien waar die onterechte hysterie vandaan komt inderdaad. Allicht kunnen we dat ook verhelpen.
Verstandig.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:15 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Ik rook niet, zoals ik al eerder heb gezegd.
Dus?quote:Op zondag 23 juli 2017 17:16 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik gok dat jij iedere dag veel grotere kankerrisico's aangaat dan de gevreesde paar seconden rooklucht inademen.
Ik rook zelf niet dus als je nog tips wilt hebben wat betreft je bemoeizucht, paniek en hysterie mag je het altijd vragen.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Bijdehand!
Zonder argumenten blind de ruimte inlullen. Een typisch rokerskwaaltje.
Ja, ik begrijp dat dat vreemd is voor verbied-mensen. Dat je iets niet zelf hoeft te doen om er geen last aan te hoeven ondervinden.quote:
quote:Op zondag 23 juli 2017 17:18 schreef Protoplanet het volgende:
Vanuit mijn achtergrond zie ik hier bij de rokers een perfect voorbeeld van neutralisatietechnieken. Zij zijn zich wel degelijk bewust van het feit dat roken voor henzelf en hun omgeving compleet fout is, maar laten die conventionele waarden tijdelijk achterwege.
Vier van de vijf technieken komen terug: ontkenning van de verantwoordelijkheid (''Auto's en deodorant zijn ook schadelijk!!''), ontkenning van schade (''Zo erg is roken niet, het is maar een sigaretje en de kansen op kanker zijn klein!!''), ontkenning van het slachtoffer (''Doordat IK rook krijg jij geen kanker hoor!!'') en het veroordelen van de veroordelaars (''De niet rokers stellen zich aan'', of ''Jullie reageren overdreven'')!
Heel erg typisch.
Inhoudelijk niks aan te merken merk ik. Bedankt voor de bevestiging.quote:
Nee, ik weet gewoon zeker dat je op z'n minst af en toe rookt.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:19 schreef ems. het volgende:
[..]
Ja, ik begrijp dat dat vreemd is voor verbied-mensen. Dat je iets niet zelf hoeft te doen om er geen last aan te hoeven ondervinden.
Ik heb ook nog nooit een rotje afgestoken maar ben desalniettemin geen fan van een vuurwerkverbod. Val je nu van je stoel?
Het is te absurd voor woorden om er inhoudelijk op in te gaan.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:20 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Inhoudelijk niks aan te merken merk ik.
Maar ga je op de fiets ook zo tekeer tegen de scooterrijder voor je? Of de aso's voor en achter je in de file? Of je vrouw die de bbq bediend? Of tegen jezelf bij het plastic flesje water, in de zon zitten, te lang uit de zon zitten, alcohol drinken of nog 30 activiteiten?quote:Op zondag 23 juli 2017 17:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verstandig.
[..]
Dus?
Dat betekent maar dat we hier niks aan moeten doen?
Lesje van Bush in de praktijk: Als je niet voor mij bent, ben je tegen mij.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, ik weet gewoon zeker dat je op z'n minst (af en toe) rookt.
Geeft niet verder.
*bedientquote:Op zondag 23 juli 2017 17:21 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Maar ga je op de fiets ook zo tekeer tegen de scooterrijder voor je? Of de aso's voor en achter je in de file? Of je vrouw die de bbq bediend? Of tegen jezelf bij het plastic flesje water, in de zon zitten, te lang uit de zon zitten, alcohol drinken of nog 30 activiteiten?
Eh, okéquote:Op zondag 23 juli 2017 17:21 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Het is te absurd voor woorden om er inhoudelijk op in te gaan.
Dat je ook nog een taalnazi bent, kon natuurlijk niet missen.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
*bedient
Nee.
Eerst dit probleem maar eens oplossen, dat wordt al een hele klus!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |