Mooi gezegd.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:01 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
En dat je anderen daarmee opzadelt met kanker interesseert je niet? Na jou de zondvloed?
Gelukkig worden aso's als jij steeds verder beperkt.
Ik zadel niemand op met kanker, rook bijna al mijn sigaretten thuis. Ik raad je aan rokers op straat aso te noemen. Zullen ze vast waarderen.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:01 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
En dat je anderen daarmee opzadelt met kanker interesseert je niet? Na jou de zondvloed?
Waar zeur je dan overquote:Op zondag 23 juli 2017 17:02 schreef Mutiilation het volgende:
[..]
Ik zadel niemand op met kanker, rook bijna al mijn sigaretten thuis. Ik raad je aan rokers op straat aso te noemen. Zullen ze vast waarderen.
Lekker tokkieargument. As je last van mij heb dan flikker je maar op naar binnen.quote:Op zondag 23 juli 2017 16:56 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Nee nog niet, dat is de volgende stap.
Maar goed, ook niemand die jou tegenhoudt om binnen te blijven als je niet tegen rook kan natuurlijk.
Begrijpend lezen? Ik moet opflikkeren met kankerstokjes, daar reageer ik op. Jij noemt me aso terwijl je me niet kent. Waar de fuck slaat dit op?quote:Op zondag 23 juli 2017 17:02 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Waar zeur je dan overDit topic gaat over een rookverbod in de openbare ruimte.
Gut gut, denk je zo ook als je deo of haarlak opspuit en je brommer weer start? Aso dat je er bent.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:01 schreef Protoplanet het volgende:
[..]
Je komt nogal mad overquote:Op zondag 23 juli 2017 17:03 schreef Mutiilation het volgende:
[..]
Begrijpend lezen? Ik moet opflikkeren met kankerstokjes, daar reageer ik op. Jij noemt me aso terwijl je me niet kent. Waar de fuck slaat dit op?
quote:Op zondag 23 juli 2017 16:53 schreef grimselman het volgende:
Jammer hoor. Kan altijd erg genieten van die UMCG patienten die met infuuszak en grauwe kop wanhopig lurkend aan een peuk voor de ingang staan.
De beste antirookreclame als je het mij vraagt
Jij gaf hetzelfde argument, tokkie.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:03 schreef grimselman het volgende:
[..]
Lekker tokkieargument. As je last van mij heb dan flikker je maar op naar binnen.
Inderdaad. Hoog tijd dat we iets aan de uitzonderingspositie van tabaksjunks doen, ze gaan maar bij hun soortgenoten liggen.quote:Op zondag 23 juli 2017 16:56 schreef ikweetnietwat het volgende:
[..]
Ga dan gewoon in een verlaten steegje roken of op een zijpaadje van een park. Maar niet op plekken waar ook anderen langslopen.
Zit een wezenlijk verschil in. Moet de overlastveroorzaker zich aanpassen of moet degene die overlast ondergaat zich aanpassen.quote:
Ja, want mensen die je vergiftigen moet je gewoon hun gang laten gaan.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:07 schreef ems. het volgende:
Anti-rokers zijn altijd een beetje enge en bemoeizuchtige mensen is mij opgevallen.
Ja, maar hij veroorzaakt geen longkanker.quote:
Jij vindt dat iemand die rookt overlast veroorzaakt, dat maakt het nog geen feit.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:08 schreef grimselman het volgende:
[..]
Zit een wezenlijk verschil in. Moet de overlastveroorzaker zich aanpassen of moet degene die overlast ondergaat zich aanpassen.
Precies ja. Dit soort extreme aanstellerij. Vandaar die engheid.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, want mensen die je vergiftigen moet je gewoon hun gang laten gaan.
Klopt, sommige vinden longkanker helemaal niet lastig!quote:Op zondag 23 juli 2017 17:09 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Jij vindt dat iemand die rookt overlast veroorzaakt, dat maakt het nog geen feit.
Gewoon een feit hoor.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:10 schreef ems. het volgende:
[..]
Precies ja. Dit soort extreme aanstellerij. Vandaar die engheid.
Jawel, want in de basis is sporten gezond.quote:Op zondag 23 juli 2017 16:51 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
O, helemaal geen gezondheidszorg meer? Ook niet voor sportongelukken?
Poging tot moord of moord, afhankelijk van het resultaat, is wellicht beter inderdaad.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:09 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Jij vindt dat iemand die rookt overlast veroorzaakt, dat maakt het nog geen feit.
Dus jij krijgt longkanker omdat een ander rookt?quote:Op zondag 23 juli 2017 17:11 schreef GGMM het volgende:
[..]
Klopt, sommige vinden longkanker helemaal niet lastig!
[..]
Gewoon een feit hoor.
Dat ze aanstellerij tot een kunst verheffen is inderdaad een feit. Misschien moet er eens onderzoek gedaan worden naar waarom deze mensen dat doen.quote:
Dat is zeker een optie ja.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:12 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
Dus jij krijgt longkanker omdat een ander rookt?
Roken kan overlast veroorzaken, dat is een feit.quote:Op zondag 23 juli 2017 17:09 schreef SugeLucky het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |