abonnement Unibet Coolblue
pi_203386048
Alles in 2 avonden gekeken, vind het een erg goed seizoen, wel jammer dat het in 2-en geknipt is, al die series doen dat opeens en vind het echt waardeloos.
Laatste aflevering echt briljant, zag dat niet aankomen, althans, de helft ervan.

Jonah wordt wel erg irritant, in het begin wel grappig (hoewel onrealistisch voor een 14jarige) maar na een tijdje ronduit vervelend, had hem als ouders allang al naar een internaat aan de andere kant van het land geschopt, kind is door zijn acties echt levensgevaarlijk en dat wil maar niet tot hem doordringen.
Als het echt zo'n intelligent wizz kid is, dan zou hij dat toch wel moeten snappen lijkt mij.

Wendy vind ik briljant vanwege de ontwikkeling die ze doormaakt in de serie. Begonnen als de paniekhaas van de familie, hysterisch soms door alles wat er om haar heen gebeurt, zwaar in shock geregeld en nu gewoon de Bad ass die nergens meer voor terugdeinst, geweldig.
Ze is echt iedereen ver voorbij in koelbloedigheid en aansturen in zware beslissingen, ook totaal niet bang voor Navarro.

Marti blijft de bijna autistische bonenteller voor wie mensen, vriendschap en integriteit boven aan blijft, toch knap omdat ze steeds dieper in de criminaliteit geraken.

De actie van Maya trouwens... djeez, wat een domme gans, sloeg nergens op, vind het ook een irritant karakter, arrogant, betweterig en niet nadenkend over de lange termijn of op de hoogte van hoe de wereld echt in elkaar steekt.

Heel benieuwd hoe het gaat eindigen, leuk die preview in de eerste 5 minuten van de eerste aflevering maar dan weet je nog steeds niets, kan nog alle kanten op.
pi_203387496
quote:
0s.gif Op zondag 23 januari 2022 23:05 schreef TLC het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
  Moderator donderdag 27 januari 2022 @ 20:29:04 #203
9859 crew  Karina
Woman
pi_203393585
Die Darlene geeft me echt de creeps :{
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_203393730
quote:
99s.gif Op donderdag 27 januari 2022 20:29 schreef Karina het volgende:
Die Darlene geeft me echt de creeps :{
Terwijl Wendy eigenlijk nog veel erger is :D _O-
SOONY
  Moderator donderdag 27 januari 2022 @ 20:40:17 #205
9859 crew  Karina
Woman
pi_203393781
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 20:37 schreef DKUp het volgende:

[..]
Terwijl Wendy eigenlijk nog veel erger is :D _O-
nou Darlene schiet je dood als je maar naar haar kijkt :D
Wendy is meer sneaky (maar ik ben pas bij aflevering 4 dus kan nog wat komen, al was dat met Ben vorig seizoen al vrij erg idd).

Grappig trouwens dat je ook hier weer Plastic Bertrand hoorde, volgens mij heb ik het de laatste tijd al in meer series gehoord.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_203399147
quote:
99s.gif Op donderdag 27 januari 2022 20:40 schreef Karina het volgende:

[..]
nou Darlene schiet je dood als je maar naar haar kijkt :D
Wendy is meer sneaky (maar ik ben pas bij aflevering 4 dus kan nog wat komen, al was dat met Ben vorig seizoen al vrij erg idd).

Grappig trouwens dat je ook hier weer Plastic Bertrand hoorde, volgens mij heb ik het de laatste tijd al in meer series gehoord.
jaaa, plastic bertrand, moest echt zo lachen toen ik dat hoorde, in een Amerikaanse serie.
Vond het shocking hoe Wendy haar broer aanpakte uiteindelijk, wel begrijpelijk (eigen kids/gezin boven broer natuurlijk) maar toch.
Ook erg goed gedaan, meerdere malen gedacht bij Ben 'djeez, eikel, stóp nu eindelijk eens met je domme acties' om vlak daarna te realiseren dat hij gewoon mentaal ziek was, dus eigenlijk heel logisch handelde.
pi_203400271
Ik ben bij de laatste aflevering van seizoen 4 deel 1.
Vanavond afkijken, de afgelopen afleveringen waren eigenlijk best saai buiten een paar Wendy, Darlene en Javi acties om.
SOONY
pi_203414614
Klaar…..

In de laatste aflevering gaan ze wel redelijk los om er een knallend (hihaho) einde van te maken in de laatste helft van seizoen 4.

Een hoop geschreeuw O-)
Flashforward niet gebruikt jammer.
SOONY
pi_203445893
Slecht seizoen tot nu toe zeg, kwaliteit is ongeveer van een klif gevallen. Van de nieuwe karakters is alleen de handteken bedelaar een beetje interessant. Die Javi is gewoon een discount Lalo van BCS wat een malloot is dat beetje sheriff knallen, dagen later terugkomen en je witwasman het laten opruimen en bijna voor ronde 2 moeten gaan :') en dan wat bommmen richting FBI sturen en daar ook meteen verantwoordelijkheid voor nemen als Marti ernaar vraagt voor de FBI :')
De verhaallijnen vond ik allemaal maar vrij meh. Darlene + Wyatt was cringe, de incompetente druglord die ermee wil stoppen leverde ook weinig op. Jonah was vrij onuitstaanbaar met zijn liefde voor Ben en simpen voor Ruth.
Ruth's verhaallijntje met hipstercocaine is was wel grappig maar ook nogal filler.
Maya die ongeveer ruzie lijkt te willen met iedereen was okay.
Wendy is wel heerlijk ontspoord maar al haar politiek klusjes gaan nu opeens op rozen lijkt het.
Marty als crisismanager blijft wel heerlijk en Charlotte is ook goed opgedroogd.
pi_203455296
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 13:53 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Charlotte is ook goed opgedroogd.
Het ging allemaal wel erg makkelijk, knal iedereen maar zo neer, gewoon even begraven ergens of cremeren en het is goed, ook compleet crimineel zijn en met iedereen vriendjes zijn, zowel cartel als FBI.

[ Bericht 18% gewijzigd door JDx op 01-02-2022 09:46:50 ]
  dinsdag 1 februari 2022 @ 11:24:56 #211
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_203456676
quote:
0s.gif Op maandag 31 januari 2022 13:53 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Slecht seizoen tot nu toe zeg, kwaliteit is ongeveer van een klif gevallen. Van de nieuwe karakters is alleen de handteken bedelaar een beetje interessant. Die Javi is gewoon een discount Lalo van BCS wat een malloot is dat beetje sheriff knallen, dagen later terugkomen en je witwasman het laten opruimen en bijna voor ronde 2 moeten gaan :') en dan wat bommmen richting FBI sturen en daar ook meteen verantwoordelijkheid voor nemen als Marti ernaar vraagt voor de FBI :')
De verhaallijnen vond ik allemaal maar vrij meh. Darlene + Wyatt was cringe, de incompetente druglord die ermee wil stoppen leverde ook weinig op. Jonah was vrij onuitstaanbaar met zijn liefde voor Ben en simpen voor Ruth.
Ruth's verhaallijntje met hipstercocaine is was wel grappig maar ook nogal filler.
Maya die ongeveer ruzie lijkt te willen met iedereen was okay.
Wendy is wel heerlijk ontspoord maar al haar politiek klusjes gaan nu opeens op rozen lijkt het.
Marty als crisismanager blijft wel heerlijk en Charlotte is ook goed opgedroogd.
Jij kijkt dus niet verder als deel 2 van deze serie verschijnt? Zoveel ergernis jezelf aandoen. ;)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_203456961
quote:
11s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 11:24 schreef golfer het volgende:

[..]
Jij kijkt dus niet verder als deel 2 van deze serie verschijnt? Zoveel ergernis jezelf aandoen. ;)
Waarom zou ik het laatste deel niet even afkijken, misschien wordt dat beter het is niet zoals bij GoT dat het al seizoenenlang slechter en slechter wordt. Daarbij ergernis, ik heb me op geen punt geergerd nadat ik het afkeek dacht ik dit is veel minder leuk/goed dan de vorige seizoenen. Ik vond het wel jammer dat een wat mij betreft topserie een matige eerste seizoenshelft heeft. Dat heeft vrijwel alles te maken met het verhaal/schrijfwerk. In de eerste seizoenen zat dat veel beter in elkaar, waarschijnlijk hadden ze het gewoon af moeten sluiten in 10 afleveringen ipv 14. Maar vind je het vervelend dat ik kritiek heb op een serie ofzo? Waarom moet ik meteen stoppen met kijken en dus commenten?
pi_203457154
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 09:41 schreef JDx het volgende:

[..]
Het ging allemaal wel erg makkelijk, knal iedereen maar zo neer, gewoon even begraven ergens of cremeren en het is goed, ook compleet crimineel zijn en met iedereen vriendjes zijn, zowel cartel als FBI.
Precies rijd anders even als mexicaan met de auto van de afgeknalde sheriff die daar al jaren sheriff is door de straten valt niet op hoor. Volgende sheriff heeft ook zoiets van ja ach iedereen in dit onderzoek liegt tegen mij maar die andere dude was waarschijnlijk corrupt dus laat maar lopen.

Maar ook bijvoorbeeld dat die Omar even naar Amerika vliegt zonder enige garantie, na ze een beetje cash te hebben gegeven. Ik geloof dat ze het hebben over 30 miljoen wat blijkbaar totale peanuts is want the Byrds regelden 150 miljoen voor die stichting in 1 of 2 dagen ofzo. Laat ze dan eerst een meet ergens in Mexico of whatever doen. Dat hij verbaasd is genaaid te worden door de FBI is wel het toppunt van naïviteit. Misschien willen ze hem laten zien als naïve druglord met een temperamentje ofzo, maar ik dacht dat de bedoeling was dat hij berekenend en nietsontziend is.
Daarbij waarom zou de FBI zo snel ook prima zijn met een deal met die Javi die hebben ze toch op video terwijl hij bekend FBI mensen op te blazen, in deel 2 zal best blijken dat die deal niet serieus is. Ik bedoel meteen na de deal is het eerste wat hij doet 2 mensen doodknallen in de USA. Na 10 jaar met die gast aan het roer hebben ze een bodycount in de 1000en en hij zal zich misschien aan 5% van hun afspraken houden.
  dinsdag 1 februari 2022 @ 13:44:17 #214
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_203458640
Soms lijkt het net wel op een bedachte TV-serie i.p.v. een levensechte documentaire.
Oh...wacht. Het is allemaal verzonnen. :')
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_203458669
quote:
0s.gif Op dinsdag 1 februari 2022 11:56 schreef Lord-Ronddraai het volgende:

[..]
Precies rijd anders even als mexicaan met de auto van de afgeknalde sheriff die daar al jaren sheriff is door de straten valt niet op hoor. Volgende sheriff heeft ook zoiets van ja ach iedereen in dit onderzoek liegt tegen mij maar die andere dude was waarschijnlijk corrupt dus laat maar lopen.

Maar ook bijvoorbeeld dat die Omar even naar Amerika vliegt zonder enige garantie, na ze een beetje cash te hebben gegeven. Ik geloof dat ze het hebben over 30 miljoen wat blijkbaar totale peanuts is want the Byrds regelden 150 miljoen voor die stichting in 1 of 2 dagen ofzo. Laat ze dan eerst een meet ergens in Mexico of whatever doen. Dat hij verbaasd is genaaid te worden door de FBI is wel het toppunt van naïviteit. Misschien willen ze hem laten zien als naïve druglord met een temperamentje ofzo, maar ik dacht dat de bedoeling was dat hij berekenend en nietsontziend is.
Daarbij waarom zou de FBI zo snel ook prima zijn met een deal met die Javi die hebben ze toch op video terwijl hij bekend FBI mensen op te blazen, in deel 2 zal best blijken dat die deal niet serieus is. Ik bedoel meteen na de deal is het eerste wat hij doet 2 mensen doodknallen in de USA. Na 10 jaar met die gast aan het roer hebben ze een bodycount in de 1000en en hij zal zich misschien aan 5% van hun afspraken houden.
Wel grappig die opmerking over dat die pharma vrouw de enige vrouw was met meer kills dan de Navarro familie, dat komt mooi naar voren in de geweldige serie Dopesick. Wordt erg op de opiodcrisis gehamerd momenteel.
pi_203494579
Ik heb er weer van genoten hoor. Nee, het is niet het sterkste seizoen, maar Wendy, Marty en Ruth blijven gewoon heerlijke karakters. Vond het wel verrassend dat in de laatste aflevering een paar hoofdrolspelers zo werden afgeknald, zonder namen te noemen voor de mensen die per ongeluk dit topic aanklikken.
pi_203494756
Heerlijke serie ^O^ alle 7 al gezien, nu wachten tot april op de andere 7 :'(
pi_203494837
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 21:40 schreef tompsv18 het volgende:
Ik heb er weer van genoten hoor. Nee, het is niet het sterkste seizoen, maar Wendy, Marty en Ruth blijven gewoon heerlijke karakters. Vond het wel verrassend dat in de laatste aflevering een paar hoofdrolspelers zo werden afgeknald, zonder namen te noemen voor de mensen die per ongeluk dit topic aanklikken.
Die Ruth ook geweldige actrice, heel goed gecast ^O^
  donderdag 3 februari 2022 @ 23:21:45 #219
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_203496371
quote:
0s.gif Op donderdag 3 februari 2022 21:54 schreef PLY het volgende:

Die Ruth ook geweldige actrice, heel goed gecast ^O^
Julia Garner, die Ruth speelt, heeft dus normaal ook niet dat Zuidelijke accent. Ze is een New-Yorkse joodse actrice.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
pi_203496651
quote:
84s.gif Op donderdag 3 februari 2022 23:21 schreef golfer het volgende:

[..]
Julia Garner, die Ruth speelt, heeft dus normaal ook niet dat Zuidelijke accent. Ze is een New-Yorkse joodse actrice.
Echt toppertje hoor. Maar goede serie, hoe ze die ellende ook steeds verzinnen :D iedere keer op het puntje van je stoel ^O^
pi_203531138
Genoten weer van dit eerste deel van het slotseizoen. Topserie.
  zondag 6 februari 2022 @ 20:55:08 #222
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_203543560
Ik vind het wel leuk dat de personages meestal consistent zijn. Viel me al vanaf seizoen 1 op dat Wendy graag met iedereen in discussie gaat en echt elke keer van onderwerp verandert als ze 't niet meer kan halen (wat vaak gebeurt, want ze is erg slim, maar desalniettemin niet zo slim als ze zelf denkt). In het begin uiteraard vaak met Marty en Ruth, maar in het laatste seizoen ligt ze vooral in conflict met zoonlief en ook tegen hem kan ze 't zelden halen.

Dat vond ik wel haar dieptepunt. Ergens kon je het nog wel begrijpen wat ze met haar broer deed (voor het grotere goed :')), maar ze wil
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omdat ze 't eigenlijk niet van hem kan halen, dat is wel héél erg sneu en gaat alleen nog over ego. Daar is ze echt de Walter White van deze serie.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  maandag 7 februari 2022 @ 09:19:55 #223
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_203548280
quote:
99s.gif Op zondag 6 februari 2022 20:55 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ik vind het wel leuk dat de personages meestal consistent zijn. Viel me al vanaf seizoen 1 op dat Wendy graag met iedereen in discussie gaat en echt elke keer van onderwerp verandert als ze 't niet meer kan halen (wat vaak gebeurt, want ze is erg slim, maar desalniettemin niet zo slim als ze zelf denkt). In het begin uiteraard vaak met Marty en Ruth, maar in het laatste seizoen ligt ze vooral in conflict met zoonlief en ook tegen hem kan ze 't zelden halen.

Dat vond ik wel haar dieptepunt. Ergens kon je het nog wel begrijpen wat ze met haar broer deed (voor het grotere goed :')), maar ze wil
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
omdat ze 't eigenlijk niet van hem kan halen, dat is wel héél erg sneu en gaat alleen nog over ego. Daar is ze echt de Walter White van deze serie.
Nee, meer als hij niet wil luisteren, moet hij maar voelen.
Ze is niet de Walter, maar de Skylar White van de serie.

Enige verschil is dat ze dondersgoed beseft hoe zeer ze afhankelijk is van haar man.
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_203557746
quote:
0s.gif Op donderdag 27 januari 2022 20:37 schreef DKUp het volgende:

[..]
Terwijl Wendy eigenlijk nog veel erger is :D _O-
Inderdaad.

Darlene is what you see is what you get, Wendy is veel geniepiger maar inmiddels geen haar beter.
pi_203557774
Gemengde gevoelens over dit seizoen, is toch veel van het zelfde.
pi_203558162
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 18:39 schreef TargaFlorio het volgende:

[..]
Inderdaad.

Darlene is what you see is what you get, Wendy is veel geniepiger maar inmiddels geen haar beter.
Geniepig iedereen kapotmaken; financieel, psychisch, fysiek en leven/dood.

Prima eigenlijk wel dat bijna klaar is. Lange series zijn zelden goed.
SOONY
pi_203573376
Ow, dat was weer lekker allemaal! Wanneer komt de rest?
  woensdag 9 februari 2022 @ 20:23:03 #228
19297 stinkie
Homo Tampeloeris Collosalus
pi_203589840
Zo, het ruimt lekker op
Dat wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat een ander aan, voor hij het ziet
pi_203594124
edit: verkeerde topic
  donderdag 10 februari 2022 @ 11:24:42 #230
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_203596047
quote:
0s.gif Op maandag 7 februari 2022 09:19 schreef avotar het volgende:

[..]
Nee, meer als hij niet wil luisteren, moet hij maar voelen.
Ze is niet de Walter, maar de Skylar White van de serie.

Enige verschil is dat ze dondersgoed beseft hoe zeer ze afhankelijk is van haar man.
Skylar White had, net als Marty, nog enig moreel besef en die kunnen hun eigen ego nog enigszins opzij zetten. Walter en Wendy hebben in theorie ergens wat integriteit, maar daar gaat het meteen overboord als hun ego wordt geraakt en ze de grootste niet meer hebben.

Skylar/Marty willen vooral overleven, Walter en Wendy moeten ook nog winnen.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_203655774
Duurt wel lang met de volgende aflevering :X zat er net weer in...

Edit: ik zie bij de laatste episodes op IMDb helemaal geen datum staan, aangezien alle afleveringen in 1x beschikbaar waren dacht dat ze met 2 delen bedoelden dat een paar weken later de rest kwam.

Wanneer komt dit?

quote:
Production wrapped for the entirety of season 4 back in October 2020, which means the final episodes should be ready to go. It's also likely Ozark's creators will be gunning to get the final season into Emmy contending for 2022; they'll need to have aired the full season by May 31 in order to meet eligibility standards.
Oh gelukkig, dus nog wel binnenkort als het goed.

[ Bericht 15% gewijzigd door JDx op 14-02-2022 10:07:41 ]
pi_203659805
quote:
99s.gif Op donderdag 10 februari 2022 11:24 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]
Skylar White had, net als Marty, nog enig moreel besef en die kunnen hun eigen ego nog enigszins opzij zetten. Walter en Wendy hebben in theorie ergens wat integriteit, maar daar gaat het meteen overboord als hun ego wordt geraakt en ze de grootste niet meer hebben.

Skylar/Marty willen vooral overleven, Walter en Wendy moeten ook nog winnen.
Mooie vergelijking, helemaal mee eens. Bij Wendy zie je dat ook vooral in hoe fel en onredelijk ze steeds reageert op Jonah.
pi_204581968
Aflevering 8 _O_

Als groot Nas fan was dit echt een epische aflevering
pi_204584876
Zo, had dit niet verwacht. Meteen een lekker begin van het laatste gedeelte.
pi_204585227
Oeps, dit topic nog even ontlopen.
  zaterdag 30 april 2022 @ 12:44:16 #236
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_204586459
Serie uitgekeken en de conclusie lijkt

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond het slot goed, maar niet super. In de vorige seizoenen vond ik het evenwicht tussen character arcs en verrassende plottwists beter, in die laatste afleveringen ging het ene soms ten koste van het andere. Personages die zich plots inconsistent gaan gedragen om het plot te doen kloppen en zo. Beste en interessantste personage van de reeks blijft Ruth.

Verder mogen ze ook wat prijzen in de richting van Laura Linney gooien. Haar Wendy blijft een ontzettend kutwijf, maar wel geweldig geacteerd.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  zondag 1 mei 2022 @ 11:17:01 #237
65846 Bocaj
Vámonos!
pi_204596202
Ik zit nu bij eind 2e deel nieuwe serie.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 1 mei 2022 @ 12:19:02 #238
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_204596742
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 11:17 schreef Bocaj het volgende:
Ik zit nu bij eind 2e deel nieuwe serie.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We kijken synchroon, want daar zijn wij ook gebleven. :)
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 1 mei 2022 @ 16:57:20 #239
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_204599321
Ik heb deel 2 nog niet helemaal gezien maar ik vind de verhaallijn tot nu toe vrij rommelig en ongeloofwaardig worden.
  zondag 1 mei 2022 @ 17:01:37 #240
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_204599388
quote:
0s.gif Op zondag 1 mei 2022 16:57 schreef Breekfast het volgende:
Ik heb deel 2 nog niet helemaal gezien maar ik vind de verhaallijn tot nu toe vrij rommelig en ongeloofwaardig worden.
Joh. :')
Het is dan ook niet gebaseerd op een waargebeurd verhaal, maar compleet verzonnen fictie. :D
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  zondag 1 mei 2022 @ 17:10:48 #241
213335 Breekfast
Ondertitel
pi_204599553
quote:
11s.gif Op zondag 1 mei 2022 17:01 schreef golfer het volgende:

[..]
Joh. :')
Het is dan ook niet gebaseerd op een waargebeurd verhaal, maar compleet verzonnen fictie. :D
Is het niet echt? :o

Nee maar even serieus, je hebt natuurlijk geloofwaardige fictie en ongeloofwaardige fictie.

Marty Byrde die opeens als tijdelijk plaatsvervanger van Navarro aan het hoofd van het kartel staat is volstrekt ongeloofwaardig.
pi_204599587
Net laatste aflevering gezien.

Geen idee wat ik er van moet vinden
  zondag 1 mei 2022 @ 18:24:46 #243
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_204600463
Gisteren Ep 9 van Seizoen 4 gezien. Paar momenten die mijn suspension of disbelief doen wankelen:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarschijnlijk doen deze punten er na de laatste aflevering helemaal niet meer toe, maar toch...
Blijft wel een hele fijne serie overigens. :)

[ Bericht 1% gewijzigd door Kleffe_Dop op 01-05-2022 19:08:28 ]
pi_204601753
Uitgekeken de laatste afleveringen en ik heb alle series enorm spannend gevonden. Marty en Wendy die draaiden in hun rollen vond ik overtuigende acteurs. Erg goede serie, meestal prefereer ik de Scandinavische versies van dit genre, maar deze serie was ook altijd spannend.
pi_204605282
Seizoen 4 werd echt afgerafeld. Er moest snel een eind aan komen.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  maandag 2 mei 2022 @ 23:08:47 #246
483379 Repentless
Live fast, on high
pi_204612217
quote:
0s.gif Op maandag 2 mei 2022 09:45 schreef sjorsie1982 het volgende:
Seizoen 4 werd echt afgerafeld. Er moest snel een eind aan komen.
Ik vond het tweede deel van seizoen vier eigenlijk net te lang duren. Elke aflevering van seizoen 1 t/m eerste helft seizoen 4 vloog voorbij, maar nu zat ik het hier en daar echt een beetje uit tot het einde. Wel goed dat het is gestopt, er veel niet veel meer uit te halen qua verhaal denk ik.
  Moderator maandag 2 mei 2022 @ 23:14:52 #247
362868 crew  Slobeend
of all places
pi_204612253
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wendy was onuitstaanbaar in seizoen 4.
  dinsdag 3 mei 2022 @ 00:30:50 #248
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_204612563
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 april 2022 21:12 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Aflevering 8 _O_

Als groot Nas fan was dit echt een epische aflevering
Schitterende aflevering ^O^
Einde van de serie was ook wel OK, ze moeten toch wat.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_204614246
quote:
1s.gif Op maandag 2 mei 2022 23:14 schreef Slobeend het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wendy was onuitstaanbaar in seizoen 4.
Alle seizoenen bedoel je toch?
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_204614761
quote:
7s.gif Op zondag 1 mei 2022 11:34 schreef Aether het volgende:
SPOILER: Covers
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A Farewell to Ozark - [VS] 2022 16 0:30 uur - Netflix Original | Documentaire
Jason Bateman, Laura Linney en andere castleden vertellen over de personages en de makers van de show, en wat ze het meest zullen missen. Bevat spoilers.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')