In elk geval tot dinsdag maar waarschijnlijk zijn ze daarna ook nog te vangen.quote:Op zondag 23 juli 2017 21:45 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Tot wanneer blijven die legends in de raids zitten?
Ik hoorde vanaf release 48 uur, andere zeggen dat het is verlengd vanwege die hele heisa in Chicago, maar alleen in Chicago.quote:Op zondag 23 juli 2017 21:45 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Tot wanneer blijven die legends in de raids zitten?
Hoogseizoen. Groot deel van je playerbase gaat naast het net vissen. Dat kunnen ze niet maken.quote:Op zondag 23 juli 2017 22:29 schreef KingRoland het volgende:
Naar mijn mening moeten ze die legends gewoon tot vrijdag laten staan, dan gewoon niet meer releasen totdat elke legendary is geweest zodat ze nog waarde hebben. Niemand mist toch wat, aangezien er toch andere legendaries voor in de plek komen. Ze krijgen tijdens elk evenement hun beurt.
quote:Op zondag 23 juli 2017 21:21 schreef Nattekat het volgende:
Ik ken half pogo spelend Leiden
In een groep van 20 kan ik er altijd wel 10 aan een naam koppelen.
Voegt zo veel toe.
Waarom heb jij het daar toch steeds over. Alsof op vakantieadressen geen mensen wonen en Pokémon spawnen?quote:Op zondag 23 juli 2017 22:41 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoogseizoen. Groot deel van je playerbase gaat naast het net vissen. Dat kunnen ze niet maken.
Je bent echt een gigantische verslaafde als je op vakantie nog een lvl5 raid kan doenquote:Op zondag 23 juli 2017 22:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Waarom heb jij het daar toch steeds over. Alsof op vakantieadressen geen mensen wonen en Pokémon spawnen?
Ontspannend pokemon spelenquote:Op zondag 23 juli 2017 22:56 schreef muhahaha het volgende:
Ja want vakantie is bedoeld om te ontspannen toch?
Hoe veel gyms en stops denk je dan dat er zijnquote:Op zondag 23 juli 2017 23:02 schreef muhahaha het volgende:
Het is op de campings megadruk nu en locals spelen ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |