Mooi, ik heb hem helaas nog niet...quote:
Ik vertrek voor zo nog een arti raid, catchrate is wel laaaaaaaaaaaag.quote:Op zondag 23 juli 2017 19:15 schreef victorinox het volgende:
[..]
Mooi, ik heb hem helaas nog niet...
Klinkt bekend.quote:Op zondag 23 juli 2017 19:03 schreef Vlicious87 het volgende:
[..]
Hier is het continu battle tussen instinct en mystic. Af en toe valor.
Mijn Pinsir stond afgelopen week 10 dagen en 10 uur in een gym en ik kreeg er helemaal niets voor toen ie terug kwam omdat er die dag al een andere pokemon uit een gym terug was gekomenquote:Op zondag 23 juli 2017 18:04 schreef sneakydesert het volgende:
Mijn dragonite stond 2 dagen en elf uur in een gym, en ik krijg slechts 50 van de 150 candy. Wtf.
https://pokemon.gameinfo.io/en/tools/iv-calculatorquote:Op zondag 23 juli 2017 20:01 schreef probeer het volgende:
articuno binnen bij de 2e raid, lugio ontsnapt.
Is er nog een IV-check-site die goed werkt? En is pogomoves.com nog up to date?
0-4 en 1-1 hier...quote:
Op level 40 100IV 3598cpquote:Op zondag 23 juli 2017 20:49 schreef probeer het volgende:
Hoe zit het met de max CP van lugia? Want bij articuno valt ie een beetje tegen imo ...
Net iets hoger dan Dragonite. Nice.quote:
Had net ook nog wat moois, ik was tijdens het curven van de bal per ongeluk te hoog in mijn scherm waardoor ik opeens mijn functiebalk met dit keer whatsamessages naar beneden trok, daardoor gooide ik per ongeluk een bal naar Articuno...daarmee ving ik emquote:Op zondag 23 juli 2017 20:00 schreef Blobje het volgende:
Lugia binnen. Gelijk 2e bal. Waardeloze gooi (niet eens nice), maar hij bleef er tot mijn verbazing in zitten.Zit vol bugs nog. Nadat de timer afliep en je naar de battle ging vlogen 3 van de 17 eruit met een error. Konden ook niet meer joinen.
![]()
Nu Articuno nog.
Ik stond vanmiddag met 2 vrienden bij 17 mensen die wij niet kennen.quote:Op zondag 23 juli 2017 21:09 schreef Rabieluh het volgende:
Net 2 maal een raid met meer dan 30 man, uit het niets megadruk in Middelburg. Mooi man.
Sowquote:Op zondag 23 juli 2017 21:20 schreef victorinox het volgende:
Op naar de laatste 5 miljoen.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |