Zullen wel grappen over hun moeder geweest zijnquote:Op zaterdag 22 juli 2017 23:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar wat voor grappen werden er gemaakt dan? Grappen over die meiden ofzo?
Stond vorig topic toch al dat hij van de kaart was.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 23:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Volgens mij doe jij op dit moment alles wat voor handen is of nait?
Mono heeft ballen waar menig maan van Jupiter jaloers op zou zijn.quote:
Wow, ik heb best een standaard hoor. Hartslag en minimaal 37 gradenquote:Op zaterdag 22 juli 2017 23:34 schreef Divje het volgende:
[..]
Volgens mij doe jij op dit moment alles wat voor handen is of nait?
O niet gezienquote:Op zaterdag 22 juli 2017 23:37 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Stond vorig topic toch al dat hij van de kaart was.
Is al hogere standaard dan die van wch.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 23:40 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wow, ik heb best een standaard hoor. Hartslag en minimaal 37 graden
Ja ik ga er niet vanuit dat je zo 1 2 3 een lijk voor handen hebt.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 23:40 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wow, ik heb best een standaard hoor. Hartslag en minimaal 37 graden
Zou je verbazenquote:Op zaterdag 22 juli 2017 23:42 schreef Divje het volgende:
[..]
Ja ik ga er niet vanuit dat je zo 1 2 3 een lijk voor handen hebt.
Nee joh, ze vroegen gewoon hoe hun dag was (bezopen en hard) en dat soort bullshit. Daarom, ging allemaal nergens over. Werd ineens gekanker van zo'n chick die hen irritant vond en steeds leiper werd.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 23:30 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Maar wat voor grappen werden er gemaakt dan? Grappen over die meiden ofzo?
Nah, ik bemoeide me er niet mee, probeerde hooguit die kerels stil te krijgen. Was vooral veel dronken/puber aanstellerij en bemoeienis. Als mensen tegen elkaar gaan lopen schreeuwen en schelden natuurlijk krijg je dan medereizigers die de conducteur erbij halen. Die shit wil je niet in je trein.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:53 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Dat zeg natuurlijk omdat jouw groep erbij betrokken was maar er is blijkbaar een melding over gemaakt, gebeurt niet voor niets lijkt me.
Nee man, meet was enerverend genoegquote:Op zondag 23 juli 2017 00:58 schreef Stien_Struis het volgende:
De treinreis terug was het meest enerverende?
En dan waren zij nog niet eens het meest dronken, whehequote:Op zondag 23 juli 2017 01:00 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Dat moet haast wel wanneer je dronken de trein instapt na een middagje park.
Keistoer.quote:Op zondag 23 juli 2017 01:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
En dan waren zij nog niet eens het meest dronken, whehe
Net als dit.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 22:07 schreef Moira. het volgende:
Nah tussen Utrecht en Zwolle waren we in de trein gaan zitten waar een stuk of 6 pubermeisjes zaten. Mono en Fokker (en tot Amersfoort ook Azpi) waren aardig bezopen en luid en beetje grapjes aan het maken en trollen.
Was zo'n 16-jarige met zo'n nepgezicht die toen helemaal loco ging met kanker dit kanker dat. Nou dat ging een tijdje zo over en weer, op een gegeven moment werd er een bekertje yoghurt richting Mono+Fokker gegooid wat op hun eigen vriendin en een random medereiziger terechtkwam, lol.
Daarna nog beetje doorgesudderd en kanker dit kanker dat. Toen was ik er op een gegeven moment wel klaar mee dus liep de coupé uit. En ondanks dat ik me er buiten hield werd ik blijkbaar kankerhoer genoemd toen ik wegliep, waarop Mono nonchalant wat bier over d'r hoofd goot. Nja toen werd men helemaal loco en wilde ze in de haren vliegen en vechten enzo.
Toen werden ze uit elkaar gehaald en kwam de conducteur verhaal halen en nu reizen we 1e klas naar Groningen
ewa maat, leuk je weer es te zienquote:Op zondag 23 juli 2017 01:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Keistoer.
[..]
Net als dit.
Man man man.
Eens. Dat het zo ver moet komen... Mensen met ballen hadden die twee allang uit de trein gegooidquote:Op zondag 23 juli 2017 01:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Keistoer.
[..]
Net als dit.
Man man man.
pls waar is je lobiquote:Op zondag 23 juli 2017 01:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Keistoer.
[..]
Net als dit.
Man man man.
Ffs de conducteur kwam 't beoordelen en toen was 't al opgelost en heeft ons toen in de 1e klas laten zitten. Wel beetje typisch dat er hier dan nog extra drama over gemaakt moet worden wat er niet is. Dronken mensen in de trein, puberfittie, wederzijds kinderachtige shit, dawast. Boeiequote:Op zondag 23 juli 2017 01:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Eens. Dat het zo ver moet komen... Mensen met ballen hadden die twee allang uit de trein gegooid
Puberfittie met stel 30 jarigen ja? Kom nou Moira. Jullie zijn de volwassenen hier... Dronken of niet.quote:Op zondag 23 juli 2017 01:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ffs de conducteur kwam 't beoordelen en toen was 't al opgelost en heeft ons toen in de 1e klas laten zitten. Wel beetje typisch dat er hier dan nog extra drama over gemaakt moet worden wat er niet is. Dronken mensen in de trein, puberfittie, wederzijds kinderachtige shit, dawast. Boeie
Was dan gewoon ook gekomen, was hartstikke gezellige meet
aight boksquote:Op zondag 23 juli 2017 01:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Puberfittie met stel 30 jarigen ja? Kom nou Moira. Jullie zijn de volwassenen hier... Dronken of niet.
Je was er niet bij, ga mij er niet bij betrekken, ik vertel alleen watquote:Op zondag 23 juli 2017 01:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Puberfittie met stel 30 jarigen ja? Kom nou Moira. Jullie zijn de volwassenen hier... Dronken of niet.
je zag me al in sc toch ;squote:
Het was de groep waarmee jij op reis was dus je was er wel gewoon bij betrokken toch.quote:Op zondag 23 juli 2017 01:12 schreef Moira. het volgende:
[..]
Je was er niet bij, ga mij er niet bij betrekken, ik vertel alleen wat
Ama en ik zaten ergens anders en zeiden verder niks. We probeerden hooguit die kerels stil te krijgen.quote:Op zondag 23 juli 2017 01:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het was de groep waarmee jij op reis was dus je was er wel gewoon bij betrokken toch.
Mwah, iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden.quote:Op zondag 23 juli 2017 01:13 schreef deadprez het volgende:
[..]
Het was de groep waarmee jij op reis was dus je was er wel gewoon bij betrokken toch.
Hm, oke. Mja dronken mensen stil krijgen is vaak helaas een ondoenlijke taak.quote:Op zondag 23 juli 2017 01:15 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ama en ik zaten ergens anders. We probeerden hooguit die kerels stil te krijgen.
Ja dat geloof ik ook allemaal best en het klonk ook niet echt als een enorm drama, maar als kerel van rond de 30 srs je op de kast laten jagen door een stel pubersletjes blijft nogal kansloos vind ik, ook al ben je dronken. Dan moet je gwn niet zoveel drinken als je jezelf dan niet kunt hendelen.quote:Zo'n drama was het allemaal ook weer niet hoor, meisjes hebben ook op hun donder gehad, iedereen is gekalmeerd, excuses zijn aangeboden, iedereen slaapt lekker vannacht.
Dat was het ook wel.
Het was ook gewoon wederzijds kinderachtige shit. Maar het was ook weer geen drama dat het überhaupt waard is om meer dan 2 posts aan te spenderenquote:Op zondag 23 juli 2017 01:23 schreef deadprez het volgende:
[..]
Hm, oke. Mja dronken mensen stil krijgen is vaak helaas een ondoenlijke taak.
[..]
Ja dat geloof ik ook allemaal best en het klonk ook niet echt als een enorm drama, maar als kerel van rond de 30 srs je op de kast laten jagen door een stel pubersletjes blijft nogal kansloos vind ik, ook al ben je dronken. Dan moet je gwn niet zoveel drinken als je jezelf dan niet kunt hendelen.
Het een sluit het ander niet uit weeniequote:Op zondag 23 juli 2017 01:16 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Mwah, iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden.
bepaal ik gwn zelf wel jonge ;squote:Op zondag 23 juli 2017 01:21 schreef LompeHork het volgende:
Deadprez hou gewoon je bek. Ik hou ook van jou.
quote:Op zondag 23 juli 2017 01:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het was ook gewoon wederzijds kinderachtige shit. Maar het was ook weer geen drama dat het überhaupt waard is om meer dan 2 posts aan te spenderen
ik spendeer graag posts aan nutteloze shit ;squote:Op zondag 23 juli 2017 01:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
Het was ook gewoon wederzijds kinderachtige shit. Maar het was ook weer geen drama dat het überhaupt waard is om meer dan 2 posts aan te spenderen
ramptoeristjequote:Op zondag 23 juli 2017 01:26 schreef deadprez het volgende:
[..]
ik spendeer graag posts aan nutteloze shit ;s
niks mis meequote:
mss wil ze wel delenquote:Op zondag 23 juli 2017 01:28 schreef Azpilicueta het volgende:
Je wilt niet weten hoevaak ik bier over moira heen wilde gooien omdat ze mono heeft ingepikt
Oh de eerste dronken persoon was al heel snel compleet dronken.quote:Op zondag 23 juli 2017 01:29 schreef Stien_Struis het volgende:
Ik vraag me af hoe je al na middagje in de park en BBQ dronken kunt worden?
Vooraf al ingezopen waarschijnlijk dan.quote:Op zondag 23 juli 2017 01:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh de eerste dronken persoon was al heel snel compleet dronken.
Durf ik geen uitspraak over te doen, weet ik niet.quote:Op zondag 23 juli 2017 01:30 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Vooraf al ingezopen waarschijnlijk dan.
Of gewoon iets teveel enthousiasmequote:Op zondag 23 juli 2017 01:30 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Vooraf al ingezopen waarschijnlijk dan.
heb gelezen dat jij echt 9/10 facial en 10/10 lichaam hebt, klopt dit?quote:Op zondag 23 juli 2017 01:28 schreef Moira. het volgende:
Maar goed om maar even terug te komen op de meet; vond het toch wel fijn dat we het overgrote deel lekker warm en droog op het gras konden chillen
heb je oogje op mono jaquote:Op zondag 23 juli 2017 01:28 schreef Azpilicueta het volgende:
Je wilt niet weten hoevaak ik bier over moira heen wilde gooien omdat ze mono heeft ingepikt
Als je hem en zijn penis zou zien (ja, heb beide mogen aanschouwen) dan zou je begrijpen waaromquote:
100%quote:Op zondag 23 juli 2017 01:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb gelezen dat jij echt 9/10 facial en 10/10 lichaam hebt, klopt dit?
pics van zn penis in dm gaarnequote:Op zondag 23 juli 2017 01:34 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als je hem en zijn penis zou zien (ja, heb beide mogen aanschouwen) dan zou je begrijpen waarom
Zo vaak is er geen drama meer he, pakken wat je pakken kanquote:Op zondag 23 juli 2017 07:51 schreef Chai het volgende:
Lol al die strontvliegen die op een beetje drama afkomen.
quote:Op zondag 23 juli 2017 11:05 schreef MissionPhailed het volgende:
De treinpuberfittie heeft de FP gehaald ... !
quote:
Onder of boven?quote:Op zondag 23 juli 2017 11:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ze hebben nu wel goed haar, bier is goed.
Maakt ook niet uit eigenlijk, ik zie alleen maar winnaars in deze 'fittie'. Jullie 1e klas en die trutjes goed haar.quote:
Iddquote:Op zondag 23 juli 2017 22:41 schreef Remqo het volgende:
Sws leuk om gezichten achter de de user te zien.
Was zeker een leuke meet
ik keek alleen naar lichamen hoorquote:Op zondag 23 juli 2017 22:41 schreef Remqo het volgende:
Sws leuk om gezichten achter de de user te zien.
Was zeker een leuke meet
Ik voelde me al bekeken, maar kan ook door m'n shirt gekomen zijnquote:
volgende keer mag je best bij de meet aansluiten hoor.quote:Op maandag 24 juli 2017 00:39 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik voelde me al bekeken, maar kan ook door m'n shirt gekomen zijn
Ach, ik hielp iemand ook mee met rondje naar de WCquote:Op maandag 24 juli 2017 00:45 schreef tailfox het volgende:
[..]
volgende keer mag je best bij de meet aansluiten hoor.
Je hoeft niet op 200 meter afstand te zitten.
Protip je shirt viel nogal op
Jaja maar ondertussen wel elke FOK!ster 1 op 1 zouden willen ontmoeten in de hoop dat het heel erg jeukt bij ze en ze jou en dat verschrompelde garnaaltje van je het laten krabben.quote:
quote:Op maandag 24 juli 2017 12:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jaja maar ondertussen wel elke FOK!ster 1 op 1 zouden willen ontmoeten in de hoop dat het heel erg jeukt bij ze en ze jou en dat verschrompelde garnaaltje van je het laten krabben.
ik hoorde van Maggie dat hij dat niet durfdequote:Op maandag 24 juli 2017 12:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Jaja maar ondertussen wel elke FOK!ster 1 op 1 zouden willen ontmoeten in de hoop dat het heel erg jeukt bij ze en ze jou en dat verschrompelde garnaaltje van je het laten krabben.
Sowieso Mysterylandquote:Op maandag 24 juli 2017 17:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Abi gaan we nog ff feestje pakken?
Sien cheng stuk maken.quote:Op maandag 24 juli 2017 17:47 schreef Faeroer het volgende:
[..]
1 augustus opening kaolo grote gym rotterdam broer
quote:Op maandag 24 juli 2017 12:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Is dit nu wat ze noemen dader kennis?quote:Op maandag 24 juli 2017 12:16 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Wat is het verhaal hier achter?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 20:41 schreef Mortaxx het volgende:
Zo lang er weer ranzige dixies zijn kom ik ook
dat er ranzige fixies waren op een meet en ze leefden nog lang en gelukkigquote:Op dinsdag 3 oktober 2017 21:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat is het verhaal hier achter?
Jij en HC?quote:Op dinsdag 3 oktober 2017 22:08 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dat er ranzige fixies waren op een meet en ze leefden nog lang en gelukkig
Alleen de verslaggeving alquote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:26 schreef Moira. het volgende:
WEB gaat dicht, maar ik wil jullie wel heel erg bedanken voor de superleuke WEB-meet die we hebben gehad![]()
Het was een prachtmeetquote:Op zaterdag 6 januari 2018 14:31 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Alleen de verslaggeving al![]()
Legendarisch!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |