niks mis meequote:
mss wil ze wel delenquote:Op zondag 23 juli 2017 01:28 schreef Azpilicueta het volgende:
Je wilt niet weten hoevaak ik bier over moira heen wilde gooien omdat ze mono heeft ingepikt
Oh de eerste dronken persoon was al heel snel compleet dronken.quote:Op zondag 23 juli 2017 01:29 schreef Stien_Struis het volgende:
Ik vraag me af hoe je al na middagje in de park en BBQ dronken kunt worden?
Vooraf al ingezopen waarschijnlijk dan.quote:Op zondag 23 juli 2017 01:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh de eerste dronken persoon was al heel snel compleet dronken.
Durf ik geen uitspraak over te doen, weet ik niet.quote:Op zondag 23 juli 2017 01:30 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Vooraf al ingezopen waarschijnlijk dan.
Of gewoon iets teveel enthousiasmequote:Op zondag 23 juli 2017 01:30 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Vooraf al ingezopen waarschijnlijk dan.
heb gelezen dat jij echt 9/10 facial en 10/10 lichaam hebt, klopt dit?quote:Op zondag 23 juli 2017 01:28 schreef Moira. het volgende:
Maar goed om maar even terug te komen op de meet; vond het toch wel fijn dat we het overgrote deel lekker warm en droog op het gras konden chillen
heb je oogje op mono jaquote:Op zondag 23 juli 2017 01:28 schreef Azpilicueta het volgende:
Je wilt niet weten hoevaak ik bier over moira heen wilde gooien omdat ze mono heeft ingepikt
Als je hem en zijn penis zou zien (ja, heb beide mogen aanschouwen) dan zou je begrijpen waaromquote:
100%quote:Op zondag 23 juli 2017 01:32 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb gelezen dat jij echt 9/10 facial en 10/10 lichaam hebt, klopt dit?
pics van zn penis in dm gaarnequote:Op zondag 23 juli 2017 01:34 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Als je hem en zijn penis zou zien (ja, heb beide mogen aanschouwen) dan zou je begrijpen waarom
Zo vaak is er geen drama meer he, pakken wat je pakken kanquote:Op zondag 23 juli 2017 07:51 schreef Chai het volgende:
Lol al die strontvliegen die op een beetje drama afkomen.
quote:Op zondag 23 juli 2017 11:05 schreef MissionPhailed het volgende:
De treinpuberfittie heeft de FP gehaald ... !
Onder of boven?quote:Op zondag 23 juli 2017 11:28 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ze hebben nu wel goed haar, bier is goed.
Maakt ook niet uit eigenlijk, ik zie alleen maar winnaars in deze 'fittie'. Jullie 1e klas en die trutjes goed haar.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |