Als je er de mannen voor hebt moet je het gewoon doen. Wagner, Martens en Leezer levert je zo'n groot voordeel op tov die eenzame sprinters.quote:Op zondag 23 juli 2017 20:58 schreef marcodej het volgende:
"Er wordt niet meer met sprinttreintjes gereden, dat is te moeilijk"
En dan daar volledig op inzetten.
Bedoel je sarcastisch?quote:
Ik moet toch een goed voorbeeld zijnquote:Op zondag 23 juli 2017 21:00 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
je brengt het veel te mild
"Werken alleen maar mongolen bij de NOS, ze kunnen helemaal niks"
Ook in de tour rijden er maar een paar mensen voor de bollen, vaak ook nadat ze toevallig aan de leiding zijn gekomen.quote:Op zondag 23 juli 2017 21:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bedoel je sarcastisch?
Ik bedoel vooral eigenlijk in de Giro en Vuelta. Daar worden die nevenklassementen af en toe iets te onbelangrijk gevonden imo. En het is gewoon een beloning voor de inspanningen.
Nee ironisch, die punten gaan geen enkel verschil maken.quote:Op zondag 23 juli 2017 21:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Bedoel je sarcastisch?
Ik bedoel vooral eigenlijk in de Giro en Vuelta. Daar worden die nevenklassementen af en toe iets te onbelangrijk gevonden imo. En het is gewoon een beloning voor de inspanningen.
Dan kun je beter FOK hebben inderdaadquote:Op zondag 23 juli 2017 21:03 schreef Dos37 het volgende:
Hij kreeg kritiek op social media het afvoerputje van het internet
Altijd genot bij de reacties op de FB van Lotto Jumbo.quote:Op zondag 23 juli 2017 21:03 schreef Dos37 het volgende:
Hij kreeg kritiek op social media het afvoerputje van het internet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |