quote:
Babydump --> Roompotquote:Op zondag 23 juli 2017 20:49 schreef Aguero het volgende:
Hoe zit het tegenwoordig met de opleiding van het Nederlandse wielrennen in het post-Rabobank tijdperk?
Rabo is pas net een paar maanden gestopt hequote:Op zondag 23 juli 2017 20:49 schreef Aguero het volgende:
Hoe zit het tegenwoordig met de opleiding van het Nederlandse wielrennen in het post-Rabobank tijdperk?
Alles voor een goede positie bij de stoplichtenquote:Op zondag 23 juli 2017 20:51 schreef opperkleurder het volgende:
Ik gooi als ik in de stad fiets ook altijd de deur dicht voor anderen.
snap nu wel waarom Thijs geen koersdirecteur meer is van de Veenendaal Classic met dit soort waanideeënquote:
Voor de ontsnappers slaat nergens op inderdaad, maar voor de winnaar van groen of de bollen zou ik dat niet eens zo'n slecht idee vinden eigenlijk.quote:
Dat kloptquote:Op zondag 23 juli 2017 20:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Voor de ontsnappers slaat nergens op inderdaad, maar voor de winnaar van groen of de bollen zou ik dat niet eens zo'n slecht idee vinden eigenlijk.
Zeker, dat zou het een stuk interessanter makenquote:Op zondag 23 juli 2017 20:56 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Voor de ontsnappers slaat nergens op inderdaad, maar voor de winnaar van groen of de bollen zou ik dat niet eens zo'n slecht idee vinden eigenlijk.
Is dit ironisch?quote:Op zondag 23 juli 2017 20:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zeker, dat zou het een stuk interessanter maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |