De rest>onloquote:
Heb jij nou al skills?quote:
Ik begrijp dat het wat onchique overkomt maar het is in je eigen belang, maar ook in het belang van de haxballcommunity. Doe wat aan dat gelag.quote:
Ja ik snap het, maar het probleem is dus dat ik in een kamer boven woon en het modem echt een pleuriseind verderop staat, beneden, en dat ik dan die kabel door 't hele huis ga leggen, wat weer niet gewaardeerd gaat worden. Maar ik ben aan het kijken naar een wifipunt/stekker waar jij het ook al over hadquote:Op dinsdag 25 juli 2017 16:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het wat onchique overkomt maar het is in je eigen belang, maar ook in het belang van de haxballcommunity. Doe wat aan dat gelag.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Boeiend, internet is een eerste levensbehoefte. Vraag ff aan de verhuurder wat de mogelijkheden zijn. Gewoon uitleggen dat je fatsoenlijk wil kunnen haxballen.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 17:36 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Ja ik snap het, maar het probleem is dus dat ik in een kamer boven woon en het modem echt een pleuriseind verderop staat, beneden, en dat ik dan die kabel door 't hele huis ga leggen, wat weer niet gewaardeerd gaat worden.
YESquote:Maar ik ben aan het kijken naar een wifipunt/stekker waar jij het ook al over had
quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:37 schreef Scrummie het volgende:
Toto met normale verbinding is 1 van de betere haxballers
Dat was me al duidelijk, maar ook niet aan chevy, messi, waz, bob,en noem maar op.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wees niet bang GGMM, hij kan niet tippen aan jou.
Nouja, oke, die namen zijn inderdaad beter. Maar, Toto zonder lag heeft wel uitstekende individuele acties.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was me al duidelijk, maar ook niet aan chevy, messi, waz, bob,en noem maar op.
Dat mag je vinden.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, oke, die namen zijn inderdaad beter. Maar, Toto zonder lag heeft wel uitstekende individuele acties.
Waarom noem je Messi in dit rijtjequote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat was me al duidelijk, maar ook niet aan chevy, messi, waz, bob,en noem maar op.
Toto is nóg slechter.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom noem je Messi in dit rijtje
Beetje vreemd dit.
Ik ben aan het koken.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zullen we even 1on1 of ben je druk?
Eet smakelijk vriend. Wat staat er op het menu?quote:
Bedankt ouwe marco reus.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:37 schreef Scrummie het volgende:
Toto met normale verbinding is 1 van de betere haxballers (al heeft ie dan wel een beetje last van het Robben syndroom).
Toto met zijn huidige verbinding is 1 brok frustratie.
Die zal wel weer geen tijd hebben.quote:Op dinsdag 25 juli 2017 20:30 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Misschien moeten we de beste host even lokquoten.
[..]
Kip met boontjes!quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:55 schreef onlogisch het volgende:
Eet smakelijk vriend. Wat staat er op het menu?
Eet smakelijk!quote:Op dinsdag 25 juli 2017 18:55 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga opgebakken gehaktschotel met knoflooksaus en sambal vreten.
Ik ben echt een goor varken.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote: