Voor mijzelf heb ik voorkeuren, ik ga die niet aan anderen opleggen. Als iemand per se Apple wil dan is dat prima, als ze liever Dell of Asus hebben, ook prima.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maar als IT hardware expert heb je vast je voorkeuren,
Zo is remlof een Apple-addict.
Tja, je hebt IT'ers en je hebt programmeurs, he? Dat zijn hele verschillende dingenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:20 schreef Leandra het volgende:
Oh dear, zijn de IT boys het niet eens
Jd verwacht het niet hè...
Tijger raaskalt gewoon als een BNW-wappie.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:20 schreef Leandra het volgende:
Oh dear, zijn de IT boys het niet eens
Jd verwacht het niet hè...
Komt door het gebrek aan levenservaring en z'n voorliefde voor Ulster.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hij is volgens mij ook een puber, en een fascist. Moet haast wel.
Jij bent gewoon een wappie. Heb je je aluhoedje al op?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tja, je hebt IT'ers en je hebt programmeurs, he? Dat zijn hele verschillende dingen
Ik heb nu een Asusje, maar ik wil misschien iets anders.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:20 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Voor mijzelf heb ik voorkeuren, ik ga die niet aan anderen opleggen. Als iemand per se Apple wil dan is dat prima, als ze liever Dell of Asus hebben, ook prima.
Altijdquote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:21 schreef remlof het volgende:
[..]
Jij bent gewoon een wappie. Heb je je aluhoedje al op?
Wat?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:21 schreef Kaas- het volgende:
Helaas moet ik weg, omdat ik nog even de hond moet uitlaten
Godverdomme. Deze is de beste. We kunnen wel stoppen.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:22 schreef Tem het volgende:
Misschien blijft er nog wat aan de strijkstok van Kaas- hangen.
Ouders hebben zo'n beest en kunnen beiden amper lopen (de ene zelfs volledig niet), dus ja, wel handig voor ze. Anders schijt het beest in de tuin en stap ik erin op weg naar de caravan. Is derhalve ook in m'n eigen belang.quote:
quote:
quote:
Ja, het is een fucking tokkie ook.quote:
Het is altijd een kwestie van wensen, noodzaken en budget. Merken zijn minder belangrijk als het gaat om zaken als laptops, zelfs Medion maakt tegenwoordig gewoon redelijk goede laptops.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:22 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb nu een Asusje, maar ik wil misschien iets anders.
M'n werklaptop is van Dell, maar moet in elk geval een SSD hebben.
Ideaal, kan je lekker in de tuin schijten als je nodig moet en de schuld aan de hond gevenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:23 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ouders hebben zo'n beest en kunnen beiden amper lopen (de ene zelfs volledig niet), dus ja, wel handig voor ze. Anders schijt het beest in de tuin en stap ik erin op weg naar de caravan. Is derhalve ook in m'n eigen belang.
GrGr
Hihi, maar dat leek me eerlijk gezegd ook nooit een reel scenario.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:25 schreef Tijger_m het volgende:
Goed, sky gaat dus nooit bij mij in de tuin slapen.
Die jij dat ook bij mensen met katten? Maar dan in de kattenbak?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:25 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ideaal, kan je lekker in de tuin schijten als je nodig moet en de schuld aan de hond geven
Niet chique te slaan.quote:
Mij ook niet maar ik denk laat ik het even duidelijk makenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Hihi, maar dat leek me eerlijk gezegd ook nooit een reel scenario.
Nee dan sproei ik wat in de hoekjes van de kamerquote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:26 schreef Tem het volgende:
[..]
Die jij dat ook bij mensen met katten? Maar dan in de kattenbak?
Goh. Klinkt als een advies waar ik weinig praktische tips uit kan halen.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:24 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Het is altijd een kwestie van wensen, noodzaken en budget. Merken zijn minder belangrijk als het gaat om zaken als laptops, zelfs Medion maakt tegenwoordig gewoon redelijk goede laptops.
De eerdere vriendjes van mijn Italiaanse moesten altijd in de caravan slapen als ze bij m'n schoonpa aan de zuidkant van de Alpen langskwamen. Ik was de eerste die dat niet hoefde.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:25 schreef Tem het volgende:
Lekker ruften in die sleurhut. Lucht zal er 's morgens wel niet uitkomen.
Kloptquote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Goh. Klinkt als een advies waar ik weinig praktische tips uit kan halen.
Misschien moet ik een binaire IT'er dit verzoek voorleggen, dan krijg ik bondiger antwoord.
Neem een MacBook.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:27 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Goh. Klinkt als een advies waar ik weinig praktische tips uit kan halen.
Misschien moet ik een binaire IT'er dit verzoek voorleggen, dan krijg ik bondiger antwoord.
Dit is dus het voorbeeld van het verschil tussen een programmeer autist en een echte IT'erquote:
Volgens mij ben jij de autist.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:30 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Dit is dus het voorbeeld van het verschil tussen een programmeer autist en een echte IT'er
En al dat gratis advies dat ik hier aan Ashqelon gegeven heb?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:29 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Klopt
Ik heb heel lang geleden al geleerd dat er geen goede binaire antwoorden zijn op dit soort vragen
Kijk, als je er voor betaald en je legt een duidelijke casus voor met wat de eisen zijn en wat het mag kosten dan krijg je natuurlijk wel een duidelijk antwoord
Nee, ik zeg dat je niet genoeg details geeft om een goed antwoord te gevenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:32 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En al dat gratis advies dat ik hier aan Ashqelon gegeven heb?
Ik dacht dat Fok! er was voor gratis tips en tricks, maar meneertje ruikt weer geld.
13", compact/ultrabook, gamen doe ik niet, 260 GB, 6-8 GB RAM, SSD voor geheugen, minimaal 8 uur batterij, meer dan 2 USB (3.0) poorten, geen gedoe met USB-c adaptertjes.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:35 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Nee, ik zeg dat je niet genoeg details geeft om een goed antwoord te geven
Er bestaan geen binaire antwoorden, GS, er is teveel keus en teveel opties, wat voor scherm wil je, hoe groot, moet je kunnen gamen en wat, hoeveel opslag heb je nodig, hoeveel geheugen enz.
Ik doe geen advies als "Neem die Dell, dat werkt voor iedereen" omdat het onzin is.
Kijk, dat is dan alweer wat nuttiger. Ok, Mac of PC?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:37 schreef GSbrder het volgende:
[..]
13", compact/ultrabook, gamen doe ik niet, 260 GB, 6-8 GB RAM, SSD voor geheugen, minimaal 8 uur batterij, meer dan 2 USB (3.0) poorten, geen gedoe met USB-c adaptertjes.
Ik heb liever PC. Maar goed, is ook omdat ik er 2 wil en ik m'n vriendin geen MacOS ga uitleggen.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:39 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Kijk, dat is dan alweer wat nuttiger. Ok, Mac of PC?
PC kom je met de Asus UX serie aardig uit de voeten. Mac, geen idee, hou ik mij niet mee bezig.
UX410 van Asus is heel mooi, iets groter scherm, 14", redelijk geprijsd ook, HP Folio serie is ook aardig, Spectres zijn mooier maar duurder.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik heb liever PC. Maar goed, is ook omdat ik er 2 wil en ik m'n vriendin geen MacOS ga uitleggen.
Blue Circle casting die op zoek is naar single mannen die zich willen laten keuren door sexy vrouwen. Kan maar één ding betekenen: Take me out komt dus terug op de buis!quote:GEZOCHT: SINGLE MANNEN DIE ZICH DURVEN LATEN KEUREN DOOR SEXY DAMES!
**TAG er op los!**
Ben jij zelfverzekerd genoeg om de mening van een groep uitgesproken beauty’s aan te kunnen? Sta je stevig in je schoenen en ben jij benieuwd hoe je in de markt ligt? Of heb jij een vriend, broer, neef of buurman die altijd stoere praat heeft over hoe goed hij bij vrouwen in de smaak valt, maar wordt het nu wel eens tijd om de dit succes daadwerkelijk te testen?
Mail dan nu de volgende gegevens naar casting@bluecircle.nl:
- Naam + leeftijd
- Beroep
Lijkt mij wel wat voor Kaas-quote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:48 schreef Ryon het volgende:
Social media oproepje:
[..]
Blue Circle casting die op zoek is naar single mannen die zich willen laten keuren door sexy vrouwen. Kan maar één ding betekenen: Take me out komt dus terug op de buis!Tijd om je dus weer op te geven!
Ik zie nog met regelmaat timmerman gezocht om een wip te maken tussen de ads.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 21:54 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat beroep vergaat betyar voorlopig ook niet al te best in fysiek opzicht.
Wat maakt je zo blij?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 22:48 schreef Ryon het volgende:
Social media oproepje:
[..]
Blue Circle casting die op zoek is naar single mannen die zich willen laten keuren door sexy vrouwen. Kan maar één ding betekenen: Take me out komt dus terug op de buis!Tijd om je dus weer op te geven!
Die is bijna getrouwdquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |