* DJ11 zegt nog steeds niksquote:Op woensdag 19 juli 2017 20:56 schreef livelink het volgende:
[..]![]()
Met de clip erbij wordt hij extra zwoel
helaas, ik moet al een kapotte telefoon vervangen. Dus mijn geld is al weer weg.quote:Op woensdag 19 juli 2017 20:58 schreef tailfox het volgende:
https://www.heavyocity.co(...)fb&utm_campaign=VOX2 iemand die mij dit pakket wilt doneren
Tja....quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:00 schreef livelink het volgende:
Over het verzoekje van Fogel
https://www.top40.nl/nieu(...)de-nummer-ooit-17295
Ziet er wel interessant uitquote:Op woensdag 19 juli 2017 20:58 schreef tailfox het volgende:
https://www.heavyocity.co(...)fb&utm_campaign=VOX2 iemand die mij dit pakket wilt doneren
Hoe kan hij je nou ontgaan zijn? Begin klinkt goed.quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:02 schreef DJ11 het volgende:
Hierna die remix waar ik al 2 uur verbaasd over ben, dat -ie bestaat....
Deze kende je niet?quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:02 schreef DJ11 het volgende:
Hierna die remix waar ik al 2 uur verbaasd over ben, dat -ie bestaat....
Deze specifieke remix niet, nee. Nooit geweten dat deze bestond. Het origineel ken ik uiteraard wel.quote:
Vanwege dat laatste verbaast het me dat je dit dan niet kent...quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:05 schreef DJ11 het volgende:
Ik wilde dus even op YouTube opzoeken hoe een bepaald mixje van Power Of American Natives klinkt, zie ik rechts in het rijtje ineens DIT staan![]()
(Ter info: Jam van Jam & Spoon is zelf de ene helft van Dance2Trance)
Het verbaast mij ook jaquote:Op woensdag 19 juli 2017 21:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vanwege dat laatste verbaast het me dat je dit dan niet kent...
Binnenkort hier de reguliere extended version vanquote:Op woensdag 19 juli 2017 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]Nostalgie naar m'n studententijd!
Maar dan niet de remix-versie!
Heyquote:Op woensdag 19 juli 2017 21:09 schreef ToT het volgende:
[..]Nostalgie naar m'n studententijd!
Maar dan niet de remix-versie!
quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:10 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Binnenkort hier de reguliere extended version van
quote:
Even gecheckt en hij zit wel in mijn collectie...quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:07 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Het verbaast mij ook jaHeb enorm veel muziek van Jam & Spoon en ook meerdere cd-singles van Dance2Trance, maar ik heb echt nooit geweten dat deze remix bestond.
En hij is heerlijk, typisch Jam & Spoon
Goed bezigquote:Op woensdag 19 juli 2017 21:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Even gecheckt en hij zit wel in mijn collectie...
quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ancients of Mumu
Je kan slechter binnenkomen
moemoe-lokroepquote:Op woensdag 19 juli 2017 21:13 schreef OscarMopperkont het volgende:
Ancients of Mumu
Je kan slechter binnenkomen
Stelletje pyromanen zijn het!quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:12 schreef DJ11 het volgende:
* DJ11 vond het weer eens tijd voor deze van The KLF
Gewoon niet live, maar net doen alsof het een live opname is...quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:14 schreef ToT het volgende:
[..]
Mislabeled, of zaten ze daar gewoon te playbacken?
Die kwam hier vroeger wel...quote:
Ah!quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gewoon niet live, maar net doen alsof het een live opname is...
Zeker, zeker!quote:
Druk druk. Nog een dag of 9... dan mogen we verhuizen....quote:
quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Druk druk. Nog een dag of 9... dan mogen we verhuizen....
Naar een gehucht bij Alkmaarquote:
Da's weer een heel eindje weg!quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Naar een gehucht bij Alkmaar
Lekker rustig.
quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:17 schreef DJ11 het volgende:
[..]
We zien haar helaas nooit meer![]()
Ze is nog afweziger dan Knokkels
Jep. Kleinere kans dat stalkers mij volgenquote:
Alsof er nog niet genoeg sfeer wasquote:
De vraag is ... waaróm?!quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
Naar een gehucht bij Alkmaar
Lekker rustig.
Je woont dichtbij, dus vooruit.... * OscarMopperkont trekt Cindie van d'r stoel....quote:
hey ouwe zeurkousquote:Op woensdag 19 juli 2017 21:20 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Alsof er nog niet genoeg sfeer was
De clue zit in de 2e regel.quote:
Dat is dan wel weer prima te begrijpenquote:
Nog wel jaquote:Op woensdag 19 juli 2017 21:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Je woont dichtbij, dus vooruit.... * OscarMopperkont trekt Cindie van d'r stoel....
Moet ik weer weggaan?quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:21 schreef DJ11 het volgende:
Ik zit gewoon op 13 luisteraars. Nog nooit zoveel gehad, geloof ik....
quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:21 schreef DJ11 het volgende:
Ik zit gewoon op 13 luisteraars. Nog nooit zoveel gehad, geloof ik....
Ja, jij wil toch niet mee uiteten... dan verhuis ik wel ergens heen waar ze dat wel willenquote:
Balenquote:Op woensdag 19 juli 2017 21:23 schreef spijkerbroek het volgende:
Okee, mijn internet is brak.![]()
frosty geeft hikjes. Veel hikjes en nu is tailfox' link ook hikkende
Wat heeft het voor zin als je toch weggaat?quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:22 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja, jij wil toch niet mee uiteten... dan verhuis ik wel ergens heen waar ze dat wel willen
Kwam ik tegen op een vage synthpop-cd die ik hier heb liggenquote:Op woensdag 19 juli 2017 21:25 schreef Sfeermaker het volgende:
Deze ken ik niet, leuk heur. Klinkt als 1977.
JA! Draai de boel maar omquote:Op woensdag 19 juli 2017 21:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat heeft het voor zin als je toch weggaat?
Hoe heet het?quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:25 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Kwam ik tegen op een vage synthpop-cd die ik hier heb liggen
Ik blijf wél gewoon in Zwolle wonenquote:Op woensdag 19 juli 2017 21:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat heeft het voor zin als je toch weggaat?
Smoothquote:
Aardbeien?quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:26 schreef DJ11 het volgende:
Dit is een verzoekje van CindieY; een dame met smaak
oh, verzoekjes welkom dus, wat mag allemaal in deze show? alles gok ik?quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:26 schreef DJ11 het volgende:
Dit is een verzoekje van CindieY; een dame met smaak
Roep maar, dan kijk ik wel of het haalbaar is.quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:28 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
oh, verzoekjes welkom dus, wat mag allemaal in deze show? alles gok ik?
Vandaag on top: citroen, kumquat, star apple. Dan in het hart: orange flower, stephanotis, centifolia rose en dan als toetje: patchouli, ambrette seeds, musk.quote:
Ja. Maar Salute is beter.quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:29 schreef spijkerbroek het volgende:
Zeg euh, Zwollywood-ers... bestaat Talamini nog?
quote:Op woensdag 19 juli 2017 21:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Vandaag on top: citroen, kumquat, star apple. Dan in het hart: orange flower, stephanotis, centifolia rose en dan als toetje: patchouli, ambrette seeds, musk.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |