aandacht...quote:Op woensdag 19 juli 2017 15:23 schreef 2NutZ het volgende:
Maar je neemt nooit wat aan van mensen op dit forum, zelfs met de beste bedoeling niet en nu vraag je dus om mensen hun mening over of je gefaald bent?
Vaag.
Iemand reageert op je achterlijke opmerkingen en ideeën.quote:Op woensdag 19 juli 2017 14:14 schreef PSVCL het volgende:
[..]
is een goed bedoeld advies aan haar ..als Moslim broeder,wat ze er mee doet moet ze zelf weten.
Waar bemoeie jij je mee?
Gewoon ter plekke nemen?quote:Op woensdag 19 juli 2017 12:29 schreef Maghrebijnse het volgende:
[..]
Klopt, had ik ook nooit moeten doen. Ik heb er ook heel erg van geleerd. Eerstvolgende man neemt me zoals ik ben en gaat me niet allerlei regels voorschotelen.
Welke ben jij dialecten speeek jij?quote:Op woensdag 19 juli 2017 15:10 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Het zijn ook verschillende taal dialecten. Je hebt het echte Arabisch & Marokkaans-Arabisch, het zelfde gelt voor Berbers, die hebben ook verschillende dialecten.
Deze reactie slaat nergens op en is pas achterlijk.quote:Op woensdag 19 juli 2017 19:09 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Iemand reageert op je achterlijke opmerkingen en ideeën.
Donder toch op naar het kalifaat. Met je extremisme.
quote:Op woensdag 19 juli 2017 19:40 schreef Montelly het volgende:
[..]
Welke ben jij dialecten speeek jij?
Uit alles wat ze zegt blijkt dat TS liever geen hoofddoek draagt, waarom zou ze het dan alsnog wel doen?quote:Op woensdag 19 juli 2017 19:42 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Deze reactie slaat nergens op en is pas achterlijk.
PSVCL gaf een advies aan TS omdat ze zoekende is, ik gaf namelijk bijna het zelfde advies.
Hier zitten namelijk een paar egotrippers, die hun kans zien en zeggen "doe af"..
Wie de fuck ben jij dan?quote:Op woensdag 19 juli 2017 19:09 schreef Spanky78 het volgende:
[..]
Iemand reageert op je achterlijke opmerkingen en ideeën.
Donder toch op naar het kalifaat. Met je extremisme.
Oeps! Hij zegt 'fuck'! Haram!quote:
Omdat bijna alle vrouwen die hoofddoek dragen ook zo zoekende waren net als TS. Dat hoort er gewoon bij.quote:Op woensdag 19 juli 2017 20:01 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
Uit alles wat ze zegt blijkt dat TS liever geen hoofddoek draagt, waarom zou ze het dan alsnog wel doen?
TS zegt zoekende te zijn, maar volgens mij weet ze al lang wat ze wil....quote:Op woensdag 19 juli 2017 20:05 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Omdat bijna alle vrouwen die hoofddoek dragen ook zo zoekende waren net als TS. Dat hoort er gewoon bij.
En wat ben jij? Een boer die wilders achter na rent? Grapjas.quote:Op woensdag 19 juli 2017 20:05 schreef Murdera het volgende:
Een vrouw die voor gelijkheid is en uit vrije wil een hoofddoek draagt is als een neger die uit vrije wil de slavernij in gaat.
Uit haar dm berichten blijkt wat andersquote:Op woensdag 19 juli 2017 20:05 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
TS zegt zoekende te zijn, maar volgens mij weet ze al lang wat ze wil....
Niks mis met Wilders achterna rennen hoor.quote:Op woensdag 19 juli 2017 20:06 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
En wat ben jij? Een boer die wilders achter na rent? Grapjas.
Er zijn 500.000.000 vrouwen die een hoofddoek of andere bedekkende kleding dragen, het overgrote deel daarvan heeft nooit de mogelijkheid om te twijfelen meegekregen.quote:Op woensdag 19 juli 2017 20:05 schreef BellaaElisa het volgende:
Omdat bijna alle vrouwen die hoofddoek dragen ook zo zoekende waren net als TS. Dat hoort er gewoon bij.
nee hoor. Ik ben erg voor gelijkheid van mannen en vrouwen. Wat een vreselijk mens ben ik he?quote:Op woensdag 19 juli 2017 20:06 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
En wat ben jij? Een boer die wilders achter na rent? Grapjas.
Lol wtf, ik bedoel welke dialecten spreek jij allemaal?quote:
Het echte Arabisch kan ik niet, ik spreek Marokkaans-Arabisch en kan een beetje berbers. Jij? Of kwam je niet van Marokko?quote:Op woensdag 19 juli 2017 20:17 schreef Montelly het volgende:
[..]
Lol wtf, ik bedoel welke dialecten spreek jij allemaal?
Haha, ja hoor, in landen als Syrië, Irak, Pakistan, Afghanistan, Saoedi-Arabië, Emiraten, grote delen van Indonesië hebben vrouwen helemaal geen ene kut te willen. En dan heb ik het nog niet eens over de moslimgemeenschap in landen als Nederland, België en Frankrijk.quote:Op woensdag 19 juli 2017 20:05 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
PSVCL is een radicale moslim met antisemitische en extreme ideen. Kijk zijn postgeschiedenis anders even na. Overigens ben ik het met je een sdat er net zo goed rechtsextremistische radicaaltjes rondlopen hier.quote:Op woensdag 19 juli 2017 19:42 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Deze reactie slaat nergens op en is pas achterlijk.
PSVCL gaf een advies aan TS omdat ze zoekende is, ik gaf namelijk bijna het zelfde advies.
Hier zitten namelijk een paar egotrippers, die hun kans zien en zeggen "doe af"..
Ze wil het niet weten. Want ze heeft een enorme peer-pressure. Druk vanuit haar enigzins conservatieve sociale omgeving.quote:Op woensdag 19 juli 2017 20:05 schreef DoubleDip het volgende:
[..]
TS zegt zoekende te zijn, maar volgens mij weet ze al lang wat ze wil....
Nee, ben absoluut niet Marokkaans dat zie je toch aan mequote:Op woensdag 19 juli 2017 20:20 schreef BellaaElisa het volgende:
[..]
Het echte Arabisch kan ik niet, ik spreek Marokkaans-Arabisch en kan een beetje berbers. Jij? Of kwam je niet van Marokko?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |