Je was mooi nuggetjequote:
Waaromquote:
Die OP Stond er alquote:
OH LEKKER TOEVALLIGquote:
Graagquote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
moet ik mn broek weer optrekken?
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:22 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Het is nu min of meer half 5 ebe
Time flies he
Volgens mij zit jij echt te wachten nu om naar huis te gaanquote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OH LEKKER TOEVALLIG
MAAR KOMT GOED UIT
Prima en akkoord
Geaccordeerd door zoks
Ja eh ..quote:
Uhm ja.. ben er wel klaar mee voor vandaagquote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij echt te wachten nu om naar huis te gaan
ik wel
Ik ook echt... pfffft.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm ja.. ben er wel klaar mee voor vandaag
Ik ben klaarquote:
willooowwtjow-sanquote:
heyquote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:29 schreef Willoow het volgende:
Wo oh oh Im in the studio
Stu-stu-studio
On the phone
In my studio
My studio phone
Morgen nog warmer en regen en dan donderdag ineens 10 graden kouderquote:
Samequote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Mijn auto moet gewassen worden, maar geen zin
Daarom gewoon naar de Azoren verhuizen. Altijd 20Cquote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Morgen nog warmer en regen en dan donderdag ineens 10 graden kouder
Hallo Nederland.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Morgen nog warmer en regen en dan donderdag ineens 10 graden kouder
Klinkt echt goed, die 24 uur dienstquote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hallo Nederland.
Ach ik zit toch binnen met airco de hele weekheb ook nog 24 uurs dienst erbij
Uhm .. ja dat zou wel fijn zijnquote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom gewoon naar de Azoren verhuizen. Altijd 20C
ja heerlijk, om 3 uur snachts dat fucking nokia toontje te horen, wakker te schieten en dan in zombiemodus proberen professioneel te blijven.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt echt goed, die 24 uur dienst
hoort plan a te zijnquote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:32 schreef Dven het volgende:
Zelfs 9gag2 kon me niet interesseren.
Plan C : Bier halen.
Meh... hij ziet er niet uitquote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:35 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Same
Mijn auto is 3/4 maanden voor het laatst gewassen
je dildo?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:44 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Die van mij is zwart dus valt reuze mee
Let's eat chipsquote:
Ja eh ... zelfs zwarte auto's kunnen er vies uit zien.. heb m 3 -4 weken geleden door de wasstraat geduwdquote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:44 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Die van mij is zwart dus valt reuze mee
Voer me met je paprikavingersquote:
Zo groot als capibara's heb ik gehoord.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm .. ja dat zou wel fijn zijn
Hebben ze daar cavia's ?
Hmmmmmquote:
Ik zal mijn PvA anders inrichten. Dank voor de tip.quote:
quote:
Ik heb echt nooit zin om mijn auto schoon te maken want heb het idee dat je je geld echt weggooit. Volgende week is hij weer viesquote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja eh ... zelfs zwarte auto's kunnen er vies uit zien.. heb m 3 -4 weken geleden door de wasstraat geduwd
9 minutenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:50 schreef Azpilicueta het volgende:
Weer met een andere collega gepraat en zo zijn we weer 20 minuten verder
Eens .. maar die velgen johquote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:51 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik heb echt nooit zin om mijn auto schoon te maken want heb het idee dat je je geld echt weggooit. Volgende week is hij weer vies
Waarom begin je geen cavia-opvang.quote:
gewoon ama vragenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:51 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik heb echt nooit zin om mijn auto schoon te maken want heb het idee dat je je geld echt weggooit. Volgende week is hij weer vies
Daarom antivuillaagje op je auto aanbrengen.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:51 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
I know rightquote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:52 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, zilver wordt helemaal snel smerig
Heb ik al.. had er 7 en sinds zondagavond 6quote:
oh echt? ripquote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb ik al.. had er 7 en sinds zondagavond 6
Wanneer komt winegum eigenlijk?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Alleen wanneer ik langer dan een week droog sta.quote:
RIP Caviolaquote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Winegumsquote:
Ohh kotsmisselijk alleen door het lezen alquote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Winegums
Gisteren een halve kilo binnen 30 minuten verorberd. Daarna wel zo dom geweest er een paar glazen water achteraan te gooien. Die rubberen bal in m'n maag begon flink op te zwellen
Goed getimed vriendquote:
Ja dank je, bijna 6 jaar gewordenquote:
Jaquote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 17:46 schreef Le_Professeur het volgende:
hey haags ben je hier met al je vrienden hahah
sooowwwquote:Op dinsdag 18 juli 2017 17:56 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
hier ik zorg wel ff voor een goeie kill
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA![]()
![]()
![]()
quote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:20 schreef EttovanBelgie het volgende:
AMARANTHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH
zo klopt 'ie
gefeliciteerd, al gepoept vandaag?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik ben aangekomen... van 66,6 naar 66,7
ah shit...quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:27 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
gefeliciteerd, al gepoept vandaag?
waar gaat dit overquote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:26 schreef Catkiller het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_jat_mijn_idee.html![]()
dit soort lui kan je het beste een nekschot geven denk ikquote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:26 schreef Catkiller het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e_jat_mijn_idee.html![]()
Weet ik niet eens.quote:
Blaffende honden schieten je niet dood zeggen ze altijd.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:33 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dit soort lui kan je het beste een nekschot geven denk ik
dikzakquote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:21 schreef EttovanBelgie het volgende:
Ik ben aangekomen... van 66,6 naar 66,7
Morgen nog warmerquote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
DIKKE VETTE TIEFUSAIDSPOKKETERINGWARMTE
Denk ik ook weleens als ik mijn schoonmoeder zie.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:42 schreef Working_Class_Hero het volgende:
atoombom op de zon, uit dat loeder
ik haat de zomer, ik vind het echt het ergste jaargetijde... wat een rampquote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Morgen nog warmer![]()
Vandaag was het 30 graden in de auto
jouw schoonmoeder is toch kinderloos?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk ik ook weleens als ik mijn schoonmoeder zie.
Ik vind het best lekker de zon, maar boven de 28 graden hoeft niet per se.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik haat de zomer, ik vind het echt het ergste jaargetijde... wat een ramp
ooit koop ik een huis op spitsbergen
alles boven de 17 graden is kutquote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het best lekker de zon, maar boven de 28 graden hoeft niet per se.
Mijn schoonmoeder is vooral erg Brabantsquote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jouw schoonmoeder is toch kinderloos?
dacht echt altijd dat jij single was op de één of andere manierquote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder is vooral erg Brabants
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dacht echt altijd dat jij single was op de één of andere manier
jeetjequote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
DIKKE VETTE TIEFUSAIDSPOKKETERINGWARMTE
ja nou ja... dat is de indruk die je bij mij wekte, kweeniequote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Eh.. single en 7 - 1 cavia's is een beetje sneu.
Ja dat kanquote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja nou ja... dat is de indruk die je bij mij wekte, kweenie
ik vind het wel lekker nuquote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ben serieus... echt godverdomme
moet je ook niets op zeggen, deed weer naar, zit diep in mijn ziel, ben een hele nare manquote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat kanik weet niet wat ik hier verder op moet zeggen.
Ik hoop op dikke onweer morgen
Oke, geen regen morgen en 31 gradenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
moet je ook niets op zeggen, deed weer naar, zit diep in mijn ziel, ben een hele nare man
en ja, morgen weer normaal, kan niet wachten
het is afschuwelijk, de hel op aarde, armageddon, de apocalyps....quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:48 schreef Dven het volgende:
Als ik het zo hoor is het weer een keertje 20+ in Nederland?
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:48 schreef Dven het volgende:
Als ik het zo hoor is het weer een keertje 20+ in Nederland?
en morgen de zondvloedquote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
het is afschuwelijk, de hel op aarde, armageddon, de apocalyps....
Heftig man. Ik hoop dat iedereen het overleeft.quote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
als ik het zo hoor denk ik van nietquote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Heftig man. Ik hoop dat iedereen het overleeft.
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zou een atoomontploffing omarmen vanwege de koelte
30 cavia;squote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
vraag me niet waarom, FOK! waarschijnlijk
Untermenschen uiteraard niet meegerekend.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
als ik het zo hoor denk ik van niet
Ja nou echt welquote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
mooi verzonnen wel toch
ben een taalvirtuoosje
Scheelt wel in AOWquote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Heftig man. Ik hoop dat iedereen het overleeft.
quote:
Wanneer ben jij weer in NLD?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Untermenschen uiteraard niet meegerekend.
Moeten Haags en jij geen opvoedtips uitwisselen met elkaar.. ?quote:
Wij ook niet.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zie jij toch niets van terug
Echt wel krijg altijd korting afhankelijk van hoeveel steuntrekkers er dood gaan.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zie jij toch niets van terug
hou eens opquote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moeten Haags en jij geen opvoedtips uitwisselen met elkaar.. ?
In dit geval volgens mij met name WAJONGquote:
Of doe je niet aan opvoeding?quote:
September weer. EFTELINGquote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer ben jij weer in NLD?
welnee, ik weet heus wel hoe ik mijn kind voor galg en rad moet laten opgroeien, en dan nog, hij is nu op straat, heroïne dealen of meisjes voor geld bij zijn vriendjes langsbrengenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moeten Haags en jij geen opvoedtips uitwisselen met elkaar.. ?
Dat is niet heel erg.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of doe je niet aan opvoeding?
Yoloooooo
Lekker laten rennen in het restaurant. Geen probleem.
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
4ebe, wanneer kom jij eens een keer op de kleine passen?
Nicequote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:53 schreef Dven het volgende:
[..]
September weer. EFTELINGEn vriendin wil deze keer écht Haga zien.
Mooi, a.s. zaterdag?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]hue hue hue.. als jij van je dochtertje af wil, kom ik wel een keertje oppassen
En heel belangrijk, als hij 18 jaar is, gelijk een uitkering aanvragenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
welnee, ik weet heus wel hoe ik mijn kind voor galg en rad moet laten opgroeien, en dan nog, hij is nu op straat, heroïne dealen of meisjes voor geld bij zijn vriendjes langsbrengen
Sowieso even Duindorp kijkenquote:
quote:
Geen probleem, ik neem mijn paard mee dan.quote:
uiteraard, en waarschijnlijk wajong, bij zijn laatste botbreuk dacht de dokter dat het niet meer goed zou komen, hij valt ook zo vaak van de trap... moet ie maar luisterenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En heel belangrijk, als hij 18 jaar is, gelijk een uitkering aanvragen
Dat eh.. euj... Ja kan wel denk ik..quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Geen probleem, ik neem mijn paard mee dan.
Zin om nog harder in dat kinderoortje te schreeuwen dan.quote:
Past wel in de gang, toch?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat eh.. euj... Ja kan wel denk ik..
Moet je doen gekkkquote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zin om nog harder in dat kinderoortje te schreeuwen dan.
Zij begonquote:
Dat zou een kleine tegenvaller zijn.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]____!
Dat herken je denk ik niet meer terug.
Hij kan altijd nog vloggen en pizza's weggooienquote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:55 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
uiteraard, en waarschijnlijk wajong, bij zijn laatste botbreuk dacht de dokter dat het niet meer goed zou komen, hij valt ook zo vaak van de trap... moet ie maar luisteren
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:56 schreef Dven het volgende:
[..]
Dat zou een kleine tegenvaller zijn.
Schoonouders gaan ook mee trouwensSchoonvader laat z'n auto een week voordien verschepen zodat hij van de schijnbaar goddelijke NEderlandse wegen kan genieten
exact... al schat ik zijn IQ niet zo heel hoog in na het schudincidentquote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij kan altijd nog vloggen en pizza's weggooien
Nog minder het mijnequote:
Nee je hebt gelijk. Krijsen dan.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog minder het mijneGillen mag niet.
Ik raad tevens een Twingo of Polo aan als vervoersmiddelquote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:57 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
exact... al schat ik zijn IQ niet zo heel hoog in na het schudincident
Wat trekt der aan in Den Haag?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:53 schreef Dven het volgende:
[..]
September weer. EFTELINGEn vriendin wil deze keer écht Haga zien.
Tut tut.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:58 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nee je hebt gelijk. Krijsen dan.
die van mij mag dat dus echt niet he, niet thuis, niet bij andere mensen, nergens... behalve buiten... ik word daar echt geschift van... en dit keer ben ik wel serieus...quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nog minder het mijneGillen mag niet.
Duindorp is best oke.quote:
Ieder geval gladstrak.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dan is het goddelijke er na een kwartier af.
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
die van mij mag dat dus echt niet he, niet thuis, niet bij andere mensen, nergens... behalve buiten... ik word daar echt geschift van... en dit keer ben ik wel serieus...
ja ik meen het echt he, hij doet het ook niet... kindergegil gaat echt door merg en been... kan ik niet hendelenquote:
Nog nooit geweest. En Den Haag heeft uiteraard wel een mythische status voor iedereen die nog nooit in NL is geweest maar wel een beetje bij Europa gehoort.quote:
Ze zegt toch ook niet van niet ?quote:
Je bent zelf best oke.quote:
quote:
Ik hou van gegil uit wanhoopquote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
die van mij mag dat dus echt niet he, niet thuis, niet bij andere mensen, nergens... behalve buiten... ik word daar echt geschift van... en dit keer ben ik wel serieus...
Ahhh ja, dat is waar. Maar indd Den Haag lijkt me meer Europa/politieke toerist ding dan voor de leuk. Delft en Amsterdam is wel groter wat dat betreft denk ikquote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:59 schreef Dven het volgende:
[..]
Nog nooit geweest. En Den Haag heeft uiteraard wel een mythische status voor iedereen die nog nooit in NL is geweest maar wel een beetje bij Europa gehoort.
Laat staan de Balkan met al die tribunalen.
Met jouw skinpack wel jaquote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Hooii Crack hoe gaatie bloemetjequote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahhh ja, dat is waar. Maar indd Den Haag lijkt me meer Europa/politieke toerist ding dan voor de leuk. Delft en Amsterdam is wel groter wat dat betreft denk ik
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat wel, als ze klauwen naar het laatste restje leven voor hun ogen dof worden
Zo mooi om leven te zien verlatenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:01 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dat wel, als ze klauwen naar het laatste restje leven voor hun ogen dof worden
ja dat is het ook, mijn ziekte reageert echt kut op warmte, en er zijn zoveel plekken weggehaald bij mij waar mensen zweten, daar heb ik nu brandwond, zonder zweetklieren... dat is niet fijnquote:
Heeeee profje ik ben zo moeeeeequote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:02 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hooii Crack hoe gaatie bloemetje
die ijdele hoop, dat laatste restje vechtlust dat opgloeit voor ze accepteren dat de laatste korrels van hun zandloper door hun vingers glipt. Het besef van onvervulde dromen en gemiste kansen... heerlijkquote:
Eens, al moet ik daar nog een toeristenrondje makenquote:
Ik heb t iets sneller dan gemiddeld i guess, maar is niet errrgquote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Eh.. ja lijkt me normaal, je hoeft echt niet 5 minuten naar een schilderij te kijken
Nee geen negatief woord over Den Haag. Pas op!quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
het is een hele simpele vraag haags, niet zo defensief
Vandaag ook weer gezien op m'n werk echt nicequote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:04 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
die ijdele hoop, dat laatste restje vechtlust dat opgloeit voor ze accepteren dat de laatste korrels van hun zandloper door hun vingers glipt. Het besef van onvervulde dormen en gemiste kansen... heerlijk
Weet niet of het strand in september al rustig is. Zoja, dan wel.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Dank je
Ga je ook naar het strand?
ik ook nietquote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja ik meen het echt he, hij doet het ook niet... kindergegil gaat echt door merg en been... kan ik niet hendelen
ik ook, ik accepteer geen foutenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:04 schreef Willoow het volgende:
[..]
Vandaag ook weer gezien op m'n werk echt nice
Nee precies, ben je naar het paleis van Wimlex geweest toen het gratis open werd gesteld?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Eens, al moet ik daar nog een toeristenrondje maken
[..]
Ik heb t iets sneller dan gemiddeld i guess, maar is niet errrg
Delft vind ik nu niet bijzonder.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:01 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ahhh ja, dat is waar. Maar indd Den Haag lijkt me meer Europa/politieke toerist ding dan voor de leuk. Delft en Amsterdam is wel groter wat dat betreft denk ik
Ja, want dan is de zomervakantie voorbij en als je een rustiger strand wil kan je beter naar Kijkduin of Monster.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Weet niet of het strand in september al rustig is. Zoja, dan wel.
Oh bij mij is het gewoon m'n werkquote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:05 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik ook, ik accepteer geen fouten
Wie niet?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dven is van harte welkom in Den Haag
Is goed, vergeet niet dat ik er al ben he.quote:
jammer jaquote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:07 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is goed, vergeet niet dat ik er al ben he.
Doe normaalquote:
Nee shit, wanner was dat? had ik wel leuk gevondenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee precies, ben je naar het paleis van Wimlex geweest toen het gratis open werd gesteld?
oneens, ik vind dat Nederland echt heel veel moois heeft maar moet je wel je ogen open doen. Of misschien nog geen eens je moet het wel kunnen waarderen, ja no shitquote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:05 schreef Dven het volgende:
[..]
Delft vind ik nu niet bijzonder.
Voordeel van NL is sowieso dat je in een dag het hele land gezien hebt. Dat scheelt
Dat is dichtbij jouquote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:08 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Altijd gedacht dat 4ebe vlakbij de Uithof woonde.
Eh, vorig jaar..quote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee shit, wanner was dat? had ik wel leuk gevonden
[..]
oneens, ik vind dat Nederland echt heel veel moois heeft maar moet je wel je ogen open doen. Of misschien nog geen eens je moet het wel kunnen waarderen, ja no shit
Hopelijk begrijp je mij
Ohquote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Eh, vorig jaar..Was ook echt heel tof !
Heb daar ooit in de buurt gewoond, maar ben verhuisd.quote:
Ja klopt!quote:
Dat laatste is wel verstandig jaquote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb daar ooit in de buurt gewoond, maar ben verhuisd.
Eh.. oke.quote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:07 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
oef... wat perfect.. zou ook wel in de palliatieve zorg willen, gewoon voor de fun
ohshit, ben jij oranjezaal in geweest enzo?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja klopt!
Nog voor die verbouwingen
Qua locatie echt een ramp, snelweg duurt lang, niet echt fatsoenlijke winkelcentra's, teveel rare mensen etc etc Blij dat ik daar weg ben.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:09 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Dat laatste is wel verstandig ja
Ohh, en?!quote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
He Crackie.
Ben vandaag kat wezen kijken.
Ja, met die schilderijen, zo mooi johquote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:10 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ohshit, ben jij oranjezaal in geweest enzo?
Daar ben ik echt HEEL jaloers op![]()
snelweg is nu juist dichtbij met die weg langs de Hornbach.. de N-zoveel. Vanuit mijn huis echt ideaal.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:10 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Qua locatie echt een ramp, snelweg duurt lang, niet echt fatsoenlijke winkelcentra's, teveel rare mensen etc etc Blij dat ik daar weg ben.
Had bijna geen last. En had al 2 dagen last van hooikoorts.quote:
Ik vind dat echt een horrorweg. De Wippolderweg.. staat altijd vast in de ochtend en in de middag is het bagger om richting Den Haag te komen vanaf de snelweg.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:11 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
snelweg is nu juist dichtbij met die weg langs de Hornbach.. de N-zoveel. Vanuit mijn huis echt ideaal.
Dat is zo.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind dat echt een horrorweg. De Wippolderweg.. staat altijd vast in de ochtend en in de middag is het bagger om richting Den Haag te komen vanaf de snelweg.
Dat is wel lekkerquote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Maar goed, ben nu met 5 min op de A4
Als er geen andere auto's zijn, anders binnen 8 minquote:
Doe normaal joh ouwe viezerikquote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:11 schreef Working_Class_Hero het volgende:
zag ik nou meloewa?
mijn puntkomma-prinses
Als je ons wil rondleiden door Moerwijk zou dat echt top zijnquote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:06 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Dven is van harte welkom in Den Haag
lolquote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als er geen andere auto's zijn, anders binnen 8 min
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je ons wil rondleiden door Moerwijk zou dat echt top zijn
Ik kan de Groente en Fruitwijk van harte aanbevelen.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:14 schreef Dven het volgende:
[..]
Als je ons wil rondleiden door Moerwijk zou dat echt top zijn
Ja, het is een prima uitstapjeslandquote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:08 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Nee shit, wanner was dat? had ik wel leuk gevonden
[..]
oneens, ik vind dat Nederland echt heel veel moois heeft maar moet je wel je ogen open doen. Of misschien nog geen eens je moet het wel kunnen waarderen, ja no shit
Hopelijk begrijp je mij
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:14 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik kan de Groente en Fruitwijk van harte aanbevelen.
ja, pfffquote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, met die schilderijen, zo mooi joh
Ga jij naar de openstelling van de koninklijke stallen??
liefffquote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Had bijna geen last. En had al 2 dagen last van hooikoorts.
Ga over 2 weken nog eens checken, maar heb haar wel gereserveerd. Echt een scheetje.
ja dat jij het geen fijn land vindt om te wonen dat mag duidelijk zijnquote:
Of een rondleiding over mn lichaam, wat jullie willen Dvenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Crack kan je een rondleiding door de Ikea geven
Sorry. Natureboii.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:16 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja dat jij het geen fijn land vindt om te wonen dat mag duidelijk zijn
Ik zag het op fb voorbij komen: vrijdag 4 augustus tussen half 4 en 6 uurquote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:15 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja, pfff
en ben echt jaloers omdta je ook zekerheid hebt dat dat komende jaren niet meer opengesteld zal worden
wanneer is dat? dat vind ik ook tof
Das in de stadquote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:16 schreef Dven het volgende:
Hoogtepunt wordt sowieso een bezoekje aan Restaurant Bolyari in Den Haag.
Oelalaquote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Of een rondleiding over mn lichaam, wat jullie willen Dven
En de Schilderswijk, wel pas na 23.00 uur bezoeken, dan is er leven.quote:
Vriend van mij heeft er gewoond. Was altijd wel lachequote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
En de Schilderswijk, wel pas na 23.00 uur bezoeken, dan is er leven.
Nog nooit van gehoordquote:
Nou ja, het is nooit saaiquote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft er gewoond. Was altijd wel lache
wowquote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Halloquote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Zal even je pics doorsturen naar vriendin ter beoordeling. Zal je later per DM inlichten of je diensten gewenst zijn.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Al eens gaan eten?quote:
Is dat per fiets?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:20 schreef McGrath het volgende:
Zou een rondleiding over crack haar lichaam wel bijzonder vinden
Is een hele onderneming naar het schijnt.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:20 schreef McGrath het volgende:
Spijtig man. Alhoewel het voordeel is dat ik je dan wel de Bulgaarse keuken kan leren kennen wanneer je op buggyvakantie naar Bulgarije komt.quote:
Je bent wel snel klaar.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:20 schreef McGrath het volgende:
Noem je crack nou dik?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Is een hele onderneming naar het schijnt.
Driedaagse tourquote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja donkere vrouwen hebben de grootste heuvels van het landquote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:21 schreef Catkiller het volgende:
Crack is net zo plat als de rest van Nederland toch?
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Spijtig man. Alhoewel het voordeel is dat ik je dan wel de Bulgaarse keuken kan leren kennen wanneer je op buggyvakantie naar Bulgarije komt.
geeft toch niet gekkiequote:
hmmmmm, hmmmm..quote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zag het op fb voorbij komen: vrijdag 4 augustus tussen half 4 en 6 uur
Wel een beetje een rot tijd
ahwww doetjequote:
Misschien mag ik eerder weg van het werkquote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
geeft toch niet gekkie
[..]
hmmmmm, hmmmm..
oke denk het niet maar ga t wel opschrijven
[..]
ahwww doetje
oh, nee geef haar nummer maar dat werkt beter dan zo'n postbodequote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:20 schreef Dven het volgende:
[..]
Zal even je pics doorsturen naar vriendin ter beoordeling. Zal je later per DM inlichten of je diensten gewenst zijn.
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:20 schreef McGrath het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:21 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
quote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:21 schreef Catkiller het volgende:
Crack is net zo plat als de rest van Nederland toch?
quote:
hahahahaquote:
Je moet je publiek kennenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
hahahahaoke ik zal zulke shit niet meer zeggen ja
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 19:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
hahahahaoke ik zal zulke shit niet meer zeggen ja
Oeps, verkeerd gelezen.. een of andere club gaat er heen.. maar je kan dus nog ruimer bezoeken.quote:Data openstelling Koninklijke Stallen
De Koninklijke Stallen zijn gedurende drie achtereenvolgende weken op de werkdagen dinsdag tot en met vrijdag van 13:00 tot 17:00 uur te bezoeken: 18 t/m 21 juli, 25 t/m 28 juli en 1 t/m 4 augustus 2017.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |