ik haat de zomer, ik vind het echt het ergste jaargetijde... wat een rampquote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Morgen nog warmer![]()
Vandaag was het 30 graden in de auto

jouw schoonmoeder is toch kinderloos?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Denk ik ook weleens als ik mijn schoonmoeder zie.

Ik vind het best lekker de zon, maar boven de 28 graden hoeft niet per se.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik haat de zomer, ik vind het echt het ergste jaargetijde... wat een ramp
ooit koop ik een huis op spitsbergen

alles boven de 17 graden is kutquote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik vind het best lekker de zon, maar boven de 28 graden hoeft niet per se.

Mijn schoonmoeder is vooral erg Brabantsquote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:43 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
jouw schoonmoeder is toch kinderloos?

dacht echt altijd dat jij single was op de één of andere manierquote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn schoonmoeder is vooral erg Brabants

quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:44 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
dacht echt altijd dat jij single was op de één of andere manier

jeetjequote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:40 schreef Working_Class_Hero het volgende:
DIKKE VETTE TIEFUSAIDSPOKKETERINGWARMTE

ja nou ja... dat is de indruk die je bij mij wekte, kweeniequote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]Eh.. single en 7 - 1 cavia's is een beetje sneu.

Ja dat kanquote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:46 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ja nou ja... dat is de indruk die je bij mij wekte, kweenie

ik vind het wel lekker nuquote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:47 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ben serieus... echt godverdomme

moet je ook niets op zeggen, deed weer naar, zit diep in mijn ziel, ben een hele nare manquote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja dat kanik weet niet wat ik hier verder op moet zeggen.
Ik hoop op dikke onweer morgen

Oke, geen regen morgen en 31 gradenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
moet je ook niets op zeggen, deed weer naar, zit diep in mijn ziel, ben een hele nare man
en ja, morgen weer normaal, kan niet wachten

het is afschuwelijk, de hel op aarde, armageddon, de apocalyps....quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:48 schreef Dven het volgende:
Als ik het zo hoor is het weer een keertje 20+ in Nederland?

quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:48 schreef Dven het volgende:
Als ik het zo hoor is het weer een keertje 20+ in Nederland?

en morgen de zondvloedquote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
het is afschuwelijk, de hel op aarde, armageddon, de apocalyps....

Heftig man. Ik hoop dat iedereen het overleeft.quote:

quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:49 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
het is afschuwelijk, de hel op aarde, armageddon, de apocalyps....

als ik het zo hoor denk ik van nietquote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Heftig man. Ik hoop dat iedereen het overleeft.

quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zou een atoomontploffing omarmen vanwege de koelte
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |