30 cavia;squote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:45 schreef Working_Class_Hero het volgende:
vraag me niet waarom, FOK! waarschijnlijk
Untermenschen uiteraard niet meegerekend.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:50 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
als ik het zo hoor denk ik van niet
Ja nou echt welquote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:51 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
mooi verzonnen wel toch
ben een taalvirtuoosje
Scheelt wel in AOWquote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:50 schreef Dven het volgende:
[..]
Heftig man. Ik hoop dat iedereen het overleeft.
quote:
Wanneer ben jij weer in NLD?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:51 schreef Dven het volgende:
[..]
Untermenschen uiteraard niet meegerekend.
Moeten Haags en jij geen opvoedtips uitwisselen met elkaar.. ?quote:
Wij ook niet.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zie jij toch niets van terug
Echt wel krijg altijd korting afhankelijk van hoeveel steuntrekkers er dood gaan.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
zie jij toch niets van terug
hou eens opquote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moeten Haags en jij geen opvoedtips uitwisselen met elkaar.. ?
In dit geval volgens mij met name WAJONGquote:
Of doe je niet aan opvoeding?quote:
September weer. EFTELINGquote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Wanneer ben jij weer in NLD?
welnee, ik weet heus wel hoe ik mijn kind voor galg en rad moet laten opgroeien, en dan nog, hij is nu op straat, heroïne dealen of meisjes voor geld bij zijn vriendjes langsbrengenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Moeten Haags en jij geen opvoedtips uitwisselen met elkaar.. ?
Dat is niet heel erg.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Of doe je niet aan opvoeding?
Yoloooooo
Lekker laten rennen in het restaurant. Geen probleem.
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
4ebe, wanneer kom jij eens een keer op de kleine passen?
Nicequote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:53 schreef Dven het volgende:
[..]
September weer. EFTELINGEn vriendin wil deze keer écht Haga zien.
Mooi, a.s. zaterdag?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]hue hue hue.. als jij van je dochtertje af wil, kom ik wel een keertje oppassen
En heel belangrijk, als hij 18 jaar is, gelijk een uitkering aanvragenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 18:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
welnee, ik weet heus wel hoe ik mijn kind voor galg en rad moet laten opgroeien, en dan nog, hij is nu op straat, heroïne dealen of meisjes voor geld bij zijn vriendjes langsbrengen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |