Je was mooi nuggetjequote:
Waaromquote:
Die OP Stond er alquote:
OH LEKKER TOEVALLIGquote:
Graagquote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:24 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
moet ik mn broek weer optrekken?
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:22 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Het is nu min of meer half 5 ebe
Time flies he
Volgens mij zit jij echt te wachten nu om naar huis te gaanquote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
OH LEKKER TOEVALLIG
MAAR KOMT GOED UIT
Prima en akkoord
Geaccordeerd door zoks
Ja eh ..quote:
Uhm ja.. ben er wel klaar mee voor vandaagquote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Volgens mij zit jij echt te wachten nu om naar huis te gaan
ik wel
Ik ook echt... pfffft.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm ja.. ben er wel klaar mee voor vandaag
Ik ben klaarquote:
willooowwtjow-sanquote:
heyquote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:29 schreef Willoow het volgende:
Wo oh oh Im in the studio
Stu-stu-studio
On the phone
In my studio
My studio phone
Morgen nog warmer en regen en dan donderdag ineens 10 graden kouderquote:
Samequote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Mijn auto moet gewassen worden, maar geen zin
Daarom gewoon naar de Azoren verhuizen. Altijd 20Cquote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Morgen nog warmer en regen en dan donderdag ineens 10 graden kouder
Hallo Nederland.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Morgen nog warmer en regen en dan donderdag ineens 10 graden kouder
Klinkt echt goed, die 24 uur dienstquote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:39 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hallo Nederland.
Ach ik zit toch binnen met airco de hele weekheb ook nog 24 uurs dienst erbij
Uhm .. ja dat zou wel fijn zijnquote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:37 schreef Dven het volgende:
[..]
Daarom gewoon naar de Azoren verhuizen. Altijd 20C
ja heerlijk, om 3 uur snachts dat fucking nokia toontje te horen, wakker te schieten en dan in zombiemodus proberen professioneel te blijven.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Klinkt echt goed, die 24 uur dienst
hoort plan a te zijnquote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:32 schreef Dven het volgende:
Zelfs 9gag2 kon me niet interesseren.
Plan C : Bier halen.
Meh... hij ziet er niet uitquote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:35 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Same
Mijn auto is 3/4 maanden voor het laatst gewassen
je dildo?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:44 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Die van mij is zwart dus valt reuze mee
Let's eat chipsquote:
Ja eh ... zelfs zwarte auto's kunnen er vies uit zien.. heb m 3 -4 weken geleden door de wasstraat geduwdquote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:44 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Die van mij is zwart dus valt reuze mee
Voer me met je paprikavingersquote:
Zo groot als capibara's heb ik gehoord.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Uhm .. ja dat zou wel fijn zijn
Hebben ze daar cavia's ?
Hmmmmmquote:
Ik zal mijn PvA anders inrichten. Dank voor de tip.quote:
quote:
Ik heb echt nooit zin om mijn auto schoon te maken want heb het idee dat je je geld echt weggooit. Volgende week is hij weer viesquote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja eh ... zelfs zwarte auto's kunnen er vies uit zien.. heb m 3 -4 weken geleden door de wasstraat geduwd
9 minutenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:50 schreef Azpilicueta het volgende:
Weer met een andere collega gepraat en zo zijn we weer 20 minuten verder
Eens .. maar die velgen johquote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:51 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik heb echt nooit zin om mijn auto schoon te maken want heb het idee dat je je geld echt weggooit. Volgende week is hij weer vies
Waarom begin je geen cavia-opvang.quote:
gewoon ama vragenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:51 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik heb echt nooit zin om mijn auto schoon te maken want heb het idee dat je je geld echt weggooit. Volgende week is hij weer vies
Daarom antivuillaagje op je auto aanbrengen.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:51 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
I know rightquote:Op dinsdag 18 juli 2017 16:52 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, zilver wordt helemaal snel smerig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |