abonnement Unibet Coolblue
pi_172531458
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 17:37 schreef deedeetee het volgende:

[..]

Bedoel je deze reactie ?

[..]

Ja, onder andere. En deze; 'Nou ik heb gewoon pc en telefoon maar dan zie je hoe vooroordelen in de wereld komen over tbsers. Ik zit hier binnen wegens een aanval(licht uitgedrukt) op een pedofiel gemeenteraadslid wat 5 jaar lang een kind misbruikt heeft. Dus ja ik heb voor eigen rechter gespeeld'
´
  woensdag 19 juli 2017 @ 17:47:23 #127
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_172531568
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 17:42 schreef Kim-Holland het volgende:

[..]

Ja, onder andere. En deze; 'Nou ik heb gewoon pc en telefoon maar dan zie je hoe vooroordelen in de wereld komen over tbsers. Ik zit hier binnen wegens een aanval(licht uitgedrukt) op een pedofiel gemeenteraadslid wat 5 jaar lang een kind misbruikt heeft. Dus ja ik heb voor eigen rechter gespeeld'
Tssss heb eens op zijn fb gekeken wat een figuur....
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_172531696
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juli 2017 17:10 schreef Greys het volgende:

[..]

Als ik een van de exen van degene die dit schrijft was, zou ik voortaan met één oog open slapen.
Het komt van een meisje, net onder 30 schat ik zo.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_172531717
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 16:46 schreef Pisces29 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:{ Dus als de baby er was, was het oké. Ook oké dat een meisje van kleuterleeftijd nu geen moeder meer heeft? Oh dat was zijn eigen kind niet, dus niemand boeit dat wat. Mijn hemel...

Als hij zo gewoon was, had hij co ouderschap of regelingen kunnen eisen.
Misschien bedoelt hij dat hij zich nog wel kan voorstellen dat iemand uit woede zijn (ex-)partner ombrengt wanneer die partner dreigt zijn kind(eren) af te pakken, maar in dit geval is naast de partner ook het ongeboren (onschuldige) kind omgebracht. Als argument heeft hij dat je "een vader niet zijn kinderen moet afpakken", terwijl hij in feite nu zelf degene is die hem zijn kind 'afpakt'.
Dat is nog minder te begrijpen dan wanneer iemand enkel zijn partner ombrengt.

Wanneer ze netjes uit elkaar waren gegaan, moet het heel raar lopen voordat ze hem gaan verbieden contact te hebben met zijn eigen kind.
pi_172531765
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juli 2017 17:55 schreef Physsic het volgende:

Wanneer ze netjes uit elkaar waren gegaan, moet het heel raar lopen voordat ze hem gaan verbieden contact te hebben met zijn eigen kind.
Daarom.
Maar dan schrijven velen "geen wonder dat hij doorsloeg als zij het kindje straks bij hem weg wilde houden". Dat had ze echt niet met nul redenen door kunnen drukken. :N

Ben wel benieuwd of hij die realiteit kwijt was of dat het gewoon een jaloerse man was die het feit dat ze bij hem weg ging al niet kon accepteren.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_172531901
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juli 2017 17:55 schreef Physsic het volgende:

[..]

Misschien bedoelt hij dat hij zich nog wel kan voorstellen dat iemand uit woede zijn (ex-)partner ombrengt wanneer die partner dreigt zijn kind(eren) af te pakken, maar in dit geval is naast de partner ook het ongeboren (onschuldige) kind omgebracht. Als argument heeft hij dat je "een vader niet zijn kinderen moet afpakken", terwijl hij in feite nu zelf degene is die hem zijn kind 'afpakt'.

Dan nog is het een kul reden, als zij niks kon aandragen kon zij hem echt niet bij die baby weghouden. Dan kun je niet iemand gaan ruimen omdat het je niet uitkomt dat een scheiding nu eenmaal gepaard gaat met veel geregel.

Misschien had zij werkelijk goeie redenen en werd het hem heet onder zijn voeten.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 19 juli 2017 @ 18:10:09 #132
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_172531975
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juli 2017 17:55 schreef Physsic het volgende:

[..]

Misschien bedoelt hij dat hij zich nog wel kan voorstellen dat iemand uit woede zijn (ex-)partner ombrengt wanneer die partner dreigt zijn kind(eren) af te pakken, maar in dit geval is naast de partner ook het ongeboren (onschuldige) kind omgebracht. Als argument heeft hij dat je "een vader niet zijn kinderen moet afpakken", terwijl hij in feite nu zelf degene is die hem zijn kind 'afpakt'.
Dat is nog minder te begrijpen dan wanneer iemand enkel zijn partner ombrengt.

Wanneer ze netjes uit elkaar waren gegaan, moet het heel raar lopen voordat ze hem gaan verbieden contact te hebben met zijn eigen kind.
Teveel mensen (vooral mannen) hebben nog het idee dat als een vrouw dreigt met ik pak de kinderen af de rechter daarin mee zal gaan.

Dat is allang niet meer zo, co ouderschap is de norm tegenwoordig en er moet heel wat gebeuren wil een vader zijn kinderen niet meer mogen zien.
Een vervelende rechtsgang is onvermijdelijk bij zo'n nare vechtscheiding, maar een man heeft (gelukkig!) tegenwoordig ook zo zijn rechten, zijn vaderschap/het zien van zijn kinderen, kan hem niet zomaar ontnomen worden.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  woensdag 19 juli 2017 @ 18:10:47 #133
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_172531984
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 18:04 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dan nog is het een kul reden, als zij niks kon aandragen kon zij hem echt niet bij die baby weghouden. Dan kun je niet iemand gaan ruimen omdat het je niet uitkomt dat een scheiding nu eenmaal gepaard gaat met veel geregel.

Misschien had zij werkelijk goeie redenen en werd het hem heet onder zijn voeten.
Dat laatste is niet ondenkbaar na zijn reactie...
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_172532050
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 17:57 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Daarom.
Maar dan schrijven velen "geen wonder dat hij doorsloeg als zij het kindje straks bij hem weg wilde houden". Dat had ze echt niet met nul redenen door kunnen drukken. :N
Precies, tenzij hij een gevaar vormt voor het kind (in dat geval zou die beslissing -mits door de rechter genomen- ook terecht zijn) of als de moeder met valse beschuldigingen de instanties heeft laten geloven dat hij een gevaar vormt (wat helaas ook wel eens voorkomt).

quote:
Ben wel benieuwd of hij die realiteit kwijt was of dat het gewoon een jaloerse man was die het feit dat ze bij hem weg ging al niet kon accepteren.
Ik ben ook benieuwd waar het vandaan komt. Heeft ze serieus gedreigd dat hij zijn kind nooit zal zien of was hij daar vooral zelf bang voor?
pi_172532095
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 18:04 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Dan nog is het een kul reden, als zij niks kon aandragen kon zij hem echt niet bij die baby weghouden. Dan kun je niet iemand gaan ruimen omdat het je niet uitkomt dat een scheiding nu eenmaal gepaard gaat met veel geregel.

Misschien had zij werkelijk goeie redenen en werd het hem heet onder zijn voeten.
Het is sowieso een kulreden.

Ik had ook al bedacht: misschien is het een vrouw met een buitenlandse achtergrond en heeft ze gedreigd gewoon weer (met kind) terug naar het buitenland te vertrekken. Maar dat (b)lijkt niet het geval te zijn.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 19 juli 2017 @ 18:20:11 #136
163650 Greys
pi_172532114
Kennelijk vond hij haar ook geen goede moeder voor het kindje dat ze al had, gezien wat hij daarover zei in z'n FB post. Hij gunde dat kind een betere moeder, zoiets schreef hij. En dus vermoordt ie haar maar zodat ze helemaal geen moeder meer heeft en haar vader had ze ook al niet meer.

Wat gaat er toch in zo'n hoofd om dat hij dacht dat dit beter was? :r
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_172532324
quote:
13s.gif Op woensdag 19 juli 2017 18:20 schreef Greys het volgende:
Kennelijk vond hij haar ook geen goede moeder voor het kindje dat ze al had, gezien wat hij daarover zei in z'n FB post. Hij gunde dat kind een betere moeder, zoiets schreef hij. En dus vermoordt ie haar maar zodat ze helemaal geen moeder meer heeft en haar vader had ze ook al niet meer.

Wat gaat er toch in zo'n hoofd om dat hij dacht dat dit beter was? :r
"Ik krijg haar niet, dan krijg jij haar ook niet". Of, iemand die enkel uit pure pure pure woede denkt dat dit is wat ze verdiend.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_172532348
Vreselijk verhaal. Man man man.
Wat een ellende toch weer...
pi_172532366
quote:
13s.gif Op woensdag 19 juli 2017 18:20 schreef Greys het volgende:

Wat gaat er toch in zo'n hoofd om dat hij dacht dat dit beter was? :r
Ik jou/jullie niet, dan een ander ook niet. Dat hij mogelijk nog online is geweest op zijn FB terwijl de politie hem zocht, zegt ook genoeg wat een mafklapper het is.
De ' liefde' voor Cholie moet je maar met een zak zout nemen, dat is gewauwel van een narcist.
´
pi_172533921
Meisje (4) was in huis Lopik tijdens fatale steekpartij

LOPIK - Op het moment dat de hoogzwangere Charlotte Vlooswijk-Zwezerijnen werd doodgestoken bij haar woning aan de Lekdijk Oost in Lopik was haar 4-jarige dochter uit een eerdere relatie nog in het huis. Dat bevestigen meerdere bronnen aan RTV Utrecht.

De politie wil niks over dit gedeelte van de zaak zeggen behalve dat er voor het meisje gezorgd wordt. Politiewoordvoerster Jacqueline van Houten: "Ze is veilig."

Maandagavond werd de zeven maanden zwangere Charlotte Vlooswijk-Zwezerijnen zwaargewond voor de deur van haar woning aangetroffen. Kort daarna overleed ze samen met haar ongeboren kind.

De politie had al snel een verdachte in het vizier, namelijk de vriend van het 34-jarige slachtoffer: Teunis Z. Politiewoordvoerster Jacqueline van Houten: "Wij wisten dat het de partner van de vrouw was: die was gevlucht na het steekincident." Daarom viel een arrestatieteam na de vondst van het slachtoffer de woning aan de Lekdijk binnen waar de twee samen woonden. Daar werd Z. niet gevonden. Wel werd een hond aangetroffen en, naar nu blijkt, Charlotte's 4-jarige dochter uit een eerder huwelijk.
[..]
http://www.rtvutrecht.nl/(...)ale-steekpartij.html
´
pi_172543882
quote:
0s.gif Op woensdag 19 juli 2017 19:51 schreef Kim-Holland het volgende:
Meisje (4) was in huis Lopik tijdens fatale steekpartij

LOPIK - Op het moment dat de hoogzwangere Charlotte Vlooswijk-Zwezerijnen werd doodgestoken bij haar woning aan de Lekdijk Oost in Lopik was haar 4-jarige dochter uit een eerdere relatie nog in het huis. Dat bevestigen meerdere bronnen aan RTV Utrecht.

De politie wil niks over dit gedeelte van de zaak zeggen behalve dat er voor het meisje gezorgd wordt. Politiewoordvoerster Jacqueline van Houten: "Ze is veilig."

Maandagavond werd de zeven maanden zwangere Charlotte Vlooswijk-Zwezerijnen zwaargewond voor de deur van haar woning aangetroffen. Kort daarna overleed ze samen met haar ongeboren kind.

De politie had al snel een verdachte in het vizier, namelijk de vriend van het 34-jarige slachtoffer: Teunis Z. Politiewoordvoerster Jacqueline van Houten: "Wij wisten dat het de partner van de vrouw was: die was gevlucht na het steekincident." Daarom viel een arrestatieteam na de vondst van het slachtoffer de woning aan de Lekdijk binnen waar de twee samen woonden. Daar werd Z. niet gevonden. Wel werd een hond aangetroffen en, naar nu blijkt, Charlotte's 4-jarige dochter uit een eerder huwelijk.
[..]
http://www.rtvutrecht.nl/(...)ale-steekpartij.html
Oii zeven maanden zwanger, wat erg toch.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 20 juli 2017 @ 09:39:25 #142
163650 Greys
pi_172544246
Oh man dat arme kind :{
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 20 juli 2017 @ 17:47:05 #143
163650 Greys
pi_172554282
Teunis heeft bekend.

http://www.telegraaf.nl/b(...)riendin_Lopik__.html

quote:
„Fysiek gaat het goed met hem. Psychisch gaat het niet goed. Hij zit stuk”, zegt Vingerling over het welzijn van zijn cliënt. „Hij neemt volledige verantwoordelijkheid voor wat hij heeft gedaan en wat er gebeurd is.” Volgens de raadsman kampt Z. met enorme gevoelens van spijt met name richting het dochtertje van zijn partner die – na eerder overlijden van haar vader – nu door zijn toedoen wees is.
:{w :r
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_172554402
quote:
nou, allemaal met hem meejanken
pi_172554432
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 17:53 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

nou, allemaal met hem meejanken
Dacht het niet :{w :r
´
pi_172554446
Collega: je kan niet aannemen dat hij het gedaan heeft, want je was er niet bij, of misschien had hij wel n goede reden, wie weet hoe lang zij al moeilijk deed.

Ik: :') :'(

Áls er n reden is om dat aan te nemen, is het wel dat hij t zelf zonder druk zegt..
compact en kleverig.
pi_172554450
Teunis klinkt weer lekker Nederlands ook.
pi_172554505
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 17:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
Collega: je kan niet aannemen dat hij het gedaan heeft, want je was er niet bij, of misschien had hij wel n goede reden, wie weet hoe lang zij al moeilijk deed.

Ik: :') :'(

Áls er n reden is om dat aan te nemen, is het wel dat hij t zelf zonder druk zegt..
ik vind het toch erg verontrustend dat er zoveel mannen zijn die vinden dat moord op 'lastige' vrouw ok is
pi_172554518
quote:
1s.gif Op woensdag 19 juli 2017 18:10 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Teveel mensen (vooral mannen) hebben nog het idee dat als een vrouw dreigt met ik pak de kinderen af de rechter daarin mee zal gaan.

Dat is allang niet meer zo, co ouderschap is de norm tegenwoordig en er moet heel wat gebeuren wil een vader zijn kinderen niet meer mogen zien.
Een vervelende rechtsgang is onvermijdelijk bij zo'n nare vechtscheiding, maar een man heeft (gelukkig!) tegenwoordig ook zo zijn rechten, zijn vaderschap/het zien van zijn kinderen, kan hem niet zomaar ontnomen worden.
Het gaat niet om kinderen niet mogen zien, maar om ze op te voeden allicht? Je spreekt nog steeds niet van een gelijke situatie man/vrouw op deze manier.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_172554564
quote:
1s.gif Op donderdag 20 juli 2017 17:58 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

ik vind het toch erg verontrustend dat er zoveel mannen zijn die vinden dat moord op 'lastige' vrouw ok is
Hoe verzin je deze bullshit nou weer?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')