Als je zou willen.quote:Op woensdag 19 juli 2017 01:15 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
De tering zeg. Het autisme druipt er vanaf. Dit hoef ik toch niet uit te leggen of wel soms?
Een normaal persoon als in iemand die geen psychose of andere mentale problemen heeft waardoor hij of zij anders zou kunnen reageren. Verder js je vraag irrelevant want dat is per gebeurtenis en persoon verschillend.quote:
Knappe dame.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 20:04 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hier meer info plus een foto van haar: http://www.boevennieuws.nl/tag/charlotte-vlooswijk-zwezerijnen/
Eerste man is in oktober 2013 overleden, dus dat meisje zal nu al wel een jaar of 3, 3,5 zijn.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 21:23 schreef Kim-Holland het volgende:
Ik dacht gelezen te hebben dat hun relatie in 2014 begon. Hij heeft niks met de dochter te maken, gelukkig.
dat neemt natuurlijk niet weg dat hij officieel niets van haar is waarschijnlijk.quote:Op woensdag 19 juli 2017 09:58 schreef Gia het volgende:
[..]
Eerste man is in oktober 2013 overleden, dus dat meisje zal nu al wel een jaar of 3, 3,5 zijn.
Als moeder al sinds 2014 een relatie met deze man had, is hij de 'papa' die dit kindje kent.
Hij noemt haar ook 'mijn allerliefste Cholie'
Gelukkig zit er niks van hem bij..quote:Op woensdag 19 juli 2017 09:58 schreef Gia het volgende:
[..]
Hij noemt haar ook 'mijn allerliefste Cholie'
Nee, dat niet. Maar gevoelsmatig zal zijn moeder dat kind wel als kleinkind zien.quote:Op woensdag 19 juli 2017 10:08 schreef JaniesBrownie het volgende:
dat neemt natuurlijk niet weg dat hij officieel niets van haar is waarschijnlijk.
Jij denkt dat je een psychopaat moet zijn om te moorden?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 21:43 schreef stekelzwijn het volgende:
[..]
Wat zien vrouwen toch in psychopaten?
Vaak zie je wel dat mannen die zo ver gaan, eigenlijk al heel bezitterig en jaloers zijn.quote:Op woensdag 19 juli 2017 10:19 schreef Rockefellow het volgende:
Jij denkt dat je een psychopaat moet zijn om te moorden?
Ja, dat idee krijg ik ook. Volgens mij zitten er ook een paar bij van die club die op FB de hand boven zijn hoofd houden..quote:Op woensdag 19 juli 2017 10:14 schreef Gia het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar gevoelsmatig zal zijn moeder dat kind wel als kleinkind zien.
Ze is dus al 4 jaar en is zich daar ook van bewust.
De dader zit waarschijnlijk een jaartje of 12 in de bak, dan is dat kind 16 en komt dan, wellicht, nog steeds als 'kleinkind' bij zijn moeder.
Volgens mij is die hele trekkertrek zooi nogal een hechte kliek.
Dat iets niet goed zat lijkt me een understatement. Er zijn twee levens vroegtijdig beëindigd.quote:Op woensdag 19 juli 2017 10:28 schreef Gia het volgende:
[..]
Vaak zie je wel dat mannen die zo ver gaan, eigenlijk al heel bezitterig en jaloers zijn.
De relatie was al op de klippen gelopen, dus iets zat al niet goed.
Totale waanzin daar.quote:Op woensdag 19 juli 2017 15:03 schreef maily het volgende:
Die Facebook-accounts staan nog steeds open .... en er wordt nog volop gereageerd.
Hoe kan jij dat allemaal zien en ik niet? Ben je Facebookvrienden (van vrienden)?quote:Op woensdag 19 juli 2017 15:03 schreef maily het volgende:
Die Facebook-accounts staan nog steeds open .... en er wordt nog volop gereageerd.
Ik zie ook helemaal niks.quote:Op woensdag 19 juli 2017 16:23 schreef Physsic het volgende:
[..]
Hoe kan jij dat allemaal zien en ik niet? Ben je Facebookvrienden (van vrienden)?
quote:Op woensdag 19 juli 2017 16:23 schreef Physsic het volgende:
[..]
Hoe kan jij dat allemaal zien en ik niet? Ben je Facebookvrienden (van vrienden)?
Nee niet bevriend, ook niet via via ..... zie DMquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus als de baby er was, was het oké. Ook oké dat een meisje van kleuterleeftijd nu geen moeder meer heeft? Oh dat was zijn eigen kind niet, dus niemand boeit dat wat. Mijn hemel...
Als hij zo gewoon was, had hij co ouderschap of regelingen kunnen eisen.
[ Bericht 9% gewijzigd door Pisces29 op 19-07-2017 16:59:21 ]Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
quote:Op woensdag 19 juli 2017 16:46 schreef Pisces29 het volgende:
Als ik een van de exen van degene die dit schrijft was, zou ik voortaan met één oog open slapen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus als de baby er was, was het oké. Ook oké dat een meisje van kleuterleeftijd nu geen moeder meer heeft? Oh dat was zijn eigen kind niet, dus niemand boeit dat wat. Mijn hemel...
Als hij zo gewoon was, had hij co ouderschap of regelingen kunnen eisen.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Zie je op zijn FB account ook niet z'n laatste openbare post van 4 januari? Daar staan inmiddels 650 reacties onder.quote:
TBS-kliniek is ook van de partijquote:Op woensdag 19 juli 2017 17:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie je op zijn FB account ook niet z'n laatste openbare post van 4 januari? Daar staan inmiddels 650 reacties onder.
Bedoel je deze reactie ?quote:Op woensdag 19 juli 2017 17:27 schreef Kim-Holland het volgende:
[..]
TBS-kliniek is ook van de partij
quote:Mag leiden dat zo'n teringhond bij mij in de kliniek komt want tbs gaat ie sws krijgen....en hier hoeft ie echt niet zelf in de slachtoffer rol te gaan janken. Hier pakken we kindermoordenaars heel goed aan
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |