ik denk dat ze surinaams is broerquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:44 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Enige Italiaanse aan jou zijn die pizza's die je iedere avond wegwerkt
Ja, ama is een schatjequote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:48 schreef Le_Professeur het volgende:
Ondanks dat nog altijd kusjes, wat een schat van een meid
Waarom niet? =/quote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:49 schreef TARDIS. het volgende:
Ik denk dat Azpi hier voorlopig niet meer welkom is van de mods.
Maar dat zegt ook niet zo veelquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:49 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Waarom niet? =/
Ik ben bff's met zowat iedere mod
hoeveel notes heb je? ik 24, maar volgens mij alleen maar onzin notes en nooit geen ban gehadquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:49 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Waarom niet? =/
Ik ben bff's met zowat iedere mod
Bij elkaar rond de 100quote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:51 schreef Faeroer het volgende:
[..]
hoeveel notes heb je? ik 24, maar volgens mij alleen maar onzin notes en nooit geen ban gehad
FOTO!quote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
He Ama.
Heb net katjes gekeken en heb er een gereserveerd.
Kan me niet voorstellenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:52 schreef 2NutZ het volgende:
Vraag mij wel eens af of ik positieve notes hebmoet toch wel?
Nou ja zegquote:
Heequote:
Louter positiviteit bij jouquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:52 schreef 2NutZ het volgende:
Dat dacht ik.quote:
Ja, een hele domper.quote:
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:58 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Goed zo
Mij beledigen staat gelijk aan een doodvonnis
Snap je??quote:Op woensdag 9 maart 2016 13:44 schreef Drinky het volgende:
[..]
Je leeft niet als je niet bijna dood gaat. Gewoon feit
Haha nee ouwe zuurpruim en galspugerquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:52 schreef 2NutZ het volgende:
Hou wel van je hoorquote:
oh gelukkigquote:
bron?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 12:00 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Haha nee ouwe zuurpruim en galspuger
Lulquote:
Ga eens werken man of zit je constant te fokken in je vakantie ofzo?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 12:04 schreef Dven het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA bier in het park
Wow oké.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 12:04 schreef Dven het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA bier in het park
Gewoon aan het werk manquote:Op dinsdag 18 juli 2017 12:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ga eens werken man of zit je constant te fokken in je vakantie ofzo?
Oh oké nee ik snap ik het al, geeft nietquote:
zet dan wat extra ml broerquote:Op dinsdag 18 juli 2017 12:07 schreef Dimachaerus het volgende:
Ben helemaal geen testosteronbom wahrrheit
Ik fap niet meer door werk
Libido kakt in daardoor
Ik denk hierom ook dat ik geen relatie aan kan gaan door werk
Cryptisch.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 12:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Oh oké nee ik snap ik het al, geeft niet
Bier op werk?quote:
Met Belgen werken heeft zo z'n voordelen.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 12:12 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Cryptisch.
[..]
Bier op werk?kan echt niet...
jaloers
Soortenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 12:04 schreef Faeroer het volgende:
[..]
Er blijven zo weinig soorten over zo, wordt wel moeilijk
En nu geeft ze een blowjob aan die ene jongen die wel wat durfde te zeggenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 12:13 schreef Dimachaerus het volgende:
Kk kwam net meisje van marketing iets vragen hier
Ik draaide me om en zei niks
Echt wat een kneuss ben ik schaam me rot
jaquote:Op dinsdag 18 juli 2017 12:17 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
En nu geeft ze een blowjob aan die ene jongen die wel wat durfde te zeggen
Als je goed luistert hoor je dr slobberenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 12:17 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
En nu geeft ze een blowjob aan die ene jongen die wel wat durfde te zeggen
Alt F4 voor posts verwijderenquote:
Broodje briequote:
Sick dude... echt sickquote:Op dinsdag 18 juli 2017 12:13 schreef Dimachaerus het volgende:
Kk kwam net meisje van marketing iets vragen hier
Ik draaide me om en zei niks
Echt wat een kneuss ben ik schaam me rot
Met honing en walnoten?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 12:25 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Broodje brie
"Oh, ben je Frans?"
Ik heb het hele jaar het gevoel van vakantieperiode..quote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Die vakantieperiode is niet goed voor mijn drive om te werken zeg maar.
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb het hele jaar het gevoel van vakantieperiode..
dodelijk saai werk moet jij hebbenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb het hele jaar het gevoel van vakantieperiode..
quote:Heel leuk dit bij lichte hoofd pijn helpt het meschien. Maar bij zwaren migrene vergeet het maar . Heb geprobeerd met die naaldtje .haalt niets uit. Elk hoofd is anders ,maar ja migrene is niet te vergelijken met hoofdpijn is tien keer erger. Kan je hoofd niet eens aanraken
Waarom zit je op Facebook?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:13 schreef Zosk het volgende:
Facebook reactie van iemand op een of andere post over hoofdpijn
Ik bedoelde eigenlijk:quote:
oh. Ja geen idee.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk:
Waarom lees je posts op Facebook?
gadverdamme wat ordinairquote:
Jezus wtf!?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is ook nog eens door opa gemaakt.
Om die post die jij postte al bijvoorbeeld. weeniequote:
Nee, rucola en pijnboompitjes (serieoezoe) Wise-styloquote:
Dit ja...quote:
Omdat je moet werken?quote:
misschien wil ama welquote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:24 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik zou ook wel zo'n bordje willen maken maar dan moet er eerst een Azpi junior in aankomst zijn
Ook lekkerquote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:26 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, rucola en pijnboompitjes (serieoezoe) Wise-stylo
Vroeg wel of ik honing wilde, maar nee.
Is die ellendige Wise nog steeds op vakantie in Duitsland met zijn dikke deerne?
azpi nogwattes wil een kind met je makenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het is ook nog eens door opa gemaakt.
Oh oké jaquote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:22 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Om die post die jij postte al bijvoorbeeld. weenie
*Azpilicuetaquote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:29 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
azpi nogwattes wil een kind met je maken
en zo'n bord in de voortuin
quote:
Nicequote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:30 schreef Amarantha het volgende:
Kind oké maar niet zo'n lelijke bord in de tuin hoor.
daar moeten jullie dan nog even over discussiërenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:30 schreef Amarantha het volgende:
Kind oké maar niet zo'n lelijke bord in de tuin hoor.
ja dat is met te moeilijkquote:
En een standaard ooievaar is ook niet nodig. We bedenken wel iets leuks.quote:
Leuk tegeltje hoorquote:
We komen er wel samen uitquote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:32 schreef Amarantha het volgende:
[..]
En een standaard ooievaar is ook niet nodig. We bedenken wel iets leuks.
Voor de man niet nee, die is met drie minuten klaar :squote:
Wat denk je wel niet van mij.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:34 schreef Azpilicueta het volgende:
Maar niet stiekem mijn DNA opvangen en doorverkopen voor $$$ op de zwarte markt hé?
Voor drugs eerderquote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:34 schreef Azpilicueta het volgende:
Maar niet stiekem mijn DNA opvangen en doorverkopen voor $$$ op de zwarte markt hé?
at bestquote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Voor de man niet nee, die is met drie minuten klaar :s
Drie minuten, chloro pleasequote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja precies.quote:
moeten vrouwen maar niet zo ongevoelig zijn ;squote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo zijn vrouwen de ongevoelige :squote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moeten vrouwen maar niet zo ongevoelig zijn ;s
Zie. Ons wietmodjequote:
Maar met $$$ kan je ook veel drugs kopen dus het komt min of meer op hetzelfde neer. Behalve dat je van $$$ ook snoepjes kan kopen en van drugs nietquote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Chloro kent mij wel. Zou gewoon veel wiet vangen.
omdat jullie niet binnen 3 minuten klaar kunnen komen :squote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo zijn vrouwen de ongevoelige :s
liever drugs gewoonquote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Maar met $$$ kan je ook veel drugs kopen dus het komt min of meer op hetzelfde neer. Behalve dat je van $$$ ook snoepjes kan kopen en van drugs niet
Ik heb liever een zeecontainer met zakken chips.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Maar met $$$ kan je ook veel drugs kopen dus het komt min of meer op hetzelfde neer. Behalve dat je van $$$ ook snoepjes kan kopen en van drugs niet
Nee maar vind verbazend dat ik jou beter ken dan azpi. Zou wel twee keer denken wiens lul je in je zou willen nu winkwink nudgenudgequote:
vind dat niet opwindendquote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:37 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Gewoon handtekening faken en gaan met die banaan
Wat voor chips?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb liever een zeecontainer met zakken chips.
Ik kan best binnen drie minuten klaarkomen als mannen wisten wat ze moeten doen om een vrouw te bevredigenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat jullie niet binnen 3 minuten klaar kunnen komen :s
hoe ongevoelig ben je dan
ik kan je wel laten komen in 3 min denkquote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kan best binnen drie minuten klaarkomen als mannen wisten wat ze moeten doen om een vrouw te bevredigen
you blocked a cock successfullyquote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee maar vind verbazend dat ik jou beter ken dan azpi. Zou wel twee keer denken wiens lul je in je zou willen nu winkwink nudgenudge
Azpi had dit ook wel kunnen weten.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee maar vind verbazend dat ik jou beter ken dan azpi. Zou wel twee keer denken wiens lul je in je zou willen nu winkwink nudgenudge
kun je het mij lerenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kan best binnen drie minuten klaarkomen als mannen wisten wat ze moeten doen om een vrouw te bevredigen
Ja allemaal soorten, als het maar niet scherp is.quote:
Heh niet gelezen. Welke smaak?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:38 schreef Azpilicueta het volgende:
Ama, heb je de nieuwe Doritos al gegeten dan? Ik vroeg het gister ook zonder geluk
"denk"quote:
Ligt eraan. Als vrienden op visite zijn gaat het wel wat sneller enz.quote:
zodat ze jou voortaan ook met een zeecontainer moeten verplaatsen?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb liever een zeecontainer met zakken chips.
😏quote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
you blocked a cock successfully
Ben bang van wel.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
zodat ze jou voortaan ook met een zeecontainer moeten verplaatsen?
geen blad voor de mond hequote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
zodat ze jou voortaan ook met een zeecontainer moeten verplaatsen?
die bbq is wel lekker die chipotle cream niet zoquote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:38 schreef Azpilicueta het volgende:
Ama, heb je de nieuwe Doritos al gegeten dan? Ik vroeg het gister ook zonder geluk
Oh die. Maar die zijn toch scherp?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
die bbq is wel lekker die chipotle cream niet zo
kan ik wel waarderenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee joh, het is een forum, hier kan ik dat gewoon zeggen
Ik kan wel tegen een geintje.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee joh, het is een forum, hier kan ik dat gewoon zeggen
Blegh. Ik heb wel die Salsa gehad, groene zak. Die is best wel oké.quote:
Maak van je hand een vuist en leg je duim op je wijsvinger (dus niet onder je vingers)quote:
die is erg lekker, maar de zwarte blijft het bestequote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Blegh. Ik heb wel die Salsa gehad, groene zak. Die is best wel oké.
Zoals?quote:
Hey moosquote:
Oranje, blauwe en paarse zak. Alle drie lekker.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
die is erg lekker, maar de zwarte blijft het beste
oranjequote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oranje, blauwe en paarse zak. Alle drie lekker.
Kan je dat eten?quote:
Ja ik weet alleen dat hij semi- voorzien is en ooit een dikke dame deedquote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ook lekker
Geen idee, wise is niet echt een persoon die veel deelt over zijn leven. Post alleen plaatjes en racistische dingen eigenlijk.
Deze shit gaat mij echt te ver.quote:
Halleluja in de gloriaquote:
Ja dat mag welquote:
Ja dat had ik ook nog meegekregen. Haar gezicht was wel oke maar ze was wat dik, zei diequote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik weet alleen dat hij semi- voorzien is en ooit een dikke dame deed
Ehehequote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:20 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
heerlijk ordinair dit
zou iets voor haags zijn
Koop jij ook halve of hele koeien online?quote:
Ja en hij reist regelmatig met de Randstadrail voor werk en hij geeft niet zoveel om auto's, dus hij zal wel een klein gebakje hebben.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:49 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook nog meegekregen. Haar gezicht was wel oke maar ze was wat dik, zei die
Oh en iets met een milf collega.
Ik heb koekjes, chips en chocola.quote:
één keer gedaan, via zo'n bedrijf dat je vlees kan kopen van een koe, en de koe pas geslacht wordt als al dat vlees van die koe verkocht is.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Koop jij ook halve of hele koeien online?
Mijn flexibiliteit is hiervoor niet goed genoegquote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maak van je hand een vuist en leg je duim op je wijsvinger (dus niet onder je vingers)
Steek nu je ring- en middelvinger uit
Met je duim stimuleer je de clitoris en met je ring- en middelvinger vinger je de vrouw
wil wel de vrucht in je schoot eten, of mijn banaan erin stoppenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:51 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik heb koekjes, chips en chocola.
Oh ja en ook fruit en groenten maar who cares
Ik moest net 5 minuten ff werken en dan heb ik alle mooie reacties gemist. Mja, om nou weer iets terug te koppelen wat 40 berichten terug is gezegd...quote:
Zijn we weer helemaal bij. Maar geen idee dus hoe lang die nog weg is en of die überhaupt weer komt hier.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja en hij reist regelmatig met de Randstadrail voor werk en hij geeft niet zoveel om auto's, dus hij zal wel een klein gebakje hebben.
Dit is alles wat ik weet.
Wat. Ben je mongool ofzo je kunt toch ook een pen vasthoudenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:52 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Mijn flexibiliteit is hiervoor niet goed genoeg
Open mn oester en vind de parelquote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:52 schreef Drug het volgende:
[..]
wil wel de vrucht in je schoot eten, of mijn banaan erin stoppen
Ja, maar zo houd ik mijn pen niet vast. Mijn ringvinger laat zich amper bewegenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:53 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat. Ben je mongool ofzo je kunt toch ook een pen vasthouden
Like gegeven.quote:
Je hoeft je ringvinger ook niet te bewegenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:54 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, maar zo houd ik mijn pen niet vast. Mijn ringvinger laat zich amper bewegen
Ja, zat ook al te kijken naar die 'vind ik leuk'quote:
Zo ongepast vaak.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja, zat ook al te kijken naar die 'vind ik leuk'
Nee, dat snap ik, maar het voelt onprettig. Gewoon middelvinger en wijsvingerquote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hoeft je ringvinger ook niet te bewegen
tijd om de flexibiliteit van je vingers te trainenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:55 schreef Azpilicueta het volgende:
Nou moet ik mij weer 3 uur lang alleen zien te vermaken hier =/
Heb niks gelezen over dat ie gepakt is volgens mij... vast zelfmoord, idd.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:57 schreef Catkiller het volgende:
Maar die ligt ergens dood in het bos joh, beter maar ook als je zelfs je eigen kind vermoord door de moeder dood te steken.
Ik vind dit altijd lastig. Moet ik nou net doen alsof ik het erg vind en medeleven tonen of gewoon zeggen wat er het eerst in mij opkomt?quote:
Is dat wat ? Ben ook geïnteresseerdquote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:51 schreef McGrath het volgende:
[..]
één keer gedaan, via zo'n bedrijf dat je vlees kan kopen van een koe, en de koe pas geslacht wordt als al dat vlees van die koe verkocht is.
Hier het eerst wat in je opkomt, op Facebook gewoon doen alsof je empathie hebt.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:58 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd lastig. Moet ik nou net doen alsof ik het erg vind en medeleven tonen of gewoon zeggen wat er het eerst in mij opkomt?
Deze manquote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:59 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hier het eerst wat in je opkomt, op Facebook gewoon doen alsof je empathie hebt.
Moet je aan zeer vragen.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat wat ? Ben ook geïnteresseerd
Tips?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:58 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
tijd om de flexibiliteit van je vingers te trainen
Ik heb daarom dus geen Facebook he.quote:
Kramp in je kaken omdat je keihard aan het pijpen bent voelt ook onprettig maar wij doen dat omdat de man dat lekker vindt. Dus je gebruikt gvd de vingers die ik opnoemde en je houdt op met zeurenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:58 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Nee, dat snap ik, maar het voelt onprettig. Gewoon middelvinger en wijsvinger
Om die reden reageer ik ook nooit op FB. Soms kom ik wel dichtbij en heb ik het bericht getyped en denk ik: 'nahhh, laat ik het toch maar niet doen'. Als je niet anoniem bent en iedereen kan zien waar je werkt maakt het een stuk riskanterquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:00 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Ik heb daarom dus geen Facebook he.
Wowquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kramp in je kaken omdat je keihard aan het pijpen bent voelt ook onprettig maar wij doen dat omdat de man dat lekker vindt. Dus je gebruikt gvd de vingers die ik opnoemde en je houdt op met zeuren
Wat jij wil natuurlijk maar wees vooral eerlijk en jezelf.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:58 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik vind dit altijd lastig. Moet ik nou net doen alsof ik het erg vind en medeleven tonen of gewoon zeggen wat er het eerst in mij opkomt?
Ja, als je een grote vriezer hebtquote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dat wat ? Ben ook geïnteresseerd
Ja, maar daar twijfel ik dus soms over. Want aan de ene kant als ik hier ben zeg ik vaak dingen die ik irl niet zou zeggen. Maar ben ik dan hier juist mezelf of in het echtquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Wat jij wil natuurlijk maar wees vooral eerlijk en jezelf.
ja dat jaquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
koopeenkoe is dat geloof ik ofzoiets heb je ook met varkens en kippen
Voor een euro kan je dat varken ook een liedje laten spelen op een keyboard haha.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:05 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
koopeenkoe is dat geloof ik ofzoiets heb je ook met varkens en kippen
IRL heb je een filter. Hier niet, dus hier ben je echt helemaal jezelf.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:04 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ja, maar daar twijfel ik dus soms over. Want aan de ene kant als ik hier ben zeg ik vaak dingen die ik irl niet zou zeggen. Maar ben ik dan hier juist mezelf of in het echt
In augustus ben ik drie weken vrij.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Halleluja in de gloria
Ben pas in augustus een dagje vrij
Dus als mensen mij hier mogen en IRL niet dan betekent dat dus eigenlijk dat ze mijn filter niet mogen?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:07 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
IRL heb je een filter. Hier niet, dus hier ben je echt helemaal jezelf.
ik ben altijd een kneusje, alleen hier lees je het en irl zie je het.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:08 schreef 2NutZ het volgende:
Ik ben irl een intelligente filosoof en hier een domme tokkie
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Kramp in je kaken omdat je keihard aan het pijpen bent voelt ook onprettig maar wij doen dat omdat de man dat lekker vindt. Dus je gebruikt gvd de vingers die ik opnoemde en je houdt op met zeuren
Had ik wel verwacht, op zich.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:08 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik ben altijd een kneusje, alleen hier lees je het en irl zie je het.
Correct.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:08 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dus als mensen mij hier mogen en IRL niet dan betekent dat dus eigenlijk dat ze mijn filter niet mogen?
heb gewoon extra pauze in moeten lassen omdat collega's dachten dat er een klopgeest onder het bureau zatquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:00 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik had dat eigenlijk ook bij jou verwachtquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had ik wel verwacht, op zich.
[..]
Correct.
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:05 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Voor een euro kan je dat varken ook een liedje laten spelen op een keyboard haha.
Jouw stelling?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:12 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik had dat eigenlijk ook bij jou verwacht
Haha moest kloppen want de bel doet het niet haha dag iedereeeeeennnnquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:11 schreef Faeroer het volgende:
[..]
heb gewoon extra pauze in moeten lassen omdat collega's dachten dat er een klopgeest onder het bureau zat
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha moest kloppen want de bel doet het niet haha dag iedereeeeeennnn
Volgens mij kun je niet lezenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:14 schreef Dven het volgende:
Jezus, eventjes rustig SC'en, gelijk weer berichten lezen over zo'n kaakklemmende pijphoer![]()
Jammer dit.
Aldus de seksschommel rockende pornoplaatjesplaatserquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:14 schreef Dven het volgende:
Jezus, eventjes rustig SC'en, gelijk weer berichten lezen over zo'n kaakklemmende pijphoer![]()
Jammer dit.
Sry heb echt kort geslapenquote:
Incorrect.quote:
Joh zuig m'n kaaslul, graftak.quote:
Haha mad nee dank je, heb net een antibioticakuur afgerond en hoef er niet nog eenquote:
Viesquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha mad nee dank je, heb net een antibioticakuur afgerond en hoef er niet nog een
Denken dat antibiotica helpt tegen gemuteerde AIDSquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha mad nee dank je, heb net een antibioticakuur afgerond en hoef er niet nog een
Ja in de huiskamer in het donkerquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:17 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
je hebt zeker de sterren van de hemel gedanst
Ze had gewoon haar vader niet moeten pijpen nadat hij haar broertje anaal genomen had.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:17 schreef Catkiller het volgende:
Ja ok ik weet niet waarom je een kuurtje kreeg maar ga er gewoon vanuit dat het iets met vieze lullen had te maken.
Niet zo negatief over jezelf, wees eens positiefquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:17 schreef Dven het volgende:
[..]
Denken dat antibiotica helpt tegen gemuteerde AIDS
haha goedequote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:18 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Niet zo negatief over jezelf, wees eens positief
Oh wacht, dat ben je al. Haha
Wow echt viesmad dezequote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:18 schreef Dven het volgende:
[..]
Ze had gewoon haar vader niet moeten pijpen nadat hij haar broertje anaal genomen had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |