Zie. Ons wietmodjequote:
Maar met $$$ kan je ook veel drugs kopen dus het komt min of meer op hetzelfde neer. Behalve dat je van $$$ ook snoepjes kan kopen en van drugs nietquote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Chloro kent mij wel. Zou gewoon veel wiet vangen.
omdat jullie niet binnen 3 minuten klaar kunnen komen :squote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo zijn vrouwen de ongevoelige :s
liever drugs gewoonquote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Maar met $$$ kan je ook veel drugs kopen dus het komt min of meer op hetzelfde neer. Behalve dat je van $$$ ook snoepjes kan kopen en van drugs niet
Ik heb liever een zeecontainer met zakken chips.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Maar met $$$ kan je ook veel drugs kopen dus het komt min of meer op hetzelfde neer. Behalve dat je van $$$ ook snoepjes kan kopen en van drugs niet
Nee maar vind verbazend dat ik jou beter ken dan azpi. Zou wel twee keer denken wiens lul je in je zou willen nu winkwink nudgenudgequote:
vind dat niet opwindendquote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:37 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Gewoon handtekening faken en gaan met die banaan
Wat voor chips?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb liever een zeecontainer met zakken chips.
Ik kan best binnen drie minuten klaarkomen als mannen wisten wat ze moeten doen om een vrouw te bevredigenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat jullie niet binnen 3 minuten klaar kunnen komen :s
hoe ongevoelig ben je dan
ik kan je wel laten komen in 3 min denkquote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kan best binnen drie minuten klaarkomen als mannen wisten wat ze moeten doen om een vrouw te bevredigen
you blocked a cock successfullyquote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee maar vind verbazend dat ik jou beter ken dan azpi. Zou wel twee keer denken wiens lul je in je zou willen nu winkwink nudgenudge
Azpi had dit ook wel kunnen weten.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee maar vind verbazend dat ik jou beter ken dan azpi. Zou wel twee keer denken wiens lul je in je zou willen nu winkwink nudgenudge
kun je het mij lerenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kan best binnen drie minuten klaarkomen als mannen wisten wat ze moeten doen om een vrouw te bevredigen
Ja allemaal soorten, als het maar niet scherp is.quote:
Heh niet gelezen. Welke smaak?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:38 schreef Azpilicueta het volgende:
Ama, heb je de nieuwe Doritos al gegeten dan? Ik vroeg het gister ook zonder geluk
"denk"quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |