Voor drugs eerderquote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:34 schreef Azpilicueta het volgende:
Maar niet stiekem mijn DNA opvangen en doorverkopen voor $$$ op de zwarte markt hé?
at bestquote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Voor de man niet nee, die is met drie minuten klaar :s
Drie minuten, chloro pleasequote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ja precies.quote:
moeten vrouwen maar niet zo ongevoelig zijn ;squote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo zijn vrouwen de ongevoelige :squote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:35 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
moeten vrouwen maar niet zo ongevoelig zijn ;s
Zie. Ons wietmodjequote:
Maar met $$$ kan je ook veel drugs kopen dus het komt min of meer op hetzelfde neer. Behalve dat je van $$$ ook snoepjes kan kopen en van drugs nietquote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:36 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Chloro kent mij wel. Zou gewoon veel wiet vangen.
omdat jullie niet binnen 3 minuten klaar kunnen komen :squote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoezo zijn vrouwen de ongevoelige :s
liever drugs gewoonquote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Maar met $$$ kan je ook veel drugs kopen dus het komt min of meer op hetzelfde neer. Behalve dat je van $$$ ook snoepjes kan kopen en van drugs niet
Ik heb liever een zeecontainer met zakken chips.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:36 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Maar met $$$ kan je ook veel drugs kopen dus het komt min of meer op hetzelfde neer. Behalve dat je van $$$ ook snoepjes kan kopen en van drugs niet
Nee maar vind verbazend dat ik jou beter ken dan azpi. Zou wel twee keer denken wiens lul je in je zou willen nu winkwink nudgenudgequote:
vind dat niet opwindendquote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:37 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Gewoon handtekening faken en gaan met die banaan
Wat voor chips?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb liever een zeecontainer met zakken chips.
Ik kan best binnen drie minuten klaarkomen als mannen wisten wat ze moeten doen om een vrouw te bevredigenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:37 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
omdat jullie niet binnen 3 minuten klaar kunnen komen :s
hoe ongevoelig ben je dan
ik kan je wel laten komen in 3 min denkquote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kan best binnen drie minuten klaarkomen als mannen wisten wat ze moeten doen om een vrouw te bevredigen
you blocked a cock successfullyquote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee maar vind verbazend dat ik jou beter ken dan azpi. Zou wel twee keer denken wiens lul je in je zou willen nu winkwink nudgenudge
Azpi had dit ook wel kunnen weten.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:37 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee maar vind verbazend dat ik jou beter ken dan azpi. Zou wel twee keer denken wiens lul je in je zou willen nu winkwink nudgenudge
kun je het mij lerenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:38 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kan best binnen drie minuten klaarkomen als mannen wisten wat ze moeten doen om een vrouw te bevredigen
Ja allemaal soorten, als het maar niet scherp is.quote:
Heh niet gelezen. Welke smaak?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:38 schreef Azpilicueta het volgende:
Ama, heb je de nieuwe Doritos al gegeten dan? Ik vroeg het gister ook zonder geluk
"denk"quote:
Ligt eraan. Als vrienden op visite zijn gaat het wel wat sneller enz.quote:
zodat ze jou voortaan ook met een zeecontainer moeten verplaatsen?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb liever een zeecontainer met zakken chips.
😏quote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:39 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
you blocked a cock successfully
Ben bang van wel.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
zodat ze jou voortaan ook met een zeecontainer moeten verplaatsen?
geen blad voor de mond hequote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
zodat ze jou voortaan ook met een zeecontainer moeten verplaatsen?
die bbq is wel lekker die chipotle cream niet zoquote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:38 schreef Azpilicueta het volgende:
Ama, heb je de nieuwe Doritos al gegeten dan? Ik vroeg het gister ook zonder geluk
Oh die. Maar die zijn toch scherp?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
die bbq is wel lekker die chipotle cream niet zo
kan ik wel waarderenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee joh, het is een forum, hier kan ik dat gewoon zeggen
Ik kan wel tegen een geintje.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
nee joh, het is een forum, hier kan ik dat gewoon zeggen
Blegh. Ik heb wel die Salsa gehad, groene zak. Die is best wel oké.quote:
Maak van je hand een vuist en leg je duim op je wijsvinger (dus niet onder je vingers)quote:
die is erg lekker, maar de zwarte blijft het bestequote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:43 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Blegh. Ik heb wel die Salsa gehad, groene zak. Die is best wel oké.
Zoals?quote:
Hey moosquote:
Oranje, blauwe en paarse zak. Alle drie lekker.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
die is erg lekker, maar de zwarte blijft het beste
oranjequote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oranje, blauwe en paarse zak. Alle drie lekker.
Kan je dat eten?quote:
Ja ik weet alleen dat hij semi- voorzien is en ooit een dikke dame deedquote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ook lekker
Geen idee, wise is niet echt een persoon die veel deelt over zijn leven. Post alleen plaatjes en racistische dingen eigenlijk.
Deze shit gaat mij echt te ver.quote:
Halleluja in de gloriaquote:
Ja dat mag welquote:
Ja dat had ik ook nog meegekregen. Haar gezicht was wel oke maar ze was wat dik, zei diequote:Op dinsdag 18 juli 2017 13:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja ik weet alleen dat hij semi- voorzien is en ooit een dikke dame deed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |