Lekker weer bunkeren.quote:Op maandag 17 juli 2017 23:16 schreef Friek_ het volgende:
Zo, net m'n wekelijkse hardloopuurtje weer gehad.
Nu maar weer thuis dik wezen.
Ik heb ze vorig seizoen niet zien voetballen, dus oprecht geen idee.quote:Op maandag 17 juli 2017 23:16 schreef skysherrif het volgende:
Sorry bob , ijj bent natuurlijk ook fan, wat is jouw mening?
Nu tijd voor chips. edit: ai, geen voer in huisquote:Op maandag 17 juli 2017 23:16 schreef Friek_ het volgende:
Zo, net m'n wekelijkse hardloopuurtje weer gehad.
Nu maar weer thuis dik wezen.
Borstvergroting ook.quote:Op maandag 17 juli 2017 23:09 schreef JamesHustle het volgende:
[..]
Nee is geil, net als die bil enzo maar wel 100% nep.
Dat kan nooit geil zijn.quote:Op maandag 17 juli 2017 23:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Borstvergroting ook.
Kind is 18 en lijkt 28.
quote:Op maandag 17 juli 2017 23:17 schreef remlof het volgende:
GS denkt dat vrouwen ook zaadleiders hebben.
Hij heeft hetzelfde rare bekkie als zijn pa.quote:Op maandag 17 juli 2017 23:21 schreef Friek_ het volgende:
[ afbeelding ]
Goeie grafkop heeft die Donald Trump Jr. toch ook.
Nee, wel een nieuwe locatie geprobeerd te regelen.quote:Op maandag 17 juli 2017 23:22 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Heeft Kaas de formatie al eens beslecht?
Tem is een kattenpersoon, enough said.quote:Op maandag 17 juli 2017 22:43 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Nee Tem, je snapt er weer helemaal niks van.
Not really.quote:Op maandag 17 juli 2017 23:27 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Tem is een kattenpersoon, enough said.
Maximaal 20 jaar.quote:Op maandag 17 juli 2017 23:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Londen heeft zeker een tegenslag te verwerken met de Brexit en wat optimisme betreft kun je best een boom opzetten over het negativisme daar, maar ondanks dat is het nog een stad met 8,5 miljoen inwoners en een fors groter GDP, meer wereldwijde invloed en een stempel/cruciale plek op de wereldeconomie. In vergelijking daarmee is Berlijn niet meer dan de hoofdstad van Duitsland, het overstijgt die status niet. Nog een lange weg te gaan voordat Berlijn zo'n stempel op de wereldeconomie drukt als Londen.
Goed nieuws dus toch? Nouja, mooi man. Staystrongpapakaas.quote:Op maandag 17 juli 2017 23:51 schreef Kaas- het volgende:
Heuijj, pa heeft geen kanker. Wel eindelijk zekerheid. Een of ander auto-immuunziekte die ook vrij matig is. Maar of 'ie straks weer lopen kan blijft onduidelijk.
En wat ik in vorig topic zei, haps en st juste zijn net confirmed en vejinovic verhuurd aan AZ.quote:Op maandag 17 juli 2017 23:51 schreef Kaas- het volgende:
Heuijj, pa heeft geen kanker. Wel eindelijk zekerheid. Een of ander auto-immuunziekte die ook vrij matig is. Maar of 'ie straks weer lopen kan blijft onduidelijk.
Een persoonlijke rondleiding door de Ridderzaal enz. die ik via via had geregeld ging ineens niet door vanwege die stomme formatie die daar die dag plaats moest vinden.quote:Op maandag 17 juli 2017 23:22 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Heeft Kaas de formatie al eens beslecht?
Gewoon even die Alexander aan z'n pakkie trekken en zeggen dat ie op moet flikkeren. Wie denkt ie wel dat ie is.quote:Op maandag 17 juli 2017 23:52 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Een persoonlijke rondleiding door de Ridderzaal enz. die ik via via had geregeld ging ineens niet door vanwege die stomme formatie die daar die dag plaats moest vinden.
Als er al een Europese hoofdstad komt, zal dat eerder Parijs zijn.quote:Op maandag 17 juli 2017 23:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Maximaal 20 jaar.
10 bij een hard Brexit.
Nou ja, weet niet zo goed hoe ik het precies zou moeten beoordelen. Maar het heeft ook goede kanten ja.quote:Op maandag 17 juli 2017 23:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Goed nieuws dus toch? Nouja, mooi man. Staystrongpapakaas.
Ja, zag het. Moet echt nog wat bij hoor, anders zal ik weinig vermaak aan dat seizoenskaartje beleven.quote:Op maandag 17 juli 2017 23:52 schreef skysherrif het volgende:
[..]
En wat ik in vorig topic zei, haps en st juste zijn net confirmed en vejinovic verhuurd aan AZ.
De Europese hoofdstad wordt natuurlijk Brussel.quote:Op maandag 17 juli 2017 23:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als er al een Europese hoofdstad komt, zal dat eerder Parijs zijn.
Die heeft sowieso een grotere mondiale invloed dan Berlijn.
Uiteindelijk wel door Parteigenoten rondgeleid. Toch wel handig.quote:Op maandag 17 juli 2017 23:53 schreef Euribob het volgende:
[..]
Gewoon even die Alexander aan z'n pakkie trekken en zeggen dat ie op moet flikkeren. Wie denkt ie wel dat ie is.
Amrabat, boetius, haps, diks, st justequote:Op maandag 17 juli 2017 23:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, zag het. Moet echt nog wat bij hoor, anders zal ik weinig vermaak aan dat seizoenskaartje beleven.
Goed nieuws. De diagnose kanker is altijd kut.quote:Op maandag 17 juli 2017 23:51 schreef Kaas- het volgende:
Jij snapt de meerwaarde van een seizoenskaart van Feyenoord niet helemaal volgens mij.quote:Op maandag 17 juli 2017 23:55 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ja, zag het. Moet echt nog wat bij hoor, anders zal ik weinig vermaak aan dat seizoenskaartje beleven.
We denken allebei echt totaal anders. Laat maar.quote:Op maandag 17 juli 2017 23:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Allemaal krap aan Nederlandse subtop.quote:Op maandag 17 juli 2017 23:55 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Amrabat, boetius, haps, diks, st juste
Noem het niets
#jellyquote:Op maandag 17 juli 2017 23:56 schreef Euribob het volgende:
[..]
Jij snapt de meerwaarde van een seizoenskaart van Feyenoord niet helemaal volgens mij.
Neuh, ik heb mijn jaartjes al wel gehad. Geniet ervan. Maar knoop goed in je oren dat je een seizoenskaart neemt om live op het slechte spel van Feyenoord te kunnen kankeren, niet omdat het nou zulk mooi voetbal is.quote:
Nou is dat ook wel gewoon zo toch.quote:Op maandag 17 juli 2017 23:57 schreef Euribob het volgende:
[..]
Zeiden we ook over Jan-Scharie en Bottegot.
Mjah, de kracht van Londen is tegelijkertijd de zwakte, een zwakte die Duitsland veel minder heeft. Zelfde geld voor Frankrijk met Parijs. Er is een te grote afhankelijkheid van een stad.quote:Op maandag 17 juli 2017 23:54 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je bent 20 jaar bob, verdommequote:Op maandag 17 juli 2017 23:59 schreef Euribob het volgende:
[..]
Neuh, ik heb mijn jaartjes al wel gehad. Geniet ervan. Maar knoop goed in je oren dat je een seizoenskaart neemt om live op het slechte spel van Feyenoord te kunnen kankeren, niet omdat het nou zulk mooi voetbal is.
En toch vijf jaar lang bijna elke thuiswedstrijd van Feyenoord gezien. De rampjaren weliswaar, maar toch.quote:
Wat moet een mongool nou met een vliegdekschip?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 00:01 schreef skysherrif het volgende:
Hahaha, dit is de gehele marine van het grote Mongolie in 1 afbeelding;
[ afbeelding ]
en wij beetje klagen over ons budget
Vijf jaar valt nogal meequote:Op dinsdag 18 juli 2017 00:01 schreef Euribob het volgende:
[..]
En toch vijf jaar lang bijna elke thuiswedstrijd van Feyenoord gezien. De rampjaren weliswaar, maar toch.
Volgens linkse marinecommandanten worden vliegdekschepen expres uit de begrotingsgesprekken van defensie geweerd.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 00:02 schreef Euribob het volgende:
[..]
Wat moet een mongool nou met een vliegdekschip?
Het ligt volgens mij toch niet echt aan zee, er zijn een paar merenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 00:02 schreef Euribob het volgende:
[..]
Alleen malloten als die Roos willen vliegdekschepen. Natuurlijk worden die er express uit geweerd, ze kosten kapitalen en we hebben ze niet nodig.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 00:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Volgens linkse marinecommandanten worden vliegdekschepen expres uit de begrotingsgesprekken van defensie geweerd.
Zal ik het eens navragen? Ken de mensen van de defensiebegroting.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 00:03 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Volgens linkse marinecommandanten worden vliegdekschepen expres uit de begrotingsgesprekken van defensie geweerd.
Tja wat moet een forum met een moderator?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 00:02 schreef Euribob het volgende:
[..]
Voelde je je aangesproken John?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 00:04 schreef john2406 het volgende:
[..]
Tja wat moet een forum met een moderator?
Doe dat, vraag eens waarom ze schepen die 2-3 miljard per stuk kosten niet opnemenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 00:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zal ik het eens navragen? Ken de mensen van de defensiebegroting.
Dan begin ik het een en ander te begrijpen pang pang.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 00:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik kom niet van dat land,echter een moderator mag ik toch wel van verwachten dat die zich het eerste gedragen doet.quote:
Mooi, jij hebt tenminste beetje hart voor de mariniers.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 00:04 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat wel echt; mooiste eenheid van de Nederlandse krijgsmacht.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 00:06 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mooi, jij hebt tenminste beetje hart voor de mariniers.
Ooit ga je je oikofobie inzien.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 00:07 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vrees nog steeds dat er een dag komt dat ik opeens een racistische engnek word.
lekkere nasi he?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 00:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat wel echt; mooiste eenheid van de Nederlandse krijgsmacht.
KC wel zwaardere opleidingquote:Op dinsdag 18 juli 2017 00:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat wel echt; mooiste eenheid van de Nederlandse krijgsmacht.
Nou, ik, ehhh, hoiquote:Op dinsdag 18 juli 2017 00:09 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Eerst maar een een rechtse vriend regelen. Iemand moet mij immers de weg wijzen.
Heh, nee, dat zijn altijd van die humorloze accountant typesquote:Op dinsdag 18 juli 2017 00:09 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Eerst maar een een rechtse vriend regelen. Iemand moet mij immers de weg wijzen.
Moet dat dekentje dan niet roze zijn?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 00:09 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[..]
Dat moet haast wel een hersentumor bij Martin zijn.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 00:07 schreef Linus_van_Pelt het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vrees nog steeds dat er een dag komt dat ik opeens een racistische engnek word.
Toen was het nog een domme kutpuberquote:Op dinsdag 18 juli 2017 00:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat moet haast wel een hersentumor bij Martin zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |