SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor verhalen van de crew: Backstage United4All (2012)
En foto's van dezelfde groep: Flickr (2012)
Muziek van de Avondetappe: 2011, 2012 en 2013
TDF / Het grote Mart Smeets en zijn jasjes Tour-2013 topic
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Is dat de Fraile die nu ook bekend is?quote:Op zondag 16 juli 2017 21:38 schreef franklop het volgende:
Het eindklassement;
Rank Rider Team Time CQ
1. ESP CARRASCO RAMIREZ Jose Antonio - 18h00'16" 25
2. ESP MARTOS MUÑOZ Alberto - 03" 19
3. ESP CANOVAS PADILLA Jose - 06" 15
4. NED DE BAAT Arjen RB3 16" 12
5. ESP ESCAMEZ PEIRO Juan Carlos - 21" 9
6. ITA DE FINO SILVEIRO Mariano Ceferino - 36" 7
7. NED MOLLEMA Bauke LOW 52" 5
8. RUS KOZONTCHUK Dmitriy RB3 54" 3
9. JPN FUKUSHIMA Shinichi VAN 57" 2
10. ESP HERRADA LOPEZ Jose VMC 59" 1
11. ESP TORRELLA GOMEZ Francisco - 01'02" 0
12. ESP PERALES MARTINEZ Vicente - 01'12" 0
13. JPN ARASHIRO Yukiya VAN 01'22" 0
14. ESP MARTINEZ BARCELO Francisco Javier - 01'28" 0
15. ESP COSME FRAILE Antonio VMC 01'28" 0
16. NED ZONNEVELD Thijs - 01'38" 0
Thijs
Nope, dat is Omarquote:Op zondag 16 juli 2017 21:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is dat de Fraile die nu ook bekend is?
Nee dat is Omarquote:Op zondag 16 juli 2017 21:38 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Is dat de Fraile die nu ook bekend is?
Welke vraag?quote:Op zondag 16 juli 2017 21:43 schreef franklop het volgende:
De vraag die de Nederlanders niet durven stellen
Hij zat even met zijn bek vol tanden van verbazingquote:
Had hij niet verwacht van de NOSquote:Op zondag 16 juli 2017 21:43 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij zat even met zijn bek vol tanden van verbazing
Wuyts vroeg of hij de afgelopen 2 weken al eens heeft gedacht; wat is die Contador nou in onze ploeg komen doen.quote:
Ik moet het nog zien.quote:Op zondag 16 juli 2017 21:51 schreef Mani89 het volgende:
Er komt een hele rits Belgische klimtalenten aan. Ik krijg het er nu al benauwd van.
Echt he, zonet ook al een keer. Valt er even een stilte en Dione lult doorquote:Op zondag 16 juli 2017 21:51 schreef franklop het volgende:
Potentieel goede discussie/gesprek weer mooi in de kiem gesmoord.
Die gaan zich wel richten op de klassiekers.quote:
En dan ben ik Louis Vervaeke nog vergeten.quote:
Eén goede uitslag op Vlaamse wegen en ze moeten wel.quote:Op zondag 16 juli 2017 21:52 schreef franklop het volgende:
[..]
Die gaan zich wel richten op de klassiekers.
Dat de Belgen wel investeren in een dubbele commentaarcabine en de NOS nietquote:
Terechte bashquote:Op zondag 16 juli 2017 21:55 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat de Belgen wel investeren in een dubbele commentaarcabine en de NOS niet
Waarom zou hij bang voor hen zijn?quote:Op zondag 16 juli 2017 21:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Herbert Dijkstra is een gigantische act en volgens mij is hij ook bang voor Michel en José. Precies wat ik al dacht van die klootzak.
Ik meen het misschien niet, maar de José van Eurosport doet het prima. Snap niet dat hier massaal op haar gehaat wordt.quote:
Nee dat snap ik ook niet, maar heb toch liever De Cauwer.quote:Op zondag 16 juli 2017 21:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik meen het misschien niet, maar de José van Eurosport doet het prima. Snap niet dat hier massaal op haar gehaat wordt.
Osquote:Op zondag 16 juli 2017 21:55 schreef Immerdebestebob het volgende:
Dat was toch een Schotse Hooglander. Leek niet bepaald op een bizon
wel vind ik het een beetje armoe troef dat ze bij ES de commentatoren niet naar de koers sturen volgens mij is dat toch wel een meerwaarde om goed verslag te kunnen doenquote:Op zondag 16 juli 2017 21:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ik meen het misschien niet, maar de José van Eurosport doet het prima. Snap niet dat hier massaal op haar gehaat wordt.
Mja de NOS zat er dan weer wel. Die doen gewoon meerdere sporten met de commentatorenquote:Op zondag 16 juli 2017 21:57 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ter plaatse commentaar geven is overschat.
Yep, ze hebben ter plaatse hetzelfde schermpje als in de bezemkast in Hilversum of Brussel.quote:Op zondag 16 juli 2017 21:57 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ter plaatse commentaar geven is overschat.
Wat is de meerwaarde?quote:Op zondag 16 juli 2017 21:57 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wel vind ik het een beetje armoe troef dat ze bij ES de commentatoren niet naar de koers sturen volgens mij is dat toch wel een meerwaarde om goed verslag te kunnen doen
Of je nou in Frankrijk of in Hilversum naar een schermpje zit te turen maakt niet zoveel uit bij het wielrennen denk ikquote:Op zondag 16 juli 2017 21:57 schreef Evertjan het volgende:
[..]
wel vind ik het een beetje armoe troef dat ze bij ES de commentatoren niet naar de koers sturen volgens mij is dat toch wel een meerwaarde om goed verslag te kunnen doen
En ze hebben ook Flecha nog staan bij de streepquote:Op zondag 16 juli 2017 21:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Of je nou in Frankrijk of in Hilversum naar een schermpje zit te turen maakt niet zoveel uit bij het wielrennen denk ik
Bovendien liggen de start en finish meestal ver uit elkaar dus de commentatoren kunnen 's ochtends niet even met de renners babbelen. Ook Twitter is tegenwoordig een prima informatiebron.quote:Op zondag 16 juli 2017 21:58 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Yep, ze hebben ter plaatse hetzelfde schermpje als in de bezemkast in Hilversum of Brussel.
Ik een of twee uurtjes geloof ikquote:Op zondag 16 juli 2017 22:00 schreef franklop het volgende:
[..]
En ze hebben ook Flecha nog staan bij de streep
Al heb ik nu nog geen seconde ES gekeken deze Tour
Dat gaat lastig als de race van start tot finish live wordt uitgezondenquote:Op zondag 16 juli 2017 22:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
lijkt mij toch fijn dat je als commentator voor de start met de renners kan praten en met ploeglijders
Daar is meestal geen tijd voor. Commentatoren moeten op tijd bij de finish zijn voor TV uitzending.quote:Op zondag 16 juli 2017 22:00 schreef Evertjan het volgende:
[..]
lijkt mij toch fijn dat je als commentator voor de start met de renners kan praten en met ploeglijders
Gewoon Filemon sturen voor wat interviewtjes.quote:Op zondag 16 juli 2017 21:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Of je nou in Frankrijk of in Hilversum naar een schermpje zit te turen maakt niet zoveel uit bij het wielrennen denk ik
Han Kockquote:Op zondag 16 juli 2017 22:01 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gewoon Filemon sturen voor wat interviewtjes.
Sven Nysquote:Op zondag 16 juli 2017 22:03 schreef Slobeend het volgende:
Wuyts begint steeds meer op Pantani te lijken.
José gaat liever naar huis.quote:Op zondag 16 juli 2017 22:03 schreef franklop het volgende:
Een dag commentatoren uitwisselen lijkt me wel leuk.
Denk dat ik dan wel Herbert/José luister
Renaat > Michel > Herbert > José Bquote:Op zondag 16 juli 2017 22:03 schreef franklop het volgende:
Een dag commentatoren uitwisselen lijkt me wel leuk.
Denk dat ik dan wel Herbert/José luister
Renaatquote:Op zondag 16 juli 2017 22:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Renaat > Michel > Herbert > José B
José > Karsten > Bobbie > Karl vN > Maarten
Renaat en José samen is het beste duoquote:
Een hoop mensen kijken niet verder dan hun neus (de NOS) lang is.quote:Op zondag 16 juli 2017 22:10 schreef franklop het volgende:
Hoe kan dit in hemelsnaam beter scoren dan Tour du Jour
Zo extreem is het nu ook echt weer niet.quote:Op zondag 16 juli 2017 22:11 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat een tergend gênant programma is dit.
"we houden het netjes", was dat nou een verwijzing naar De Jongh?quote:Op zondag 16 juli 2017 22:11 schreef superniger het volgende:
Morgen lekker synchroonrukken met De Jongh
Renaat > José > Mart > De Neel > Michel > Boogie > Danny > Karsten > Sven > Karl > Christophe > Jeroen > Herbert > Maarten > De Breuk > Cornelissen > Blijlevens > Dirk B > Joségodin > Bobbiequote:Op zondag 16 juli 2017 22:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Renaat > Michel > Herbert > José B
José > Karsten > Bobbie > Karl vN > Maarten
Die waren tenminste wel in Rioquote:Op zondag 16 juli 2017 22:05 schreef de_boswachter het volgende:
Dat hok van de NOS. Lekker bezuinigen jongens!
Aadgod.twitter:aad300 twitterde op zondag 16-07-2017 om 22:12:52Met dank aan #Michel Wuyts groot kenner https://t.co/j1yAWnEhOI reageer retweet
Jij denkt dat ze dat nog niet allang gehad hebben ? De klodders zitten nog in d'r haar.quote:Op zondag 16 juli 2017 22:13 schreef Dr_Flash het volgende:
Dione en Herman gaan nog wel seks hebben toch?
Ook geen internet in Friesland?quote:Op zondag 16 juli 2017 22:13 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Hier in Friesland hebben we dat niet op de kabel
Ja hehe, ik doelde meer op "Parijs is nog ver" en zoquote:Op zondag 16 juli 2017 22:17 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Jij denkt dat ze dat nog niet allang gehad hebben ? De klodders zitten nog in d'r haar.
Mancebo zat pas echt scheef op de fiets.quote:Op maandag 17 juli 2017 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Bauke zit scheef op zijn fiets
De wijnboer doet goede zaken zo te horenquote:
Oneens, hij schokt heen en weer.quote:Op maandag 17 juli 2017 21:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Stelling: Bauke zit scheef op zijn fiets
Hoho FrieslandCampina.quote:Op maandag 17 juli 2017 21:37 schreef KolonelBroodje het volgende:
[..]
Een groot zuivelbedrijf, Campina misschien?
LottoNL-HALLOJumbo BrandLoyalty Laat die ballen maar vallen FrieslandCampina powered by Bianchiquote:
quote:Op maandag 17 juli 2017 21:39 schreef franklop het volgende:
[..]
LottoNL-HALLOJumbo BrandLoyalty Laat die ballen maar vallen FrieslandCampina powered by Bianchi
In San Sebastian deed hij precies hetzelfde (aanvallen in de afdaling en winnen)quote:Op maandag 17 juli 2017 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie ervan dat Bauke een keer aanvalt en daardoor wint?
Voetbal niet interessant?quote:Op maandag 17 juli 2017 21:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat vinden jullie ervan dat Bauke een keer aanvalt en daardoor wint?
Rust. Bovendien kan ik hiervan een streampje met geluid aanzetten.quote:
quote:Op maandag 17 juli 2017 21:50 schreef franklop het volgende:
Handdoekje had betere omschrijving geweest
quote:Op maandag 17 juli 2017 21:51 schreef Tagliano het volgende:
Eerst een verhaal over altijd korte mouwtjes en dan het eerste shot lange mouwen
Dat verhaal was al zo matigquote:Op maandag 17 juli 2017 21:51 schreef Tagliano het volgende:
Eerst een verhaal over altijd korte mouwtjes en dan het eerste shot lange mouwen
Dit was ook mijn gedachtequote:Op maandag 17 juli 2017 21:55 schreef heywoodu het volgende:
Alles met Streetview enzo bekijken, Steven de Jongh = R_R.
quote:Op maandag 17 juli 2017 21:55 schreef heywoodu het volgende:
Zou wel een plottwist zijnquote:Op maandag 17 juli 2017 21:55 schreef heywoodu het volgende:
Ja dat zou net zo goed kunnen, maar dan moet je Gent onzinnig op z'n Frans uitsprekenquote:
Nee man, e-e-e-e-e-e-e-echelon klinkt toch totaal nietquote:Op maandag 17 juli 2017 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Engelse benaming 'Echelon' vind ik veel mooier dan 'Waaier'
heywoodu gaat een leuk dagje tegemoet!quote:Op maandag 17 juli 2017 22:20 schreef Mani89 het volgende:
Morgen in het livetopic is de twitter van T. Z. niet toegestaan.
Maar Echelon klopt veel meer gezien de vorm.quote:Op maandag 17 juli 2017 22:21 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee man, e-e-e-e-e-e-e-echelon klinkt toch totaal niet
Mongolenwaaier is nog mooier. Daar zitten Roy Curvers en Tom Leezer morgen in.quote:Op maandag 17 juli 2017 22:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
De Engelse benaming 'Echelon' vind ik veel mooier dan 'Waaier'
Dat doet ze om alles. Altijd. Om geen enkele reden ook. Kutwijf.quote:Op maandag 17 juli 2017 22:21 schreef marcodej het volgende:
Dat gegrinnik van Dioon om alles wat Herman doet begint vervelende vormen aan te nemen.
Sunwep gaat sowieso wel koers maken. Ze willen Kittel er sowieso wel af hebben op die eerste puist.quote:Op maandag 17 juli 2017 22:22 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik twijfel nog steeds. Ik hoop dat Sunweb koers hard maakt en dat er dan nog evt genoeg ploegen zijn die willen rijden. QS moet sowieso in achtervolging en dan nog waaiers trekken, ik weet het niet.
Kijk je nog wel eens VI?quote:Op maandag 17 juli 2017 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Johan Derksen is een vermoeiende man. Dat er mensen nog steeds op zijn debiele act zitten te wachten.
Wat jij vindt, is niet rullevantquote:Op maandag 17 juli 2017 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Johan Derksen is een vermoeiende man. Dat er mensen nog steeds op zijn debiele act zitten te wachten.
Joh, die vent had 10 jaar geleden al van TV moeten verdwijnen. Of beter, er nooit op moeten verschijnen.quote:Op maandag 17 juli 2017 22:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Van het vrouwenelftal?quote:
Daarna moeten ze nog 120km tempo houden.quote:Op maandag 17 juli 2017 22:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Sunwep gaat sowieso wel koers maken. Ze willen Kittel er sowieso wel af hebben op die eerste puist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |