Ik ben niet zo thuis in al die coins, waves ken ik alleen omdat het hier veel voorbij komt.quote:Op maandag 17 juli 2017 12:53 schreef fckdedeurkruk het volgende:
[..]
Jouw plan is exact mijn plan!
Toevallig heb ik Vastgoed gestudeerd en heb ik voornamelijk kennis en kunde opgedaan in vastgoedbeleggingen. Ik heb een X bedrag in euro's nodig waarvan ik weet dat ik het goed kan wegzetten in vastgoed en hieruit voldoende passief inkomen kan genereren om goed van te leven
Waar staat VRH voor trouwens? Edit: vermogenrendementsheffing?
[..]
Wat zie jij als coins met een goed dev. team Ed? Heb zelf mijn mening er over, ben benieuwd of onze gedachten overeenkomen.
Ja, precies, maar dan is het geen "Bitcoin" meer.quote:Op maandag 17 juli 2017 11:02 schreef MaGNeT het volgende:
[..]
Klopt.
Maar het is wel aan te passen.
Als je de code aanpast en aangeeft dat vanaf block 480.000 de rewards iedere 4 jaar verdubbelen dan krijg je natuurlijk een flinke inflatie.
Je zal alleen een groep mee moeten krijgen om ook op die fork te gaan minen.
Dan kom je terug en is het hele zooitje geen drol meer waard.quote:Op maandag 17 juli 2017 13:32 schreef Afwazig het volgende:
Ben erg benieuwd naar hoe de komende weken eruit zien. Heb het meeste geparkeerd. Ben nu op vakantie
Het moet echt gek lopen wil ik op verlies komen te staan. Heb nog steeds 4x mijn inleg momenteel. Daarnaast heb ik het meeste voor de lange termijn. Dus maak me geen zorgenquote:Op maandag 17 juli 2017 14:48 schreef Komakie het volgende:
[..]
Dan kom je terug en is het hele zooitje geen drol meer waard.
ik ga volgende week ook op vakantie tot net voor 31 juli. Ik ben benieuwd wat ik dan aan tref
Dat is nog best netjesquote:Op maandag 17 juli 2017 14:49 schreef Afwazig het volgende:
[..]
Het moet echt gek lopen wil ik op verlies komen te staan. Heb nog steeds 4x mijn inleg momenteel. Daarnaast heb ik het meeste voor de lange termijn. Dus maak me geen zorgen
Bron?quote:Op maandag 17 juli 2017 17:26 schreef metallicelmo het volgende:
Blijkbaar is men al begonnen met het signaleren van Segwit2X, eerder dan de aangegeven 21 juli
Wavesquote:Op maandag 17 juli 2017 19:53 schreef metallicelmo het volgende:
Stel je voor hé, je bent van plan om een 1000 euro in één veelbelovende goedkope coin te stoppen, puur om later (jaren) een hogere winst eruit te proberen te halen. Welke coin zouden jullie kiezen? De inleg komt uit winst vanuit andere coins over de afgelopen jaren... Go big or go home.
Dat was ook eigenlijk mijn eerste idee, ik heb er wel meerdere op het oog maar dat zijn van die coins die een enorm hoog aantal hebben, Waves is maximaal 100.000.000 coins. Andere kleine coins hebben vaak een totaal van vele miljardenquote:
maakt de hoeveelheid veel uit dan?quote:Op maandag 17 juli 2017 20:00 schreef metallicelmo het volgende:
[..]
Dat was ook eigenlijk mijn eerste idee, ik heb er wel meerdere op het oog maar dat zijn van die coins die een enorm hoog aantal hebben, Waves is maximaal 100.000.000 coins. Andere kleine coins hebben vaak een totaal van vele miljarden
Heb jij de link nog van die site waarin je de waarde van al je diverse coins in je waves lite liet zien? Kan hem niet meer vindenquote:
Lijkt we erg op een inside job, erg verdacht.quote:Op maandag 17 juli 2017 19:35 schreef edraket31 het volgende:
Het was weer eens tijd voor een hack: http://www.zerohedge.com/(...)coin-offering-hacked
Nou dat weet ik niet zeker, maar ik heb ooit met 1 coin gehad (heb ze nog steeds) die na 4 jaar ineens relatief veel gestegen was. Zeg maar van 100 a 150 euro inleg naar 4000. Dat waren een paar miljoen coins. Dat was denk ik meer geluk omdat die mee omhoog werden getrokken in de crypto hysterie van de afgelopen jaren en ik zie die trend nog wel verder groeien. Nu is die coin natuurlijk vet ingezakt en zitten we weer op 600 euro..... jammerr..quote:Op maandag 17 juli 2017 20:07 schreef niggeplease het volgende:
[..]
maakt de hoeveelheid veel uit dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |