Op Federer. Maar ik zet mijn geld op Cilic, zodat ik tenminste nog ergens blij mee kan zijn als Cilic wint.quote:
Ja, denk ik ook.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 15:57 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik denk dat Federer wint. Niet makkelijk, maar hij zal hem denk ik wel pakken.
Wat wijst daar volgens jou op?quote:Op zaterdag 15 juli 2017 15:58 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ik denk eigenlijk dat Federer echt makkelijk wint. Heel misschien 1 tiebreakje maar verder denk ik dat het simpel zal worden.
Federer in uitstekende vorm, en vind ondanks dat Cilic de finale heeft gehaald hem niet echt geweldig. Groot kwaliteits verschil denk ik.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 16:01 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Op Federer. Maar ik zet mijn geld op Cilic, zodat ik tenminste nog ergens blij mee kan zijn als Cilic wint.
[..]
Ja, denk ik ook.
[..]
Wat wijst daar volgens jou op?
Ik hoop het je helpen.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 16:04 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Federer in uitstekende vorm, en vind ondanks dat Cilic de finale heeft gehaald hem niet echt geweldig. Groot kwaliteits verschil denk ik.
Wat staat erop? De link werkt bij mij niet.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 16:05 schreef EP3 het volgende:
[..]
http://www.wimbledon.com/en_GB/players/overview/atpf324.html
Williams is nu ook wel aan het brassen.quote:
Dat was wel het duidelijke kantelpunt inderdaadquote:Op zaterdag 15 juli 2017 16:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
Na die 15-40 gaat het ineens op de brommer.
Ik vier met je meequote:Op zaterdag 15 juli 2017 16:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ben mijn feestje alvast aan het vieren jongens.
Klopt.quote:
Dit kan je over muguruza ook zeggen. Zo makkelijkquote:Op zaterdag 15 juli 2017 16:23 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Gewoon verstand op nul en rammen. Zat totaal geen tactisch plan achter. Ze is klaar.
Zonder tactisch plan dom rammen en 7-5 en 5-0 voorstaan in de Wimbledon finale. Ik geloof daar niet helemaal in.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 16:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dit kan je over muguruza ook zeggen. Zo makkelijk
Wie?quote:
De koning van Spanje.quote:
Ja, bij de AO-herenfinale dit jaar ook al.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 16:28 schreef TheGeneral het volgende:
Wel altijd een anticlimax zo'n hawkeye overwinning.
Ja maar ik zag hem ook al uitquote:Op zaterdag 15 juli 2017 16:28 schreef TheGeneral het volgende:
Wel altijd een anticlimax zo'n hawkeye overwinning.
Ja, maar dan is het toch nog steeds een HawkEye-overwinning?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |