Kut voor je. Toevallig had ik vandaag mijn Johnny Cash-shirt aan naar kantoorquote:
helaas welquote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:34 schreef Bronson het volgende:
Verdomme man, besteed de NOS nou echt aandacht aan die afzichtelijke foto van Beyoncé?
Ga dan even t zetten.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:34 schreef Bronson het volgende:
Verdomme man, besteed de NOS nou echt aandacht aan die afzichtelijke foto van Beyoncé?
Omdat het zooooomer iis...quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:34 schreef Bronson het volgende:
Laat hij dat maar lekker op zijn kantoor doen, dat Roxanne pluggen.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
Toch handig voor d’r dat ze met haar platenbaas neukt. Kan ie haar lekker overal pluggen..
quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:52 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Laat hij dat maar lekker op zijn kantoor doen, dat Roxanne pluggen.
wow, subtielquote:
Wowowowquote:
Nog nooit één aflevering van gezien.quote:Op maandag 17 juli 2017 07:34 schreef Cee het volgende:
the Walking Dead geluiden vergelijken met het cappucino-apparaat, ik moest lachen.
Ik heb het anderhalf seizoen volgehouden totdat ik tot de conclusie kwam dat ik me continu zat te storen aan de totale dommigheid van die club niet-zombies, de zombies vond ik sympathieker.quote:
Dat houd mij dus ook tegen. Ben niet van de zombies.quote:Op maandag 17 juli 2017 08:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb het anderhalf seizoen volgehouden totdat ik tot de conclusie kwam dat ik me continu zat te storen aan de totale dommigheid van die club niet-zombies, de zombies vond ik sympathieker.
zo mooi. R.E.M. heeft zoveel moois gemaakt. Als ik in de stad loop terwijl het asfalt onder mn poten wegsmelt krijg ik nog kippenvel van dit soort nummers.quote:
En er deze pulp inzetten. Wat een homo!quote:
idd. Jaren '80 troepquote:
zwemt hij weer?quote:
Dat zie je niet vaak, invaller van een andere omroep.quote:
Al heeft Stenders ook wel eens 's ochtends waargenomen voor Ekdom.quote:Op maandag 17 juli 2017 13:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Dat zie je niet vaak, invaller van een andere omroep.
Ja, met KidV toch, die is dan weer van nog een andere omroep.quote:Op maandag 17 juli 2017 14:03 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Al heeft Stenders ook wel eens 's ochtends waargenomen voor Ekdom.
inderdaadquote:Op maandag 17 juli 2017 14:05 schreef Bronson het volgende:
Maar met de muzieksmaak van Gekdom is helemaal niets mis mee, dus hopelijk doet hij dit de volledige vakantie van Stenders.
Meest ideale vervanger waarschijnlijk.quote:Op maandag 17 juli 2017 14:05 schreef Bronson het volgende:
Maar met de muzieksmaak van Gekdom is helemaal niets mis mee, dus hopelijk doet hij dit de volledige vakantie van Stenders.
quote:Op maandag 17 juli 2017 13:59 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Dat zie je niet vaak, invaller van een andere omroep.
Rob zit bij AVROTROSquote:Op maandag 17 juli 2017 14:24 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Nou Gerard werkt ook voor BNNVARA net als Rob.
Toen dit uitkwam in 1995 was ik een rocker, maar vond dit zooooooooooooooooooo'n fantastische plaat... eigenlijk is dit nummer de reden dat ik daarna veel hiphop ben gaan luisterenquote:
Maar echt diep ben je nooit gegaanquote:Op maandag 17 juli 2017 14:29 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Toen dit uitkwam in 1995 was ik een rocker, maar vond dit zooooooooooooooooooo'n fantastische plaat... eigenlijk is dit nummer de reden dat ik daarna veel hiphop ben gaan luisteren
kan best op zo'n mooie dag als dit!quote:
weer eens wat anders dan yoghurt.quote:
Op vakantie.quote:Op maandag 17 juli 2017 14:23 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Jazeker Geertje mag van mij elke middag doen. Waar is Rob overigens?
ik had m'n ongenoegen al naar Gerard ge-apptquote:
en die mag best in de repeatquote:
best een goede van Michael. Ben geen fan zoals Gerard, maar dit is een zeer gedegen track.quote:
Ja ik blijf erbij, Arbeidsvitaminen was zijn beste programma.quote:Op maandag 17 juli 2017 15:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Deze invalbeurt maakt maar weer eens duidelijk dat dit soort programma’s veel beter bij Ekdom past.
maar dat zie je met veel invalbeurten hoor. Corné vind ik ook leuker als invaller.quote:Op maandag 17 juli 2017 15:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Deze invalbeurt maakt maar weer eens duidelijk dat dit soort programma’s veel beter bij Ekdom past.
ja, want veel muziek. Maar de jonge Ekdom die net begon bij 3FM deed ook gelijk meer dan alleen maar plaatjes draaien, maakte gelijk al een heel leuk programma.quote:Op maandag 17 juli 2017 15:57 schreef Bronson het volgende:
[..]
Ja ik blijf erbij, Arbeidsvitaminen was zijn beste programma.
Pietertje is de teloorgang van Ekdom.quote:Op maandag 17 juli 2017 15:58 schreef Againzender het volgende:
[..]
maar dat zie je met veel invalbeurten hoor. Corné vind ik ook leuker als invaller.
Ekdom is echt een goede radiomaker, maakt programma's met daarbij muziek. Nu met de bonanza is het doel van zijn programma om muziek te draaien, en dan heb je allebei z'n hobby's bij elkaar.
Gerard moet maar eens beginnen het zonder sidekick te doen 's ochtends. Denk dat het dan al beter wordt.
goede producer, maar hij is teveel als sidekick er bij gekomen. Hij is wel iemand die je er bij wilt hebben om niet alles alleen te doen, maar die sidekick rol is een brug te ver.quote:Op maandag 17 juli 2017 16:00 schreef Bronson het volgende:
[..]
Pietertje is de teloorgang van Ekdom.
Dat, en ik vind dat hij niet iedere zin hoeft te proberen een woordgrap te maken. Doodvermoeiend is het.quote:Op maandag 17 juli 2017 16:03 schreef Againzender het volgende:
[..]
goede producer, maar hij is teveel als sidekick er bij gekomen. Hij is wel iemand die je er bij wilt hebben om niet alles alleen te doen, maar die sidekick rol is een brug te ver.
Denk ik, misschien dat de rest van Nederland met het duo wegloopt
dat met die woordgrappen herken ik wel, ik weet van mijzelf ondertussen dat je daar niet mee door moet gaan.quote:Op maandag 17 juli 2017 18:13 schreef Cee het volgende:
[..]
Dat, en ik vind dat hij niet iedere zin hoeft te proberen een woordgrap te maken. Doodvermoeiend is het.
Graag gedaan.quote:
Wat? de 4-daagse bedoel je?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 07:47 schreef Tuned22 het volgende:
Toch knap dat mensen dit zichzelf aan willen doen
ohquote:Op dinsdag 18 juli 2017 08:58 schreef Tuned22 het volgende:
[..]
Needat valse 'zingen', live op de radio bij dokter Pop.
wanneer is dat gebeurdquote:
uitermate lekker nummerquote:
Mooie dag kan ik mij in vinden. Verder heb ik niets met Blof geloof ik.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:20 schreef Bronson het volgende:
[..]
Tja ik vind,
- Blauwe ruis
- Mooie dag
- Ze is er niet
- Omarm
- Niets dan dit
- Hier
prima nummers.
Vind de Blof van tegenwoordig ook niets meer hoor.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 10:26 schreef Againzender het volgende:
[..]
Mooie dag kan ik mij in vinden. Verder heb ik niets met Blof geloof ik.
dat was niet goed voor mijn hoofdpijn inderdaad.quote:
dat was wel ff lekker ja!quote:
Dit was niet de laatste volgens mijquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:26 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
Die shuffle kunnen ze ook beter afschaffen. Het is toch standaard de laatste plaat die gedraaid wordt.
Jawel.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Dit was niet de laatste volgens mij
quote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Wel toch?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
jawel. wel de beste trouwens van het rijtjequote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:26 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
FOTO"S.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:22 schreef Againzender het volgende:
Toen mijn oudste zus in het oude AZU lag had ze naast haar een meisje liggen die familie van Henk Temming was, of goede vrienden ermee. Maar Henk was daar dus vaak op de zaal te vinden. Net in de tijd dat Belgie uit was.
Utreg
Had meer zin in Eminem.quote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:27 schreef Againzender het volgende:
[..]
jawel. wel de beste trouwens van het rijtje
helaas... de LP Belgie heeft hij wel gesigneerd, die ligt nog ergens bij mn zus.quote:
Nice!!!quote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
helaas... de LP Belgie heeft hij wel gesigneerd, die ligt nog ergens bij mn zus.
quote:
Lachen en leukquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:46 schreef Againzender het volgende:
En je dagelijkse portie Stock, Aitken & Waterman
30 jaar na dato kan ik het ook wel hebben.quote:
*kuch* Donna Summerquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:50 schreef Againzender het volgende:
Rick Astley heeft wel een bazenstem trouwens. Dat is het enige dat hem onderscheidt van de rest van de SAW producties in die tijd.
die mag inderdaad ook niet vergeten wordenquote:
Ja ok. Pete Burns kon ook wel leuk galmenquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:57 schreef Againzender het volgende:
[..]
die mag inderdaad ook niet vergeten worden
Maar zij was al wel een beetje bekend voor die samenwerking
maar toen was de SAW sound nog anders. Zonde wat er met Pete gebeurd is trouwensquote:Op dinsdag 18 juli 2017 11:58 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ja ok. Pete Burns kon ook wel leuk galmen
godsamme vliegt net de stream er hier uitquote:
Ik ook, de 911 uit 1987quote:
er staat hier om de hoek vaak een Porsche uit 1968, da's wel mooiquote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ook, de 911 uit 1987
[ afbeelding ]
Heb je nog steeds die slee trouwens?quote:Op dinsdag 18 juli 2017 14:54 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ook, de 911 uit 1987
[ afbeelding ]
Uiteraard!quote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:01 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heb je nog steeds die slee trouwens?.
oeh mooiquote:Op dinsdag 18 juli 2017 15:00 schreef Againzender het volgende:
[..]
er staat hier om de hoek vaak een Porsche uit 1968, da's wel mooi
die gepensioneerde dokters etc hier, die hebben leuke hobby'squote:
Blof heeft een grote groep fans, en als publieke omroep wil men ook veel Nederlands product draaien, dus een logische keuze.quote:Op woensdag 19 juli 2017 08:41 schreef J83 het volgende:
Tsja, als je live vanaf Concert At Sea wilt uitzenden moet je óók iedere dag Blof draaien
Neehhhhhh.....quote:Op woensdag 19 juli 2017 09:04 schreef Againzender het volgende:
[..]
Blof heeft een grote groep fans, en als publieke omroep wil men ook veel Nederlands product draaien, dus een logische keuze.
Alleen zit de fan base van Blof niet in dit topic geloof ik
en Phil!quote:
Niet bepaaldquote:Op woensdag 19 juli 2017 09:04 schreef Againzender het volgende:
Blof heeft een grote groep fans, en als publieke omroep wil men ook veel Nederlands product draaien, dus een logische keuze.
Alleen zit de fan base van Blof niet in dit topic geloof ik
Vind ik niet. Corné springt van de hak op de tak, gooit er met regelmaat, zonder bruggetje ineens 'Frankie en Leo live via onze site' tussendoor en verder klinkt het naar mijn mening gortdroog zonder enige persoonlijke 'touch'. Niet dat ie heel zijn persoonlijke hebben en houden op de ether moet slingeren maar dit is echt zo robotisch en zielloos.quote:
Zo heb ik ze eigenlijk ook het liefst. Al die dj's die denken dat ze ontzetten grappig zijn en er vanuit gaan dat een jingle echt bij elk nummer wat toevoegt.quote:Op woensdag 19 juli 2017 10:58 schreef Cee het volgende:
[..]
Vind ik niet. Corné springt van de hak op de tak, gooit er met regelmaat, zonder bruggetje ineens 'Frankie en Leo live via onze site' tussendoor en verder klinkt het naar mijn mening gortdroog zonder enige persoonlijke 'touch'. Niet dat ie heel zijn persoonlijke hebben en houden op de ether moet slingeren maar dit is echt zo robotisch en zielloos.
Ben er wel blij mee, want vind Stones leukerquote:
Iedereen weet dat het origineel van Buffalo Bob & the Rinkelstars isquote:Op woensdag 19 juli 2017 11:25 schreef Bronson het volgende:
Ik vind het origineel van The Neptunes beter.
quote:Op woensdag 19 juli 2017 11:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Iedereen weet dat het origineel van Buffalo Bob & the Rinkelstars is
vooruitziende blikquote:
dat doet me denken aan een tekst van Blink 182quote:Op donderdag 20 juli 2017 08:07 schreef Ferdo het volgende:
Waarom klinkt die Kim uit de Bosch-reclame altijd alsof ze net iets te enthousiast op een fiets zonder zadel springt?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |