Maar wel spareribs en pompoentaart of niet?quote:
of kip met knoflookquote:Op vrijdag 14 juli 2017 10:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar wel spareribs en pompoentaart of niet?
Dank je wel voor het bezorgen van hongerquote:Op vrijdag 14 juli 2017 10:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Maar wel spareribs en pompoentaart of niet?
neem gewoon ff een meloen johquote:Op vrijdag 14 juli 2017 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank je wel voor het bezorgen van honger
quote:Op vrijdag 14 juli 2017 10:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dank je wel voor het bezorgen van honger
oja knoflook wraps.quote:
Ik heb ontbeten met een flesje yakult en nu ben ik stront chagrijnig, omdat het te weinig voer is.quote:
goh zou je niet zeggenquote:Op vrijdag 14 juli 2017 10:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ontbeten met een flesje yakult en nu ben ik stront chagrijnig, omdat het te weinig voer is.
Ik heb ook weleens knoflookijs op bij het knoflookrestaurant in Rotterdam. Weet niet wat ik daarvan moet vinden.quote:
Bijna lunchtijd.quote:
Ik heb die groene variantquote:
Op dit moment heb ik alle weerstand nodig, helaas.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 10:34 schreef zeer het volgende:
je weet toch wel dat bij een normale weerstand alle bacteriën en schimmels dood gaan zodra ze je maag bereiken heh 4ebe?
125 kJ / 30 kcalquote:Op vrijdag 14 juli 2017 10:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb die groene variant
Met veel extra meuk
wat. de. fuck.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 10:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb ook weleens knoflookijs op bij het knoflookrestaurant in Rotterdam. Weet niet wat ik daarvan moet vinden.
Liters groene theequote:
Knoflookijs.quote:
Doe normaalquote:Op vrijdag 14 juli 2017 10:39 schreef Le_Professeur het volgende:
hey iemand heeft hier zwaar behoefte aan vasten
Absurd.quote:
Ja, 400 aanslagen per minuutquote:
dit is hoe het is om veganistisch te levenquote:Op vrijdag 14 juli 2017 10:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, 400 aanslagen per minuut
Er komt rook uit mijn toetsenbord
Het was niet absurd vies, maar weet niet of ik het nog een keer zou bestellen.quote:
Is yakult vegan?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 10:49 schreef zeer het volgende:
[..]
dit is hoe het is om veganistisch te leven
Echt hele rare combi.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 10:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het was niet absurd vies, maar weet niet of ik het nog een keer zou bestellen.
iedereen heeft iets met Ober, de een iets fraaiers dan de ander thoquote:Op vrijdag 14 juli 2017 10:56 schreef bakfietsmoeder het volgende:
Of heb je stiekem iets met Oberuncoolie? Nou?
Zijn wel allemaal van die labiele dingen.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 10:56 schreef TARDIS. het volgende:
Die prof krijgt ook altijd de vrouwtjes achter zich aan he.
Sof ook?quote:Op vrijdag 14 juli 2017 10:58 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zijn wel allemaal van die labiele dingen.
Voilaquote:Op vrijdag 14 juli 2017 10:58 schreef zeer het volgende:
[..]
iedereen heeft iets met Ober, de een iets fraaiers dan de ander tho
Ja.quote:
bij mij zitten er zo'n twee steekjes vast en één half op laatste draadjesquote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:02 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Alsof er bij jou niet een steekje los zit vet hypocriet i cant even
Ja, maar voor een knoflookrestaurant wel logisch ..quote:
Oké top.quote:
Ik kan zo rechter worden.quote:
Eigenlijk is knoflook ijs totaal niet logisch... in mijn ogen dan maar ja dat betekent eigenlijk ook niks.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar voor een knoflookrestaurant wel logisch ..
mapimaquote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Who the fuck ben jij in hemelsnaam man
Je zou een betere rechter zijn dan de gemiddelde d66 rechter van deze tijd.quote:
Ja nee oké.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eigenlijk is knoflook ijs totaal niet logisch... in mijn ogen dan maar ja dat betekent eigenlijk ook niks.
jaquote:
Nee want Pechtold heeft een achterbaks kuthoofd en ik stem op uiterlijk vertoon en niet op inhoud.quote:
Deze post zet ik mooi op mijn CV.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je zou een betere rechter zijn dan de gemiddelde d66 rechter van deze tijd.
en ik vind het schitterendquote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:03 schreef zeer het volgende:
[..]
bij mij zitten er zo'n twee steekjes vast en één half op laatste draadjes
Verstandige keus.quote:
Niet weten dat ik alle mooie posts uitprint en bovenop mijn ketel zet.quote:
Typisch.quote:
Ik had dit al lang door. TARDIS is nog niet wakker, denk ik.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet weten dat ik alle mooie posts bovenop mijn ketel zet.
Dom van mij inderdaad. Ik denk dat 2NutZ hier nog wel een mooie mening over heeft.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet weten dat ik alle mooie posts uitprint en bovenop mijn ketel zet.
quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dom van mij inderdaad. Ik denk dat 2NutZ hier nog wel een mooie mening over heeft.
Edit: ah en ook nog eens te laat
Akkoordquote:
En dan maar oordelen over anderen he, rare snuiter dat je bent.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar cv-ketel is ook met kleine lettersquote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet want als je CV zegt als cv dan raken mensen in de war met een cv, sukkel.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar cv-ketel is ook met kleine letters
Hey gehandicapte jongen.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En dan maar oordelen over anderen he, rare snuiter dat je bent.
quote:
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2017 00:01 schreef zeer het volgende:
[..]
echt leuk zo'n gehandicapte jongen keer op keer zelfde kunstje laten zien, totaal niet gênant of zo
quote:
quote:
...quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet want als je CV zegt als cv dan raken mensen in de war met een cv, sukkel.
Als ik zoek op cv ketel dan zeggen alle eerste sites CV ketel dus ik win zuig daar maar op.quote:
Omdat dat meer opvalt voor de kneuzige klantquote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als ik zoek op cv ketel dan zeggen alle eerste sites CV ketel dus ik win zuig daar maar op.
Ah helder.quote:
Gewoon 100 euro extra vragen en dan kom je uit op het bedrag wat je eigenlijk sowieso al wilde krijgen toch.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:21 schreef zeer het volgende:
heb nu maar eens heel duidelijk aangegeven dat ik vaste prijs wil op mp, werkt dat?
Oke bedankt voor deze verduidelijking Coolblue/bol marketingmannetje.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Omdat dat meer opvalt voor de kneuzige klant
dat wordt m'n volgende tactiek danquote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon 100 euro extra vragen en dan kom je uit op het bedrag wat je eigenlijk sowieso al wilde krijgen toch.
https://onzetaal.nl/taaladvies/cv-cvquote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als ik zoek op cv ketel dan zeggen alle eerste sites CV ketel dus ik win zuig daar maar op.
Zie je wel vaker, bijna alle afkortingen worden met hoofdletters geschreven. Scholen hebben het over hun website ook over HBO en VWO, weet niet waarom dat gebeurt.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oke bedankt voor deze verduidelijking Coolblue/bol marketingmannetje.
komt doordat er op scholen altijd kneuzen werkenquote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zie je wel vaker, bijna alle afkortingen worden met hoofdletters geschreven. Scholen hebben het over hun website ook over HBO en VWO, weet niet waarom dat gebeurt.
Ik doe overigens niets meer met marketing
Denk het niet hè. In discussie gaan met debielen is een beetje kansloos.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
https://onzetaal.nl/taaladvies/cv-cv
Zuig mn pik
Sorry vriendquote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:26 schreef zeer het volgende:
[..]
komt doordat er op scholen altijd kneuzen werken
ik hang altijd op vrijdag middag printjes op van mijntaaladvies.nl waar dat opstaat als ik posters zie waar verkeerde hoofdletter gebruikt voor komtquote:
Jij was toch een zogenaamde nieuwe userquote:Op vrijdag 14 juli 2017 09:05 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Jij ook, en da's geen compliment.
Ga jij maar 'ns normaal eten met dat halfgare gevast van je.quote:
Beats me. Ik weet niet eens wie jij bent.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Who the fuck ben jij in hemelsnaam man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |