quote:
quote:
quote:Op vrijdag 14 juli 2017 00:01 schreef zeer het volgende:
[..]
echt leuk zo'n gehandicapte jongen keer op keer zelfde kunstje laten zien, totaal niet gênant of zo
quote:
quote:
...quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet want als je CV zegt als cv dan raken mensen in de war met een cv, sukkel.
Als ik zoek op cv ketel dan zeggen alle eerste sites CV ketel dus ik win zuig daar maar op.quote:
Omdat dat meer opvalt voor de kneuzige klantquote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als ik zoek op cv ketel dan zeggen alle eerste sites CV ketel dus ik win zuig daar maar op.
Ah helder.quote:
Gewoon 100 euro extra vragen en dan kom je uit op het bedrag wat je eigenlijk sowieso al wilde krijgen toch.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:21 schreef zeer het volgende:
heb nu maar eens heel duidelijk aangegeven dat ik vaste prijs wil op mp, werkt dat?
Oke bedankt voor deze verduidelijking Coolblue/bol marketingmannetje.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:20 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Omdat dat meer opvalt voor de kneuzige klant
dat wordt m'n volgende tactiek danquote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:22 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Gewoon 100 euro extra vragen en dan kom je uit op het bedrag wat je eigenlijk sowieso al wilde krijgen toch.
https://onzetaal.nl/taaladvies/cv-cvquote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:19 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Als ik zoek op cv ketel dan zeggen alle eerste sites CV ketel dus ik win zuig daar maar op.
Zie je wel vaker, bijna alle afkortingen worden met hoofdletters geschreven. Scholen hebben het over hun website ook over HBO en VWO, weet niet waarom dat gebeurt.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:23 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Oke bedankt voor deze verduidelijking Coolblue/bol marketingmannetje.
komt doordat er op scholen altijd kneuzen werkenquote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:25 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Zie je wel vaker, bijna alle afkortingen worden met hoofdletters geschreven. Scholen hebben het over hun website ook over HBO en VWO, weet niet waarom dat gebeurt.
Ik doe overigens niets meer met marketing
Denk het niet hè. In discussie gaan met debielen is een beetje kansloos.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
https://onzetaal.nl/taaladvies/cv-cv
Zuig mn pik
Sorry vriendquote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:26 schreef zeer het volgende:
[..]
komt doordat er op scholen altijd kneuzen werken
ik hang altijd op vrijdag middag printjes op van mijntaaladvies.nl waar dat opstaat als ik posters zie waar verkeerde hoofdletter gebruikt voor komtquote:
Jij was toch een zogenaamde nieuwe userquote:Op vrijdag 14 juli 2017 09:05 schreef bakfietsmoeder het volgende:
[..]
Jij ook, en da's geen compliment.
Ga jij maar 'ns normaal eten met dat halfgare gevast van je.quote:
Beats me. Ik weet niet eens wie jij bent.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Who the fuck ben jij in hemelsnaam man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |