Eigenlijk is knoflook ijs totaal niet logisch... in mijn ogen dan maar ja dat betekent eigenlijk ook niks.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, maar voor een knoflookrestaurant wel logisch ..
mapimaquote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:04 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Who the fuck ben jij in hemelsnaam man
Je zou een betere rechter zijn dan de gemiddelde d66 rechter van deze tijd.quote:
Ja nee oké.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Eigenlijk is knoflook ijs totaal niet logisch... in mijn ogen dan maar ja dat betekent eigenlijk ook niks.
jaquote:
Nee want Pechtold heeft een achterbaks kuthoofd en ik stem op uiterlijk vertoon en niet op inhoud.quote:
Deze post zet ik mooi op mijn CV.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:05 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je zou een betere rechter zijn dan de gemiddelde d66 rechter van deze tijd.
en ik vind het schitterendquote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:03 schreef zeer het volgende:
[..]
bij mij zitten er zo'n twee steekjes vast en één half op laatste draadjes
Verstandige keus.quote:
Niet weten dat ik alle mooie posts uitprint en bovenop mijn ketel zet.quote:
Typisch.quote:
Ik had dit al lang door. TARDIS is nog niet wakker, denk ik.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet weten dat ik alle mooie posts bovenop mijn ketel zet.
Dom van mij inderdaad. Ik denk dat 2NutZ hier nog wel een mooie mening over heeft.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet weten dat ik alle mooie posts uitprint en bovenop mijn ketel zet.
quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:12 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Dom van mij inderdaad. Ik denk dat 2NutZ hier nog wel een mooie mening over heeft.
Edit: ah en ook nog eens te laat
Akkoordquote:
En dan maar oordelen over anderen he, rare snuiter dat je bent.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Maar cv-ketel is ook met kleine lettersquote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:11 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Niet want als je CV zegt als cv dan raken mensen in de war met een cv, sukkel.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar cv-ketel is ook met kleine letters
Hey gehandicapte jongen.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 11:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
En dan maar oordelen over anderen he, rare snuiter dat je bent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |