Sorry. Ik zoek liever tegenstanders van formaat.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 12:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
http://www.haxball.com/?r(...)7e49f96c1dc814d60a59
quote:Op zaterdag 15 juli 2017 12:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry. Ik zoek liever tegenstanders van formaat.
5-0quote:
Bedankt maat. Jjij hebt er duidelijk kijk op.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 12:57 schreef Tchock het volgende:
Waarom zou hij niet durven? Hij wint elke keer.
Kakkerlakken lopen altijd wegquote:Op zaterdag 15 juli 2017 12:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt maat. Jjij hebt er duidelijk kijk op.
Dus je durft wel en het is ook nog een zekere overwinning.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 12:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Bedankt maat. Jjij hebt er duidelijk kijk op.
Ik heb nu al zoveel potjes tegen hem gespeeld en met 0 tegengoals gewonnen.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 12:58 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dus je durft wel en het is ook nog een zekere overwinning.
Waarom je dit zou afwijzen snap ik niet helemaal.
Iemand is obvious bangquote:
Uit het verleden behaalde resultaten bieden geen garanties voor de toekomst.quote:
Een beetje zoals ieder potje dat je tegen Messi speelt.quote:
Fijn dat we jou vanaf nu nooit meer over de 3 sterren van ajax zullen horenquote:Op zaterdag 15 juli 2017 13:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Uit het verleden behaalde resultaten bieden geen garanties voor de toekomst.
MIETJE!
quote:Op zaterdag 15 juli 2017 13:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Fijn dat we jou vanaf nu nooit meer over de 3 sterren van ajax zullen horen
Dat verliest Messi. Die bezwijkt altijd onder druk.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 16:50 schreef tralalala het volgende:
Ik vind nu wel dat er een Onlo vs Messi moet worden gespeeld (en opgenomen uiteraard).
Messi wint met 3-0quote:Op zaterdag 15 juli 2017 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat verliest Messi. Die bezwijkt altijd onder druk.
En een TR plaatsen vanwege die DM-postWat laag.
Eensquote:Op zaterdag 15 juli 2017 16:50 schreef tralalala het volgende:
Ik vind nu wel dat er een Onlo vs Messi moet worden gespeeld (en opgenomen uiteraard).
Minimaal.quote:
Hahaha hij is ook echt verwijderd.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 16:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
En een TR plaatsen vanwege die DM-postWat laag.
Geen idee, daar ga ik niet over. DM's posten is op zich wel banbaar iig, best wel algemeen bekend ook.quote:
Daarom vraag ik het ook.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 17:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen idee, daar ga ik niet over. DM's posten is op zich wel banbaar iig, best wel algemeen bekend.
Een ban is ook wat overdreven.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 17:06 schreef Moira. het volgende:
[..]
Geen idee, daar ga ik niet over. DM's posten is op zich wel banbaar iig, best wel algemeen bekend ook.
Tuurlijk wel, jij kiest ervoor om hem aan te melden in het bantopic ja of nee.quote:
Doe niet zo interessant joh.quote:Op zaterdag 15 juli 2017 17:52 schreef Toto69 het volgende:
He Moira, kom je nu ook al in het haxtopic
Zie boze jankDM's.quote:
Nou spannend jongens, wat wordt de inzet?quote:Op zaterdag 15 juli 2017 17:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, jij kiest ervoor om hem aan te melden in het bantopic ja of nee.
Moira liegt.quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote: