SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 20 juli 2017 18:54 schreef Scrummie het volgende:
‘Ik negeer GGMM’ act is voorbij, op naar de ‘GGMM is goddelijk’ act
Waarom ging jij GGMM gisteren helpen bij Rambo terwijl hij 3 (of 4) keer bij jou had gescoord?quote:Op donderdag 20 juli 2017 18:54 schreef Scrummie het volgende:
‘Ik negeer GGMM’ act is voorbij, op naar de ‘GGMM is goddelijk’ act
Ik help GGMM niet. Dat is gewoon mijn onkunde.quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
Waarom ging jij GGMM gisteren helpen bij Rambo terwijl hij 3 (of 4) keer bij jou had gescoord?
Niks zeggen over het feit dat ik je 3x reddequote:Op donderdag 20 juli 2017 19:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik help GGMM niet. Dat is gewoon mijn onkunde.
Zodat hij niet de 5e maakte en ik al snel af was. Het werkte ook nog.
Daar gebeurt zo weinig dat het wel tegelijk kan.quote:Op donderdag 20 juli 2017 20:29 schreef FireFox1 het volgende:
Gaan we overigens damesvoetbal kijken of haxen?
Scrummie is mijn bitch.quote:Op donderdag 20 juli 2017 19:53 schreef tralalala het volgende:
[..]
Waarom ging jij GGMM gisteren helpen bij Rambo terwijl hij 3 (of 4) keer bij jou had gescoord?
haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaxquote:Op donderdag 20 juli 2017 20:29 schreef FireFox1 het volgende:
Gaan we overigens damesvoetbal kijken of haxen?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
.quote:
Ik wil wel een genots sessie met je.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 18:50 schreef Toto69 het volgende:
Hopelijk vanavond een genottelijke sessie.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Wie is nou kinderachtig, als ik zeg dat we met 3 punten spelen moet je geen 4 gaan instellen als er bij je wordt gescoord. Begrijp je niet dat dat nogal irritant is?quote:
Als iedereen behalve jij 5 wil als afsluit rambo kan je je ook aanpassenquote:Op donderdag 20 juli 2017 21:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wie is nou kinderachtig, als ik zeg dat we met 3 punten spelen moet je geen 4 gaan instellen als er bij je wordt gescoord. Begrijp je niet dat dat nogal irritant is?
Eens wel.quote:Op donderdag 20 juli 2017 21:46 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Wie is nou kinderachtig, als ik zeg dat we met 3 punten spelen moet je geen 4 gaan instellen als er bij je wordt gescoord. Begrijp je niet dat dat nogal irritant is?
Onzin, 3 mensen wilden 5. Als de andere 3 inclusief host 3 wil doe je dat maar, kleuter. Nu verpest je het voor iedereen.quote:Op donderdag 20 juli 2017 21:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Als iedereen behalve jij 5 wil als afsluit rambo kan je je ook aanpassen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |