Lijkt meer border line. Die kunnen hun emoties niet reguleren.quote:Op zondag 16 juli 2017 13:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Had het nooit van te voren kunnen denken maar wat kunnen die types je compleet kapot maken zeg zonder dat je het in het begin door hebt. En dit was dus maar een gewone vriendin, geen partner oid. Maar zelfs dan, godallemachtig wat kan je daardoor kapot gaan. Echt álles draaide om haar, ze werd wóest als ik iets met een ander deed zonder van tevoren te vragen of ze ook mee wilde, etc. En dan steeds weer janken dat ik de allerbeste was maar een uur later was ik weer de slechtste. Niet te volgen. Echt te veel om op te noemen maar zo iemand beheerst je hele leven voor je het in de gaten hebt.
nou misschien na dat ene programma dat de rust weer terugkeert, en dat ik dan misschien iets meer voor de lol kan postenquote:Op zondag 16 juli 2017 14:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het daar stom is gewoon niet meer daar posten.
Welke film?
Kan ook. Maar het kwam er altijd op neer dat zij goed was en ik niet en zij mooi was en ik niet etc etc. En als ik daar dan verdrietig of boos om werd was het 'zie je jij bent veel te onzeker en te snel verdrietig' dus lag het weer aan mijquote:Op zondag 16 juli 2017 14:06 schreef ato het volgende:
[..]
Lijkt meer border line. Die kunnen hun emoties niet reguleren.
Zij hebben ook vaak last van wisselende stemmingen, zij leggen alles neer bij een ander en vaak kom je in conflict met hen. Zij denken altijd zwart/wit.
Zij kunnen inderdaad je helemaal leeg zuigen.
Ook al werk ik in de psychiatrie, ik ben er ook een keer ingetrapt in mijn privéleven.quote:Op zondag 16 juli 2017 14:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan ook. Maar het kwam er altijd op neer dat zij goed was en ik niet en zij mooi was en ik niet etc etc. En als ik daar dan verdrietig of boos om werd was het 'zie je jij bent veel te onzeker en te snel verdrietig' dus lag het weer aan mij![]()
Dus met m'n zeer beperkte kennis dacht ik aan narcistisch. Hoe dan ook, zeer ongezond voor me. Wat of hoe ze ook was. Wel heel veel van geleerd en beter uitgekomen want die grenzen gaat nooit iemand meer over, daar zal ik voor zorgen.
Knap dat je er in je werk mee om kunt gaan, lijkt me zeer zwaar.
Kan je nagaan hoe sneaky zulke types te werk gaan dat zelfs iemand die er in z'n werk mee te maken heeft er privé nog in kan trappen. Goed dat je er mee hebt gebroken en fijn dat je daar hulp bij kreeg.quote:Op zondag 16 juli 2017 14:24 schreef ato het volgende:
[..]
Ook al werk ik in de psychiatrie, ik ben er ook een keer ingetrapt in mijn privéleven.
Ik had een relatie met een man met een borderline persoonlijkheidsstoornis. Hij had ook narcistische trekken.
Zeer complex. Hij was zeer charmant in het begin, maar later werd dat anders.
Ik heb definitief ( ook met hulp van mijn vrienden) het contact verbroken.
Hij werd echt naar en eng ( stalken etc.).
Ik kom nu bij mensen thuis (vroeger heb ik lang in een instelling gewerkt) dat is meestal een uur.
Ik werk ambulant.
Als zij naar of eng worden stap ik zo op. Soms is het ook pittig en complex.
Maar ik zorg dat ik het niet mee naar huis neem.
Ik deel het dan met collega's.
Ja ik was ook kapot daarna..quote:Op zondag 16 juli 2017 14:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Kan je nagaan hoe sneaky zulke types te werk gaan dat zelfs iemand die er in z'n werk mee te maken heeft er privé nog in kan trappen. Goed dat je er mee hebt gebroken en fijn dat je daar hulp bij kreeg.
Max Riemeltquote:Op zondag 16 juli 2017 00:40 schreef Redefine het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
![]()
Ik kan mij dat best voorstellen. Ik heb dat zelf met de blikken van RileyTerwijl ik Tuppence Middleton niet eens echt knap vind.
Vind het een geweldige serie Sense8
Ik heb pas een paar afleveringen gezien maar nu al een Wolfgang crushquote:Op zondag 16 juli 2017 16:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Max Riemelt
Vind zijn karakter Wolfgang en Sun echt
Ik vond Jane Fonda in die Babe aflevering zo goed spelen!!quote:Op zondag 16 juli 2017 16:58 schreef Pisces29 het volgende:
Greys, ik keek gister de aflevering met het feest van Babe. Ik vond het zo vreemdIk had gehoopt op een goed einde, dat ze zich bedacht. (Ik ben nu halverwege de aflevering erna).
Ja idd.quote:Op zondag 16 juli 2017 17:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik vond Jane Fonda in die Babe aflevering zo goed spelen!!
JE HEBT HET MIC DROP MOMENT GEHADquote:Op zondag 16 juli 2017 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja idd. Ik denk dat ik het gewoon niet had verwacht en het te zwaar vond net voor het slapen.
Ik ben nu bij aflevering 2. Ik wil nu zuinig aan doen. Als seizoen drie af is, is het wellicht bijna een jaar wachten![]()
Oh en die "urn" die om ging
Ja precies die twee dingenquote:Op zondag 16 juli 2017 19:40 schreef Greys het volgende:
Hoe ze daarna in slow motion heel badass wegliepen samen![]()
En Brianna die de sieraden wilde hebben, zo grappig gespeeld.
Mic drop is een 'hippe' uitspraak zo van 'there I said it', maar het ging natuurlijk wel over die vibrator business dus dat weet ik eigenlijk niet of ze dat bedoeldequote:Op zondag 16 juli 2017 19:42 schreef Pisces29 het volgende:
Oh ik heb ge-edit net.
Ja die mic, moest ik je nog naar vragen! Was dat die vibrator?
WE'RE NEVER GETTING CHICKENS???quote:Op zondag 16 juli 2017 19:55 schreef Pisces29 het volgende:
Wat leuk om te zien. Niks veranderd eigenlijk . Misschien nu nog wel slanker dan daar.
En nu ook nog mooi ja! Maar ook wel iemand die er veel aan doet wbt makeup en haar. Althans wel in de serie.
Poke and pop. Verdomme wat een handige condoomsluiting![]()
![]()
Ja ik vind hun beiden geweldig.quote:Op zondag 16 juli 2017 16:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Max Riemelt
Vind zijn karakter Wolfgang en Sun echt
Jane Fonda was ook Barbarella vroeger, een sexy pin up in de ruimte.quote:Op zondag 16 juli 2017 19:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Mic drop is een 'hippe' uitspraak zo van 'there I said it', maar het ging natuurlijk wel over die vibrator business dus dat weet ik eigenlijk niet of ze dat bedoelde![]()
Ik ken Jane van vroeger van de film On Golden Pond die ik als kind keek en toen schitterend vond. Daar speelde haar vader Henry Fonda ook in. Ze was echt waanzinnig mooi ja, nu nog vind ik.
Klopt:quote:Op zondag 16 juli 2017 21:33 schreef Greys het volgende:
Oh ja!
En fitness godin, toch? Was zij niet een van de allereersten met een fitness/gym programma op videobanden voor thuis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |