quote:This update will be the first small step in a longer journey. We hope you can join us.
Daar trek je dan toch geen spelers mee, in t begin?quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:12 schreef DKUp het volgende:
Je moet betere warpdrives krijgen om op mooiere planeten te komen.
Wat. Je kunt al beginnen op de mooiste planeet ooit. Dus hoe kom je hierbij?quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:12 schreef DKUp het volgende:
Je moet betere warpdrives krijgen om op mooiere planeten te komen.
Het begin is "lastig", daarna ga je naar verschillende planeten om spullen te zoekenquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daar trek je dan toch geen spelers mee, in t begin?
Maar ik zeg ook niet dat ik t opgegeven heb. Ik zeg alleen dat ik blij ben dat ik er maar 10 EUR voor neer heb gelegd, want t voelt echt als een goedkoop tussendoor spelletje als Candy Crush. "ff grondstoffen verzamelen". Daar kan ik me echter, als ik me verveel, prima een tijdje mee vermaken.
Dat was in het begin zeker niet zo. Sterker nog: je kon alles op je eerste planeet behalen zowat.quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:40 schreef DKUp het volgende:
Je moest toch naar de gele, rode en blauwe sterrenstelsels om betere planeten te krijgen met meer flora en fauna
Vorig jaar was het in ieder geval dat je niet op mooie planeten begon.
My badquote:Op donderdag 13 juli 2017 17:48 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat was in het begin zeker niet zo. Sterker nog: je kon alles op je eerste planeet behalen zowat.
Die kans is veel kleiner. Wat DKup zegt; bepaalde ‘klassen’ systemen hebben meer kans op mooiere planeten, dieren etc.quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:35 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wat. Je kunt al beginnen op de mooiste planeet ooit. Dus hoe kom je hierbij?
is veranderd geloof ik.quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:40 schreef DKUp het volgende:
Je moest toch naar de gele, rode en blauwe sterrenstelsels om betere planeten te krijgen met meer flora en fauna
Vorig jaar was het in ieder geval dat je niet op mooie planeten begon.
Dat mis ik idd, de uitdaging. Grinden is prima maar niet zonder echte uitdaging. En dan bedoel ik niet op de hoogste moeilijkheidsgraad constant resources moeten zoeken..quote:Op donderdag 13 juli 2017 23:39 schreef Scrummie het volgende:
Crashed ships zijn er wel, via transmission towers, al zijn die wel vrij schaars (voor mij althans). Uitbreidingen voor je exo suit zijn juist vrij simpel als je je exocrafts hebt, aangezien je met de scanner op die dingen gericht kan zoeken naar drop pods .
Ik zou het wel gaaf vinden als planeten nog meer een chaos zijn, nog hogere kliffen, bijna onbegaanbaar soms. Of nog zoveel meer wat zoveel beter kan
Heb inmiddels warpdrive en zit in een ander stelsel.quote:Op donderdag 13 juli 2017 17:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
Het begin is "lastig", daarna ga je naar verschillende planeten om spullen te zoeken
Je kan het beste een base bouwen en dan die aliens inhuren van de space stations.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 10:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb inmiddels warpdrive en zit in een ander stelsel.
Same shit. Different day. Het leukste vind ik nog rare namen geven
Maar heel langzaam komen er andere dingen bij.
Volgens mij kan ik nog geen base bouwen.quote:Op vrijdag 14 juli 2017 17:24 schreef DKUp het volgende:
[..]
Je kan het beste een base bouwen en dan die aliens inhuren van de space stations.
Dan krijg je eigenlijk missies
Dat zou best kunnen en dan moet je scannen vanuit de ruimte in je ruimteschip en dan krijg je bewoonbare basis in beeld.quote:Op maandag 17 juli 2017 09:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik nog geen base bouwen.
Moet nu eerst shizzle verzamelen om de warpdrive power te geven.
Ik heb nog geen basis gezien anders.quote:Op maandag 17 juli 2017 15:06 schreef De_cameraman_uit_Colombia het volgende:
Een basis claimen kun je als het goed is gelijk. De basale structuur kan je dan ook, voor een farm moet je aliens contracteren in space stations en missies doen voor resources.
Je kan ook zo'n signal ding craften, die kan zoeken naar een base . Al krijg je die pas als je al bases kan bouwen dacht ik, dus heeft Ang3l hier niets aan.quote:Op maandag 17 juli 2017 14:48 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat zou best kunnen en dan moet je scannen vanuit de ruimte in je ruimteschip en dan krijg je bewoonbare basis in beeld.
Dan krijg je eigenlijk pas echte missies
Je kan een beacon plaatsen op een planeet (die signal booster idd) en dan speciaal zoeken naar basissen.quote:Op maandag 17 juli 2017 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nog geen basis gezien anders.
En 5 planeten gehad. Wel 2 ruimte stations.
Maar ik volg een beetje de quests die ze me geven, en daar zit ik dus nu bij antimaterie maken.
Mooi, hopelijk is het wat anders stuur ik een rekening naar Typischquote:Op donderdag 20 juli 2017 10:36 schreef DKUp het volgende:
Morgen waarschijnlijk nieuws over de update
quote:Op donderdag 20 juli 2017 11:19 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mooi, hopelijk is het wat anders stuur ik een rekening naar Typisch
Bedankt voor het stellen van deze vraag, ik zat me hetzelfde af te vragen :’)quote:Op donderdag 20 juli 2017 08:44 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Rebeum - is dat nou een mineraal wat je kan minen of een soort plant want je moet oppakken?
De nms wiki lijkt wat verouderd op dit gebied of het klopt nog steeds, omdat het als een rare iets word aangeduid (paars) wat meestal inhoud dat het als een plant is wat je alleen met die handschoen kan oppakken, enfin, ik weet niet waar ik op moet letten omdat het niet op de scanner zichtbaar is. (en ja ik zit nu in een red star systeem)
quote:Op vrijdag 21 juli 2017 21:28 schreef DKUp het volgende:
Nog niks
Edit: Phase 2 is begonnen, dus de update komt in augustus
http://project-wt.com/
Yep, exosuit en schip steeds meer uitbouwen met extra slotsquote:Op zaterdag 22 juli 2017 08:06 schreef SosuaCafe het volgende:
Steeds tekort aan spullen. Plutonium enzo. Life support. Zal wel in de opstartfase normaal zijn?
ja. Beetje uitzoeken wat een goede flow is. Ik haal nu aardig profit uit het handelen op space stations. Maar dat is nog peanuts met de schip prijzen die ik zie. Zo'n freughter lijkt me wel wat.quote:Op zaterdag 22 juli 2017 11:28 schreef DKUp het volgende:
[..]
Yep, exosuit en schip steeds meer uitbouwen met extra slots
Speculaties op basis van evidence, m.a.w. bepaalde files die ze ooit gevonden hadden in de installatiemap.quote:Op maandag 24 juli 2017 20:41 schreef endechaos het volgende:
Is er wat bekend over de update? Ikzelf kan niet echt wat vinden.
goeie sean troll.quote:Op woensdag 26 juli 2017 14:53 schreef Crutch het volgende:
[..]
Speculaties op basis van evidence, m.a.w. bepaalde files die ze ooit gevonden hadden in de installatiemap.
Ja, ik zit nu idd de hele tijd volquote:Op zaterdag 22 juli 2017 11:28 schreef DKUp het volgende:
[..]
Yep, exosuit en schip steeds meer uitbouwen met extra slots
Dat heb je in het begin constant, dus dan ga je meestal automatisch op zoek naar meer slots voor je pak en betere schepen.quote:
De internal memo waarin werd verteld dat de volgende update 1.3 zal zijn werd ook afgesloten met initialen S.M. wat zou kunnen betekenen dat Sean nog steeds aan het project werkt.quote:
Mja, daar heb ik nog niet genoeg tijd in gestoken. Ik probeer steeds die voorgestele quests te doen.quote:Op woensdag 26 juli 2017 16:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dat heb je in het begin constant, dus dan ga je meestal automatisch op zoek naar meer slots voor je pak en betere schepen.
Waarom zou Sean Murray niet meer aan het project werken dan? Daar is toch nooit iets in veranderd?quote:Op woensdag 26 juli 2017 16:13 schreef Crutch het volgende:
[..]
De internal memo waarin werd verteld dat de volgende update 1.3 zal zijn werd ook afgesloten met initialen S.M. wat zou kunnen betekenen dat Sean nog steeds aan het project werkt.
[ afbeelding ]
Daar is/was onduidelijkheid over.quote:Op woensdag 26 juli 2017 20:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waarom zou Sean Murray niet meer aan het project werken dan? Daar is toch nooit iets in veranderd?
Jawel, maar er waren een heleboel indianenverhalen in die tijd.quote:Op donderdag 27 juli 2017 14:50 schreef Crutch het volgende:
[..]
Daar is/was onduidelijkheid over.
Ik weet niet of je de commotie rondom NMS een beetje hebt gevolgd.
Je kan zeggen wat je wil maar die baardmans is wel master of hype. Als dit ook weer hard faalt kan hij iig nog de marketing in. (Subscribed )quote:Op vrijdag 28 juli 2017 14:43 schreef Crutch het volgende:
SPANNEND!
Oh, ik weet niet of het al eerder is genoemd, maar je maakt kans op een Atlas Pas v4 als je je hier aanmeldt: http://csd.atlas-65.com/
Of de politiekquote:Op vrijdag 28 juli 2017 18:12 schreef jogy het volgende:
[..]
Je kan zeggen wat je wil maar die baardmans is wel master of hype. Als dit ook weer hard faalt kan hij iig nog de marketing in. (Subscribed )
We zitten pas in phase 2 van 3 hequote:Op zaterdag 29 juli 2017 15:20 schreef DKUp het volgende:
En weer een e-mail:
Waking Titan: Mission Azure Voyage
Phase 3 kan ook de update zijnquote:
Ja zou ook kunnen Al verwacht ik de update 16 augustus, dat nummer 16 komt zo vaak voorquote:
Nee, er wordt gesproken over 1.3, fourth race, Atlas, Atlas Pass v.4, Gek, Portals, Korvax, Vykeen enzovoortquote:Op zaterdag 29 juli 2017 18:24 schreef RickoKun het volgende:
Denken jullie niet dat jullie het over dat andere spel van die dude hebben die in ontwikkeling is.
quote:Hello, Citizen Scientist [ --- ],
As a result of recent developments, this email is to inform you that your Atlas Pass designation has been changed to L-15. Our classification model uses multiple data points including your behavior and quantitative activity as a Citizen Scientist.
Each class designation has a unique strength that indicates your key role in our ongoing experiment. Remember to stay vigilant, and do not share your class designation outside of the Citizen Science Division.
To be eligible for a physical copy of your Atlas Pass, you need to provide your mailing information by clicking here.
This is NOT a guarantee that you will receive a physical copy of a Level 4 Atlas Pass; however, if you do not give us your mailing information, for obvious reasons, we won’t be able to send you anything. Your address will be validated and added to the mailing process. You will not receive a shipping notification. We will announce when all Level 4 Atlas Passes have been shipped.
Multiplayer gaat te ingewikkeld worden denk ik Ook geen zin in PS Plus eigenlijkquote:Op zondag 30 juli 2017 10:10 schreef DKUp het volgende:
Er moet bijna wel een multiplayer aspect komen. Heel de ARG gaat bijna over samenwerken
Ik heb toch maar mijn gegevens gestuurd. Een Atlass 4 pass wil ik wel
Genoeg uren gestopt in No Man's Sky
Dan doe jij het toch niet?quote:Op zondag 30 juli 2017 10:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Multiplayer gaat te ingewikkeld worden denk ik Ook geen zin in PS Plus eigenlijk
Heb mijn post adres ook maar even doorgegeven . Zou een mooi aandenken zijn.quote:Op zondag 30 juli 2017 10:10 schreef DKUp het volgende:
Er moet bijna wel een multiplayer aspect komen. Heel de ARG gaat bijna over samenwerken
Ik heb toch maar mijn gegevens gestuurd. Een Atlass 4 pass wil ik wel
Genoeg uren gestopt in No Man's Sky
Waar heb je dat gelezen/gezien trouwens?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 10:25 schreef Scrummie het volgende:
Ik lees iets over 30 augustus pas?
Dat is wel een tegenvaller.. Wou er in mijn vakantie mee bezig maar dat feestje gaat dus niet door.
Zag voorbij komen op Reddit dat er een countdown was ontdekt op 1 van die vreemde sites die liep tot 30 augustus.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 11:36 schreef DKUp het volgende:
[..]
Waar heb je dat gelezen/gezien trouwens?
Uhhhquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 11:38 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Zag voorbij komen op Reddit dat er een countdown was ontdekt op 1 van die vreemde sites die liep tot 30 augustus.
Ze zijn al sinds eind mei bezig volgens mij.quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 11:42 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat was mijn gevoel ook toen ik dat las.
Ja..quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 11:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze zijn al sinds eind mei bezig volgens mij.
Ik vind drie maanden wel erg lang zonder een trailerquote:Op vrijdag 4 augustus 2017 14:14 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ja..
Hier las ik het in elk geval: https://www.reddit.com/r/(...)ts_time_hello_games/
Ik had eerst 7 augustus in mijn hoofd, of die 8e die ook daar gemeld is. Maar eind augustus pas
Misschien trailer op hun 'anniversary' en dan de release eind augustus?quote:Op vrijdag 4 augustus 2017 14:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik vind drie maanden wel erg lang zonder een trailer
Waarschijnlijk ergens rond 18.00 als je kijkt naar de Waking Titan site. Daar staat een processing time van 16 uur en de stream is al zo'n 9 uur bezigquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 10:47 schreef DKUp het volgende:
Op Twitch was Waking Titan weer actief, nog steeds live...dus er zal snel een nieuwe opdracht plaatsvinden
Mr. Noodles
Waar kan ik tekenen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 10:59 schreef DKUp het volgende:
En dan op de verjaardag de patch/update/rerelease releasen
Denk niet dat het zo snel zal gaan, op de WT site moeten er nog 8 glyphs worden ingevuld, meestal is het er maar 1 per week. Dus kan ook nog 2 maanden durenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 10:59 schreef DKUp het volgende:
En dan op de verjaardag de patch/update/rerelease releasen
Vuile bloedhondenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 11:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk niet dat het zo snel zal gaan, op de WT site moeten er nog 8 glyphs worden ingevuld, meestal is het er maar 1 per week. Dus kan ook nog 2 maanden duren
Of de ARG is een toevoeging op het verhaal wat 1.3 toevoegt, en loopt door tijdens de eerste periode van 1.3 .quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 11:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk niet dat het zo snel zal gaan, op de WT site moeten er nog 8 glyphs worden ingevuld, meestal is het er maar 1 per week. Dus kan ook nog 2 maanden duren
Jammer, dan zit ik met mijn hoofd voor de TV de JC schaal te kijken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:44 schreef DKUp het volgende:
Van Sleep Mode naar Cooling down gegaan de afgelopen uren.....
Dus 18:00 uur waarschijnlijk inderdaad wat actie...
Ik moest zo lachen toen zij live was bij 1 van de eerste twitch streams. Ze had zo vaak moeite om haar lach in te houden . Was echt grappig om te zien.quote:Op zondag 6 augustus 2017 10:59 schreef DKUp het volgende:
Stream is nog steeds live, dus misschien zijn ze bijna klaar
Goh dat zou ik graag willen. Roterende planeten.quote:Op zondag 6 augustus 2017 11:03 schreef Scrummie het volgende:
Wel interessante beelden nu op die Twitch. Roterende planeten?
Dit soort video's verhoogd de sfeer wel in het spel, je krijgt wel echt het idee dat je met een project/research iets te maken hebt, misschien vanmiddag toch maar weer eens gaan spelenquote:Op zondag 6 augustus 2017 11:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen toen zij live was bij 1 van de eerste twitch streams. Ze had zo vaak moeite om haar lach in te houden . Was echt grappig om te zien.
Dit was genietenquote:Op zondag 6 augustus 2017 11:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen toen zij live was bij 1 van de eerste twitch streams. Ze had zo vaak moeite om haar lach in te houden . Was echt grappig om te zien.
Oeh. Make it so.quote:Op zondag 6 augustus 2017 11:03 schreef Scrummie het volgende:
Wel interessante beelden nu op die Twitch. Roterende planeten?
Hoezo?quote:Op zondag 6 augustus 2017 13:28 schreef DKUp het volgende:
Maar dit gaat bijna wel zeker multiplayer toevoegen
Samenwerking met bijna iedere opdracht.quote:Op zondag 6 augustus 2017 13:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoezo?
Dat is overigens een feature waar ik het minst op zit te wachten
Die samenwerking is eerder om een groter community gevoel te geven, zeker omdat bij de eerste opdrachten de puzzels vaak snel door een klein groepje werden opgelost. Als ze multiplayer willen toevoegen dan zou het een always online variant moeten worden, en dan sluiten ze dus mensen zonder PSN uit, dat zie ik ze niet zo snel doen.quote:Op zondag 6 augustus 2017 13:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Samenwerking met bijna iedere opdracht.
Ik heb liever ook andere functies dan multiplayer.
Grafisch mooier, meer opdrachten, een verhaal, meer diversiteit, bossen, betere watereffecten etc.
Ze kunnen er ook een mode van maken. Dus dan sluit je de mensen zonder PS Plus niet uit om NMS te spelen met andere nieuwe functionaliteiten.quote:Op zondag 6 augustus 2017 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die samenwerking is eerder om een groter community gevoel te geven, zeker omdat bij de eerste opdrachten de puzzels vaak snel door een klein groepje werden opgelost. Als ze multiplayer willen toevoegen dan zou het een always online variant moeten worden, en dan sluiten ze dus mensen zonder PSN uit, dat zie ik ze niet zo snel doen.
Ik zou persoonlijk het liefste iets meer 'leven' willen zin, dus dorpjes en steden op planeten.
Mja ik zie MP maar weinig toevoegen gezien de gigantische afstanden, dat wordt dan alleen leuk in de Hubs waar wat meer mensen relatief dicht bij elkaar zijn.quote:Op zondag 6 augustus 2017 13:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze kunnen er ook een mode van maken. Dus dan sluit je de mensen zonder PS Plus niet uit om NMS te spelen met andere nieuwe functionaliteiten.
In de eerste beelden van NMS leken er meerdere gebouwen te zijn. Lekker de planeten boeiender en mooier maken
Lijkt me tof En dat je dan in een aliën garage een super zeldzame barn-find doet.. Beetje stofjes en materialen traden met andere gebruikers en af en toe lekker op elkaar schieten in een kleine online space-warquote:Op zondag 6 augustus 2017 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja ik zie MP maar weinig toevoegen gezien de gigantische afstanden, dat wordt dan alleen leuk in de Hubs waar wat meer mensen relatief dicht bij elkaar zijn.
En van mij part zijn het 'dode' steden van verloren gegane beschavingen
In ander nieuws, Loop16 is zich aan het verspreiden over supercomputers over de hele wereld.quote:Op maandag 7 augustus 2017 21:14 schreef Meike26 het volgende:
Even een update van de stream, zo'n 12 minuten geleden is Mr Noodles gevoerd..
Tot zover de update, Meike26 vanachter haar donkere pc hoekje.
Ja gisteren was die ook al zo ellendig laatquote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 00:47 schreef DKUp het volgende:
Ach ja, ik ben toch Final Destanation 5 aan het kijken
Servers? Welke servers?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 00:58 schreef Atak het volgende:
Bestaat dit spel nog? Ik dacht dat het vorig jaar gefopt was en dat het niet meer waard was om de servers te hosten.
Morgen dus update notes/trailer.quote:Hello, Citizen Scientist,
Thank you for your contributions to Waking Titan. The developments that took place during Phase 3 were somewhat concerning, but together we have set in motion truly world-shaping events. We will continue to inform the Citizen Science Division of privileged information or any need for collaborators on a new project.
But we do have a few loose ends to tie up with you before we move on, so let's proceed.
First, we're pleased to announce that all 10,000 Level 4 Atlas Passes are in production. Note that due to transit times for mail, some may take several weeks to be delivered.
Next, our CEO Elizabeth Leighton has asked us to include a personal note of gratitude:
"Thank you for all your diligent efforts, Citizen Scientists. It's been an amazing journey for all of us. I've watched you thrive and achieve from those first Phase 1 radio ads all the way through the intensity of Phase 3. I've been impressed at every turn by how brilliant you've been, how voracious, how kind, how thoughtful.
It's been an honor and a privilege. On behalf of the Atlas Foundation, and on behalf of the world, thank you."
The Mercury subroutine has concluded successfully, and a new memo from SM about this process is coming in the next 24 hours. We hope it will answer a few key questions you have about our program, and about what comes next.
quote:
Deze week update dus . Heel benieuwd naar de patchnotes.quote:Hello Citizen Scientists,
It’s been a year since No Man’s Sky first released, and it’s been an exciting, intense and emotional year for us at Hello Games. We have been quiet, but we have been listening intently.
We've spent that year working hard on free updates for this game our team cares about so much.
Update 1.3 will release this week and will be available for free to all No Man’s Sky players. We're calling it Atlas Rises. It focuses on improving the central story of No Man’s Sky and adds the ability to quick travel between locations using portals. Patch notes will be made available shortly before the update goes live.
What we do is much more important than what we say, but since launch we have sometimes focused too much on that.
We wanted to reach out and celebrate the devoted community that means so much to us. We launched Waking Titan to try to do that.
When we posted those cassettes we didn't know what to expect. In the last eight weeks a quarter of a million players from across the globe (174 countries, to be precise!) have come together - united by a shared love of mystery and science fiction - to form the Citizen Science Division. You’ve travelled great distances both real and virtual, undertaken complex tasks, and explored the depths of simulation theory. New friendships have been forged, and a tight-knit community has been created. Most importantly a cute hamster has a new home.
You've become part of the No Man's Sky origin story.
It's been an honour to watch, but this is just the beginning. Whether you’ve followed Waking Titan or not, we welcome anyone to sign up to the Citizen Science Division, and to join us on the official CSD forums.
Our journey continues.
Thank you for this year. We hope you enjoy what comes next.
Sean
Geen idee, de update zal het moeten uitwijzen. De vorige twee updates waren zeker verbeteringen, maar de core gameplay vind ik nog steeds uitermate saai en het verkennen verveelt snel doordat de diversiteit toch tegenvalt.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 06:59 schreef Apekoek het volgende:
Heb het spel altijd links laten liggen, nu wel de moeite waard?
Dit.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 07:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Geen idee, de update zal het moeten uitwijzen. De vorige twee updates waren zeker verbeteringen, maar de core gameplay vind ik nog steeds uitermate saai en het verkennen verveelt snel doordat de diversiteit toch tegenvalt.
Ik denk dat deze update daar geen radicale veranderingen in aan gaat brengen. Het is versie 1.3, niet 2.0. Het is geen reboot. Ik ben wel erg benieuwd en ik hoop dat het mijn aandacht nu wel wat langer vast kan houden.
Er is wat gelektquote:Edit: A page on NoMansSky.com was up for a few minutes around 8:30EST Thursday night. The page was password protected, but the meta description revealed the following:
___________________________________________________
Introducing Update 1.3 Update 1.3, Atlas Rises, brings a brand new and overhauled central storyline, portals, a new procedural mission system, trade improvements, system economies, joint exploration and more. This update marks the one year anniversary of No Man’s Sky, and a lot has changed. Please see Pathfinder and Foundation for previous major updates.
___________________________________________________
Edit: Yes, I borked the title ¯\_(ツ)_/¯
___________________________________________________
Edit: The CSS included the following terms:
Galactic Regeneration
Interstellar Trading
Mission Board
Terrain Editing
___________________________________________________
Edit: More stuff courtesy of Discord:
Updated combat
New exploration mechanics
Interstellar trading
New ships
New story
New worlds
Portals
New/updated Terrain
Updated user interface
new/updated "Visor"
Visual improvements
"No tint"
Update to freighters
Joint exploration
Missions
"Galactic Regeneration"
Expanded/Changed Combat
___________________________________________________
Je kan nu al het spel installeren en de updates downloaden. Waarschijnlijk later vandaag komt de 1.3 update uit.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:23 schreef Droopie het volgende:
Ik snap nog steeds niet wanneer ik hem weer moet installeren en spelen
Jullie toch ook niet?
Wel... ehm.. bijzonder dat die 2 planeten op het eerste screenshot dezelfde wolken texture hebben .quote:
Ja .quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
zijn dat screens van de update of?
Dat zal wel zo blijvenquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wel... ehm.. bijzonder dat die 2 planeten op het eerste screenshot dezelfde wolken texture hebben .
Hoezo zou die niet van toepassing zijn? Ik zit nog steeds met dezelfde save sinds release en de updates zitten er gewoon allemaal in?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:15 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Waar ik een beetje "bang" voor ben is dat deze update weer niet van toepassing zal zijn op bestaande savegames.
NMS vergt nogal wat.. ik wil niet zeggen inspanning, maar wel veel tijd uiteindelijk?
Om dat steeds maar weer opnieuw te doen is wel steeds weer de vraag of ik daar wel zo'n zin in heb iedere keer.
Je bouwt toch bijna letterlijk iedere keer weer iets op en op een gegeven moment wil je daar bij blijven zeg maar.
Yepquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
zijn dat screens van de update of?
Hoe groot is de stap naar PSPro qua graphics enzo? Merk je dat nou echt?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:45 schreef DKUp het volgende:
Je hoeft niet overnieuw te beginnen.
Ik was mijn save file kwijt met de overstap naar PS4 Pro, dus ik moest toen wel met de Foundation 1.1 update overnieuw beginnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Zo te zien welquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 12:29 schreef lord_bono het volgende:
Portals die naar elke planeet kunnen gaan, ben benieuwd of je dan zelf de coördinaten in kunt voeren. Want dan zou je in theorie op dezelfde planeet als je vrienden een basis kunnen maken
quote:Glitches in the simulation have begun to appear.
Visualised by strange floating orbs, up to 16 players can see and communicate with one another, and explore the universe together.
While interaction with others is currently very limited, this is an important first step into the world of synchronous co-op in No Man’s Sky.
While interaction is very limited, VOIP (Voice over IP) allows proximity based voice chat with other nearby explorers.
Use portals to quickly travel to more populated planets, or to meet up with friends.
quote:
quote:Patch notes
Generation
Increased variety in weather, planet and structure names
More base building parts have unique names
Prevented trees spawning on sheer cliffs
Improved object placement on slopes
Improved grass placement and density
Changed the default starting ship model
Regenerated galaxy to remove differences between survival, normal and creative game modes
Improved building distribution
Increased distribution of heridium deposits
Improved generation of beaches along shorelines
Repositioned player bases to accommodate generation changes
Exploration
Improved balance of hazards between planets
Improved settings for hazard damage and strength
Reduce cave hazard recharge times
Added Shielding Shard to the starting player inventory
Limited the depth at which buildings can spawn underwater
Gameplay
More tech available in tech shops
Balanced tech shop standing requirements
Standing lights have a proper name when you interact with them
Increased robustness of systems for locating buildings
Increased number and types of objects which can be scanned
Increased information available about scanned foliage and creatures
Improved planet resource lists
Craftable products now sorted by most recent use
Improved differentiation of weapons
Fixed pinning product recipes and technology guides
Continued story unlocked through abandoned buildings
Added interactions and dialogue options for many structures and characters
Overhauled secondary character interactions
Trade and Farming
Alloys, farm products and new gas products now form separate branches of a larger craft tree
Added new valuable higher tier craft products
Added new harvester to harvest atmospheric gases
Added new trade specific products
Added new farmable “Star Bramble” plant
Added larger 4 plant hydroponic tray
Increased contrast between picked and unpicked resource plants to more easily tell them apart
Balanced priced of alloys, farm products and gases
Improved distributions of resources on planets
Improved scan ranges for resources on planets
Added scan markers on more smaller plutonium crystals to aid resource gathering
Freighters
Balanced freighter prices
Fixed collision on freighter bridge
Added freighter classes
Added ability to warp in your freighter
Fixed floating turrets on capital freighters
Space
Improved space heavy air
Added requirement to scan planets in order to reveal their names
Improved planet name display as you enter orbit
Fix for massive carve radius when mining asteroids
Galactic Map
Updated galactic map UI
Improved galactic map controls
Improved star names gathered in galaxy map flythrough
Improved distribution of different coloured stars
Added interstellar scan events
Starships
Added ability to summon your ship from the quick menu
Refined ship reticules
Added new holographic cockpit HUD elements: mini map, pulse drive warning and target ship
Added new ship technology
Balanced space combat
Balanced ship weapons and technology
Updated ship weapon projectile effects
Updated ship hit direction markers
Improved flare graphics on ships
Improved loot containers dropped by AI ships
Improved effects on damaged AI ships
Balanced crashed ships broken slots and repair costs
Added a more convenient swap inventory button for moving items between new/crashed ships and storage units
Updated design of Atlas pass icons
Added ability to look around the cockpit when landed
Allowed player to remain in ship cockpit after landing
Improved spawning and distribution of AI ships
Improved ship altimeter
Added in-ship communicator
Added button prompt for ship zoom
Fixed a bug where your ship could become invisible by visiting the galactic map
Improved Pirate systems including the ability to negotiate or call in support
Added low flight mode
Improved landing code
UI
Divided options menu into several pages
Revised Journey page
New Gek, Korvax and Vy’keen medals
New medals for the merchant, mercenary and explorer guilds
Revised log page
Fixed animation on markers as they are removed
Improved binocular UI
Updated journey milestone icons
Overhauled discovery log
Added cardinal directions to compass
Added distance markers to compass
Fix for “redeem content” showing twice on Steam menu
New trade and product icons
Revised combat ship markers
Improved ship tracking arrows when flying away from targets
Overhauled conversation interface
Graphics
Improved HBAO filtering around edges
Improved TAA handling of grass blade edges
Introduced depth of field effect during interactions
Added LOD meshes and imposters to various props
Fixed texturing on the buildable door
Reduced HBAO shimmer
Reduced shadow acne
Fixed artifacts with imposter shadows
Improved double-sided normals for foliage
Improved terrain texturing and texture blending
Improved grass colour blending and integration with terrain
Improved grass and leaf materials
Improved colour palettes across several biomes
Improved planet night skies
Fixed z-fighting on small glowing plants
Various graphics optimisations and fixes
Visual improvements to Atlas stations
Replaced all terrain textures with higher detail and quality variants
Added new higher detail foliage variants to several biomes
Upgraded textures on several cave props
Audio
Four new sets of soundscapes by 65 Days of Static
Reworked space combat audio
Reworked space explosions
Added new ship weapon sounds
Added weird biome soundscape
Added new music and sound effects for story mode
Lots of new UI sounds
Minor mix changes and optimisations
Language
Various minor language fixes and improvements
Hij is al live of wat?!?!quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 13:35 schreef DKUp het volgende:
7.2 GB update aan het downloaden op de PS4 Pro
Laat even weten hoe het je bevalt 👊. Ben erg benieuw wat je bevoordeeld als eerst opvalt.quote:
Hoe bedoel je deze?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 17:49 schreef DKUp het volgende:
De wolken schijnen weg te zijn op de PS4 (Pro).
Stond op Reddit, geen idee of dit werkelijk voor iedereen is.quote:
Nouja, het viel me wel op dat ik inderdaad geen wolken zag maar dacht dat het toeval was . Maar toen het begon te regenen en ik omhoog keek naar een strakblauwe lucht vond ik het wel vreemdquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:12 schreef DKUp het volgende:
[..]
Stond op Reddit, geen idee of dit werkelijk voor iedereen is.
Bug waarschijnlijkquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 18:17 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nouja, het viel me wel op dat ik inderdaad geen wolken zag maar dacht dat het toeval was . Maar toen het begon te regenen en ik omhoog keek naar een strakblauwe lucht vond ik het wel vreemd
ik moet nog steeds atlaspass 1 hebben, en het is mij totaal onduidelijk waar ik daarvoor aan zou moeten beginnenquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:08 schreef LTVDK het volgende:
Gelukkig hoef je geen nieuwe game te beginnen om weer op op een Atlas pad terecht te komen
[ afbeelding ]
Atlas Path volgenquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:12 schreef mschol het volgende:
[..]
ik moet nog steeds atlaspass 1 hebben, en het is mij totaal onduidelijk waar ik daarvoor aan zou moeten beginnen
Dit zoveel met de sfeer. Nu veel meer het gevoel echt de ruimte in te kijken als het nacht is en de sterren aan de hemel staan. Net als de veel betere textures als je vliegt, nu veel meer het gevoel dat je ook land waar je naar kijkt, ipv dat zodra je lager komt het er ineens allemaal anders uit ziet.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:25 schreef DKUp het volgende:
Een bijna zwarte galaxy, altijd genieten
Te vaak rood of groen
Weet jij wat de "no tint" uit de patch notes is?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit zoveel met de sfeer. Nu veel meer het gevoel echt de ruimte in te kijken als het nacht is en de sterren aan de hemel staan. Net als de veel betere textures als je vliegt, nu veel meer het gevoel dat je ook land waar je naar kijkt, ipv dat zodra je lager komt het er ineens allemaal anders uit ziet.
En ik ben wel fan van het filmic filter, weet niet of die nieuw is.
Al met al heb ik nu wel echt het gevoel dat ik het afgelopen jaar een beta heb zitten spelen . Maar ook dat was genieten.
Geen idee nee.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 19:34 schreef DKUp het volgende:
[..]
Weet jij wat de "no tint" uit de patch notes is?
Dogfights werken beter en het voelt anders.quote:
waar? hoe? dat is een beetje het probleem, ik heb geen flauw idee hoe ik het kan volgen, ik heb hem in eerste instatie geskipt, en nu dus geen idee hoe en watquote:
Als je die polo en die andere gast willekeurig tegenkomt geven ze je de keus de atlas te volgen volgens mij in plaats van naar center te gaan.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:02 schreef mschol het volgende:
[..]
waar? hoe? dat is een beetje het probleem, ik heb geen flauw idee hoe ik het kan volgen, ik heb hem in eerste instatie geskipt, en nu dus geen idee hoe en wat
http://www.eurogamer.net/(...)-atlas-pass-v1-v2-v3quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:02 schreef mschol het volgende:
[..]
waar? hoe? dat is een beetje het probleem, ik heb geen flauw idee hoe ik het kan volgen, ik heb hem in eerste instatie geskipt, en nu dus geen idee hoe en wat
Via de options staan er nu allerlei handleidingen, misschien dat je daar ook wat aan hebt .quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:02 schreef mschol het volgende:
[..]
waar? hoe? dat is een beetje het probleem, ik heb geen flauw idee hoe ik het kan volgen, ik heb hem in eerste instatie geskipt, en nu dus geen idee hoe en wat
ik ga eens kijkenquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:05 schreef DKUp het volgende:
[..]
http://www.eurogamer.net/(...)-atlas-pass-v1-v2-v3
oeh, handigquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Via de options staan er nu allerlei handleidingen, misschien dat je daar ook wat aan hebt .
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:38 schreef LTVDK het volgende:
4th race gevondenHoe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Gewoon op een random planeet in een handelspostquote:
Oh gewoon doorspelenquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 20:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon op een random planeet in een handelspost
Ja oké is wel waar...quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 23:20 schreef Mystikvm het volgende:
Ik zal wel weer het zuurtje zijn, maar na een paar uur gespeeld te hebben heb ik het weer weggelegd. Ja, het ziet er beter uit en ja, ik zie meer diversiteit. Er zijn ook de nodige quality of life verbeteringen gedaan.
Maar het spel is nog steeds niet leuk. Op geen moment heb ik echt plezier in wat ik aan het doen ben. Ik ben nog steeds alleen maar bezig met metertjes bijvullen. Tot het punt waarop ik er voor kies om ergens maar niet te landen omdat ik dan mijn launch thrusters weer bij moet vullen, dus wéér ronddwalen op zoek naar een steen of een plantje. Voor zover ik kan zien is een galactische economie ook nog steeds zo goed als non-existent, dus van het traden moet de game het ook nog niet hebben. Ja, je kunt wel ergens iets kopen en dan ergens anders weer verkopen, maar echt leuk is het niet om van space station naar space station te moeten vliegen voor een paar units winst.
Ook even in de creative mode gespeeld om uit die mining-grind te raken. Die is wel aardig, maar daar mist het dan weer alle uitdaging en merk ik dat de lange reistijd om ergens te kunnen komen mij stoort. De creative mode is bedoeld om relaxed te exploren. Maar er zit gewoon teveel downtime in het spel om dat echt de moeite waard te maken. Ben je eindelijk op een planeet, is het toch weer een vrij teleurstellende plek. Moet je weer 2 minuten downtime door (opstijgen, naar andere plek, daar weer landen) voor je volgende poging.
Ik geef het denk ik op met de game. Het is gewoon niet voor mij, ben ik bang.
Niks zuurtje Maar inderdaad gewoon niet jouw game. Kan gebeuren. Ik heb het net ff gespeeld en ben wel blij verrast. Zoals veel mensen zeggen is dit praktisch het spel dat mensen een jaar geleden dachten te kopen. Kudo's voor Hello Games dat ze niet gewoon het geld hebben gegraaid en met de noorderzon zijn vertrokken. .quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 23:20 schreef Mystikvm het volgende:
Ik zal wel weer het zuurtje zijn, maar na een paar uur gespeeld te hebben heb ik het weer weggelegd. Ja, het ziet er beter uit en ja, ik zie meer diversiteit. Er zijn ook de nodige quality of life verbeteringen gedaan.
Maar het spel is nog steeds niet leuk. Op geen moment heb ik echt plezier in wat ik aan het doen ben. Ik ben nog steeds alleen maar bezig met metertjes bijvullen. Tot het punt waarop ik er voor kies om ergens maar niet te landen omdat ik dan mijn launch thrusters weer bij moet vullen, dus wéér ronddwalen op zoek naar een steen of een plantje. Voor zover ik kan zien is een galactische economie ook nog steeds zo goed als non-existent, dus van het traden moet de game het ook nog niet hebben. Ja, je kunt wel ergens iets kopen en dan ergens anders weer verkopen, maar echt leuk is het niet om van space station naar space station te moeten vliegen voor een paar units winst.
Ook even in de creative mode gespeeld om uit die mining-grind te raken. Die is wel aardig, maar daar mist het dan weer alle uitdaging en merk ik dat de lange reistijd om ergens te kunnen komen mij stoort. De creative mode is bedoeld om relaxed te exploren. Maar er zit gewoon teveel downtime in het spel om dat echt de moeite waard te maken. Ben je eindelijk op een planeet, is het toch weer een vrij teleurstellende plek. Moet je weer 2 minuten downtime door (opstijgen, naar andere plek, daar weer landen) voor je volgende poging.
Ik geef het denk ik op met de game. Het is gewoon niet voor mij, ben ik bang.
Kan toch, niks zuurs aanquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 23:20 schreef Mystikvm het volgende:
Ik zal wel weer het zuurtje zijn, maar na een paar uur gespeeld te hebben heb ik het weer weggelegd. Ja, het ziet er beter uit en ja, ik zie meer diversiteit. Er zijn ook de nodige quality of life verbeteringen gedaan.
Maar het spel is nog steeds niet leuk. Op geen moment heb ik echt plezier in wat ik aan het doen ben. Ik ben nog steeds alleen maar bezig met metertjes bijvullen. Tot het punt waarop ik er voor kies om ergens maar niet te landen omdat ik dan mijn launch thrusters weer bij moet vullen, dus wéér ronddwalen op zoek naar een steen of een plantje. Voor zover ik kan zien is een galactische economie ook nog steeds zo goed als non-existent, dus van het traden moet de game het ook nog niet hebben. Ja, je kunt wel ergens iets kopen en dan ergens anders weer verkopen, maar echt leuk is het niet om van space station naar space station te moeten vliegen voor een paar units winst.
Ook even in de creative mode gespeeld om uit die mining-grind te raken. Die is wel aardig, maar daar mist het dan weer alle uitdaging en merk ik dat de lange reistijd om ergens te kunnen komen mij stoort. De creative mode is bedoeld om relaxed te exploren. Maar er zit gewoon teveel downtime in het spel om dat echt de moeite waard te maken. Ben je eindelijk op een planeet, is het toch weer een vrij teleurstellende plek. Moet je weer 2 minuten downtime door (opstijgen, naar andere plek, daar weer landen) voor je volgende poging.
Ik geef het denk ik op met de game. Het is gewoon niet voor mij, ben ik bang.
had ik je een jaar geleden kunnen vertellenquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 23:20 schreef Mystikvm het volgende:
Ik zal wel weer het zuurtje zijn, maar na een paar uur gespeeld te hebben heb ik het weer weggelegd. Ja, het ziet er beter uit en ja, ik zie meer diversiteit. Er zijn ook de nodige quality of life verbeteringen gedaan.
Maar het spel is nog steeds niet leuk. Op geen moment heb ik echt plezier in wat ik aan het doen ben. Ik ben nog steeds alleen maar bezig met metertjes bijvullen. Tot het punt waarop ik er voor kies om ergens maar niet te landen omdat ik dan mijn launch thrusters weer bij moet vullen, dus wéér ronddwalen op zoek naar een steen of een plantje. Voor zover ik kan zien is een galactische economie ook nog steeds zo goed als non-existent, dus van het traden moet de game het ook nog niet hebben. Ja, je kunt wel ergens iets kopen en dan ergens anders weer verkopen, maar echt leuk is het niet om van space station naar space station te moeten vliegen voor een paar units winst.
Ook even in de creative mode gespeeld om uit die mining-grind te raken. Die is wel aardig, maar daar mist het dan weer alle uitdaging en merk ik dat de lange reistijd om ergens te kunnen komen mij stoort. De creative mode is bedoeld om relaxed te exploren. Maar er zit gewoon teveel downtime in het spel om dat echt de moeite waard te maken. Ben je eindelijk op een planeet, is het toch weer een vrij teleurstellende plek. Moet je weer 2 minuten downtime door (opstijgen, naar andere plek, daar weer landen) voor je volgende poging.
Ik geef het denk ik op met de game. Het is gewoon niet voor mij, ben ik bang.
Je geld al terug? .quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 00:54 schreef redboyke het volgende:
[..]
had ik je een jaar geleden kunnen vertellen
Dat had (lees: heb) ik ook .quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 17:23 schreef DKUp het volgende:
Ik krijg opeens een wit rondje in mijn beeld en die blijft in beeld...
Sean Murray: it's not a bug, it's a feature.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 17:39 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat had (lees: heb) ik ook .
Er zijn nog wat bugs her en der geloof ik
Ah. Kom je weer even zaniken hier? Man man, ik heb vorig jaar zelden iemand zo zien janken om een paar euro als jij dat deed, en dan zijn we een jaar verder, is er hier volop plezier en nóg kom je zaniken. Bijzonder. Jammer.quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 17:42 schreef redboyke het volgende:
[..]
Sean Murray: it's not a bug, it's a feature.
Je moet eerst de symbolen verzamelen om ze te kunnen gebruikenquote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:14 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
portals : ik kan geen enkel teken of symbool invoeren.
Wel het adres vragen van mijn eigen planeet, maar als ik dan "activeer portal" kies dan is alles grijs en kan ik niets invoeren, zelfs niet eens gewoon voor de lol combinaties proberen. (zo had ik gedacht van te voren)
Doe ik iets fout of.. ?
Gelukkig doet Hello Games altijd aan zulke patchesquote:ATLAS RISES PATCH 1.31
August 12, 2017.
Hello!
Thanks so much for all of your feedback following the launch of Atlas Rises, it’s great to see so many of you enjoying the update.
Today we’re releasing Patch 1.31 on both PS4 and Steam. This fixes a number of issues including:
Fixed an issue causing some players to crash when accessing the galactic map while having too many waypoints active
Fixed a crash some players experience when pinning certain tech
Fixed a crash which occurs when players with particularly long play-throughs attempt to save the game
Fixed an issue that sometimes resulted in guild missions not crediting correctly
If you experience any issues, let us know by submitting a bug report.
Thanks!
Hello Games
En hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 12 augustus 2017 21:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je moet eerst de symbolen verzamelen om ze te kunnen gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |