Je kan nu al het spel installeren en de updates downloaden. Waarschijnlijk later vandaag komt de 1.3 update uit.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:23 schreef Droopie het volgende:
Ik snap nog steeds niet wanneer ik hem weer moet installeren en spelen
Jullie toch ook niet?
Wel... ehm.. bijzonder dat die 2 planeten op het eerste screenshot dezelfde wolken texture hebbenquote:
Jaquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
zijn dat screens van de update of?
Dat zal wel zo blijvenquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wel... ehm.. bijzonder dat die 2 planeten op het eerste screenshot dezelfde wolken texture hebben.
Hoezo zou die niet van toepassing zijn? Ik zit nog steeds met dezelfde save sinds release en de updates zitten er gewoon allemaal in?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:15 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Waar ik een beetje "bang" voor ben is dat deze update weer niet van toepassing zal zijn op bestaande savegames.
NMS vergt nogal wat.. ik wil niet zeggen inspanning, maar wel veel tijd uiteindelijk?
Om dat steeds maar weer opnieuw te doen is wel steeds weer de vraag of ik daar wel zo'n zin in heb iedere keer.
Je bouwt toch bijna letterlijk iedere keer weer iets op en op een gegeven moment wil je daar bij blijven zeg maar.
Yepquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
zijn dat screens van de update of?
Hoe groot is de stap naar PSPro qua graphics enzo? Merk je dat nou echt?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:45 schreef DKUp het volgende:
Je hoeft niet overnieuw te beginnen.
Ik was mijn save file kwijt met de overstap naar PS4 Pro, dus ik moest toen wel met de Foundation 1.1 update overnieuw beginnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |