Waar kan ik tekenen?quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 10:59 schreef DKUp het volgende:
En dan op de verjaardag de patch/update/rerelease releasen![]()
Denk niet dat het zo snel zal gaan, op de WT site moeten er nog 8 glyphs worden ingevuld, meestal is het er maar 1 per week. Dus kan ook nog 2 maanden durenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 10:59 schreef DKUp het volgende:
En dan op de verjaardag de patch/update/rerelease releasen![]()
Vuile bloedhondenquote:Op zaterdag 5 augustus 2017 11:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk niet dat het zo snel zal gaan, op de WT site moeten er nog 8 glyphs worden ingevuld, meestal is het er maar 1 per week. Dus kan ook nog 2 maanden duren
Of de ARG is een toevoeging op het verhaal wat 1.3 toevoegt, en loopt door tijdens de eerste periode van 1.3quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 11:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk niet dat het zo snel zal gaan, op de WT site moeten er nog 8 glyphs worden ingevuld, meestal is het er maar 1 per week. Dus kan ook nog 2 maanden duren
Jammer, dan zit ik met mijn hoofd voor de TV de JC schaal te kijken.quote:Op zaterdag 5 augustus 2017 13:44 schreef DKUp het volgende:
Van Sleep Mode naar Cooling down gegaan de afgelopen uren.....
Dus 18:00 uur waarschijnlijk inderdaad wat actie...
Ik moest zo lachen toen zij live was bij 1 van de eerste twitch streams. Ze had zo vaak moeite om haar lach in te houdenquote:Op zondag 6 augustus 2017 10:59 schreef DKUp het volgende:
Stream is nog steeds live, dus misschien zijn ze bijna klaar
Goh dat zou ik graag willen. Roterende planeten.quote:Op zondag 6 augustus 2017 11:03 schreef Scrummie het volgende:
Wel interessante beelden nu op die Twitch. Roterende planeten?
Dit soort video's verhoogd de sfeer wel in het spel, je krijgt wel echt het idee dat je met een project/research iets te maken hebt, misschien vanmiddag toch maar weer eens gaan spelenquote:Op zondag 6 augustus 2017 11:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen toen zij live was bij 1 van de eerste twitch streams. Ze had zo vaak moeite om haar lach in te houden. Was echt grappig om te zien.
Dit was genietenquote:Op zondag 6 augustus 2017 11:02 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen toen zij live was bij 1 van de eerste twitch streams. Ze had zo vaak moeite om haar lach in te houden. Was echt grappig om te zien.
Oeh. Make it so.quote:Op zondag 6 augustus 2017 11:03 schreef Scrummie het volgende:
Wel interessante beelden nu op die Twitch. Roterende planeten?
Hoezo?quote:Op zondag 6 augustus 2017 13:28 schreef DKUp het volgende:
Maar dit gaat bijna wel zeker multiplayer toevoegen
Samenwerking met bijna iedere opdracht.quote:Op zondag 6 augustus 2017 13:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoezo?
Dat is overigens een feature waar ik het minst op zit te wachten
Die samenwerking is eerder om een groter community gevoel te geven, zeker omdat bij de eerste opdrachten de puzzels vaak snel door een klein groepje werden opgelost. Als ze multiplayer willen toevoegen dan zou het een always online variant moeten worden, en dan sluiten ze dus mensen zonder PSN uit, dat zie ik ze niet zo snel doen.quote:Op zondag 6 augustus 2017 13:37 schreef DKUp het volgende:
[..]
Samenwerking met bijna iedere opdracht.
Ik heb liever ook andere functies dan multiplayer.
Grafisch mooier, meer opdrachten, een verhaal, meer diversiteit, bossen, betere watereffecten etc.
Ze kunnen er ook een mode van maken. Dus dan sluit je de mensen zonder PS Plus niet uit om NMS te spelen met andere nieuwe functionaliteiten.quote:Op zondag 6 augustus 2017 13:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die samenwerking is eerder om een groter community gevoel te geven, zeker omdat bij de eerste opdrachten de puzzels vaak snel door een klein groepje werden opgelost. Als ze multiplayer willen toevoegen dan zou het een always online variant moeten worden, en dan sluiten ze dus mensen zonder PSN uit, dat zie ik ze niet zo snel doen.
Ik zou persoonlijk het liefste iets meer 'leven' willen zin, dus dorpjes en steden op planeten.
Mja ik zie MP maar weinig toevoegen gezien de gigantische afstanden, dat wordt dan alleen leuk in de Hubs waar wat meer mensen relatief dicht bij elkaar zijn.quote:Op zondag 6 augustus 2017 13:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ze kunnen er ook een mode van maken. Dus dan sluit je de mensen zonder PS Plus niet uit om NMS te spelen met andere nieuwe functionaliteiten.
In de eerste beelden van NMS leken er meerdere gebouwen te zijn. Lekker de planeten boeiender en mooier maken
Lijkt me tofquote:Op zondag 6 augustus 2017 13:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mja ik zie MP maar weinig toevoegen gezien de gigantische afstanden, dat wordt dan alleen leuk in de Hubs waar wat meer mensen relatief dicht bij elkaar zijn.
En van mij part zijn het 'dode' steden van verloren gegane beschavingen
In ander nieuws, Loop16 is zich aan het verspreiden over supercomputers over de hele wereld.quote:Op maandag 7 augustus 2017 21:14 schreef Meike26 het volgende:
Even een update van de stream, zo'n 12 minuten geleden is Mr Noodles gevoerd..
Tot zover de update, Meike26 vanachter haar donkere pc hoekje.
Ja gisteren was die ook al zo ellendig laatquote:
quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 00:47 schreef DKUp het volgende:
Ach ja, ik ben toch Final Destanation 5 aan het kijken
Servers? Welke servers?quote:Op dinsdag 8 augustus 2017 00:58 schreef Atak het volgende:
Bestaat dit spel nog? Ik dacht dat het vorig jaar gefopt was en dat het niet meer waard was om de servers te hosten.
Morgen dus update notes/trailer.quote:Hello, Citizen Scientist,
Thank you for your contributions to Waking Titan. The developments that took place during Phase 3 were somewhat concerning, but together we have set in motion truly world-shaping events. We will continue to inform the Citizen Science Division of privileged information or any need for collaborators on a new project.
But we do have a few loose ends to tie up with you before we move on, so let's proceed.
First, we're pleased to announce that all 10,000 Level 4 Atlas Passes are in production. Note that due to transit times for mail, some may take several weeks to be delivered.
Next, our CEO Elizabeth Leighton has asked us to include a personal note of gratitude:
"Thank you for all your diligent efforts, Citizen Scientists. It's been an amazing journey for all of us. I've watched you thrive and achieve from those first Phase 1 radio ads all the way through the intensity of Phase 3. I've been impressed at every turn by how brilliant you've been, how voracious, how kind, how thoughtful.
It's been an honor and a privilege. On behalf of the Atlas Foundation, and on behalf of the world, thank you."
The Mercury subroutine has concluded successfully, and a new memo from SM about this process is coming in the next 24 hours. We hope it will answer a few key questions you have about our program, and about what comes next.
Deze week update dusquote:Hello Citizen Scientists,
It’s been a year since No Man’s Sky first released, and it’s been an exciting, intense and emotional year for us at Hello Games. We have been quiet, but we have been listening intently.
We've spent that year working hard on free updates for this game our team cares about so much.
Update 1.3 will release this week and will be available for free to all No Man’s Sky players. We're calling it Atlas Rises. It focuses on improving the central story of No Man’s Sky and adds the ability to quick travel between locations using portals. Patch notes will be made available shortly before the update goes live.
What we do is much more important than what we say, but since launch we have sometimes focused too much on that.
We wanted to reach out and celebrate the devoted community that means so much to us. We launched Waking Titan to try to do that.
When we posted those cassettes we didn't know what to expect. In the last eight weeks a quarter of a million players from across the globe (174 countries, to be precise!) have come together - united by a shared love of mystery and science fiction - to form the Citizen Science Division. You’ve travelled great distances both real and virtual, undertaken complex tasks, and explored the depths of simulation theory. New friendships have been forged, and a tight-knit community has been created. Most importantly a cute hamster has a new home.
You've become part of the No Man's Sky origin story.
It's been an honour to watch, but this is just the beginning. Whether you’ve followed Waking Titan or not, we welcome anyone to sign up to the Citizen Science Division, and to join us on the official CSD forums.
Our journey continues.
Thank you for this year. We hope you enjoy what comes next.
Sean
Geen idee, de update zal het moeten uitwijzen. De vorige twee updates waren zeker verbeteringen, maar de core gameplay vind ik nog steeds uitermate saai en het verkennen verveelt snel doordat de diversiteit toch tegenvalt.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 06:59 schreef Apekoek het volgende:
Heb het spel altijd links laten liggen, nu wel de moeite waard?
Dit.quote:Op woensdag 9 augustus 2017 07:10 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Geen idee, de update zal het moeten uitwijzen. De vorige twee updates waren zeker verbeteringen, maar de core gameplay vind ik nog steeds uitermate saai en het verkennen verveelt snel doordat de diversiteit toch tegenvalt.
Ik denk dat deze update daar geen radicale veranderingen in aan gaat brengen. Het is versie 1.3, niet 2.0. Het is geen reboot. Ik ben wel erg benieuwd en ik hoop dat het mijn aandacht nu wel wat langer vast kan houden.
Er is wat gelektquote:Edit: A page on NoMansSky.com was up for a few minutes around 8:30EST Thursday night. The page was password protected, but the meta description revealed the following:
___________________________________________________
Introducing Update 1.3 Update 1.3, Atlas Rises, brings a brand new and overhauled central storyline, portals, a new procedural mission system, trade improvements, system economies, joint exploration and more. This update marks the one year anniversary of No Man’s Sky, and a lot has changed. Please see Pathfinder and Foundation for previous major updates.
___________________________________________________
Edit: Yes, I borked the title ¯\_(ツ)_/¯
___________________________________________________
Edit: The CSS included the following terms:
Galactic Regeneration
Interstellar Trading
Mission Board
Terrain Editing
___________________________________________________
Edit: More stuff courtesy of Discord:
Updated combat
New exploration mechanics
Interstellar trading
New ships
New story
New worlds
Portals
New/updated Terrain
Updated user interface
new/updated "Visor"
Visual improvements
"No tint"
Update to freighters
Joint exploration
Missions
"Galactic Regeneration"
Expanded/Changed Combat
___________________________________________________
Je kan nu al het spel installeren en de updates downloaden. Waarschijnlijk later vandaag komt de 1.3 update uit.quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 10:23 schreef Droopie het volgende:
Ik snap nog steeds niet wanneer ik hem weer moet installeren en spelen
Jullie toch ook niet?
Wel... ehm.. bijzonder dat die 2 planeten op het eerste screenshot dezelfde wolken texture hebbenquote:
Jaquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
zijn dat screens van de update of?
Dat zal wel zo blijvenquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:12 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wel... ehm.. bijzonder dat die 2 planeten op het eerste screenshot dezelfde wolken texture hebben.
Hoezo zou die niet van toepassing zijn? Ik zit nog steeds met dezelfde save sinds release en de updates zitten er gewoon allemaal in?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:15 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Waar ik een beetje "bang" voor ben is dat deze update weer niet van toepassing zal zijn op bestaande savegames.
NMS vergt nogal wat.. ik wil niet zeggen inspanning, maar wel veel tijd uiteindelijk?
Om dat steeds maar weer opnieuw te doen is wel steeds weer de vraag of ik daar wel zo'n zin in heb iedere keer.
Je bouwt toch bijna letterlijk iedere keer weer iets op en op een gegeven moment wil je daar bij blijven zeg maar.
Yepquote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
zijn dat screens van de update of?
Hoe groot is de stap naar PSPro qua graphics enzo? Merk je dat nou echt?quote:Op vrijdag 11 augustus 2017 11:45 schreef DKUp het volgende:
Je hoeft niet overnieuw te beginnen.
Ik was mijn save file kwijt met de overstap naar PS4 Pro, dus ik moest toen wel met de Foundation 1.1 update overnieuw beginnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SOONY
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |