Dank je. Probeer een beetje boven jouw niveau uit te komen.quote:
Was meer om nu.nl, alsof ze niets beters kunnen verzinnen.quote:Op donderdag 13 juli 2017 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dank je. Probeer een beetje boven jouw niveau uit te komen.
Probeer je nu steeds in je reacties op mijn posts me op de kast te krijgen of zo?
Newsflash: heb er jaren ingezeten, ben er al uitgelokt, ga er niet ook nog eens opzitten.
Mister Butthurt sinds gister
Denk dat het hem serieus niet boeit... Hij moet de eerste nog in het echt tegenkomenquote:Op donderdag 13 juli 2017 13:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dank je. Probeer een beetje boven jouw niveau uit te komen.
Probeer je nu steeds in je reacties op mijn posts me op de kast te krijgen of zo?
Newsflash: heb er jaren ingezeten, ben er al uitgelokt, ga er niet ook nog eens opzitten.
Mister Butthurt sinds gister
Die verzinnen geen nieuws, Trump!quote:Op donderdag 13 juli 2017 13:52 schreef dopfles1 het volgende:
[..]
Was meer om nu.nl, alsof ze niets beters kunnen verzinnen.
O ik dacht dat hij als kutuser zijnde geen geld meer over had om de zijne te laten corrigerenquote:Op donderdag 13 juli 2017 13:52 schreef rival het volgende:
[..]
Denk dat het hem serieus niet boeit... Hij moet de eerste nog in het echt tegenkomen
Heb meer interesse in penis verkleiningquote:Op donderdag 13 juli 2017 13:53 schreef Ang3l het volgende:
Zouden dan straks penisverlengingen ook gewoon aan de orde van de dag zijn?
Da's goed nieuwd voor de gemiddelde Fokker!
Fokkers zijn toch altijd bovengemiddeld?quote:Op donderdag 13 juli 2017 13:53 schreef Ang3l het volgende:
Juist niet toch? Dan zijn ze niet uniek meer met hun 30cm.quote:Op donderdag 13 juli 2017 13:53 schreef Ang3l het volgende:
Moiiquote:Op donderdag 13 juli 2017 13:55 schreef Trashcanman het volgende:
Ok, tijd om irl mensen te vervelen. Fijne dag nog iedereen
quote:Op donderdag 13 juli 2017 13:55 schreef Trashcanman het volgende:
Meer uitgerekte vrouwen, scheelt weer gedoe.quote:Op donderdag 13 juli 2017 13:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Juist niet toch? Dan zijn ze niet uniek meer met hun 30cm.
Zorgt dan niet juist voor gedoe?quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:02 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Meer uitgerekte vrouwen, scheelt weer gedoe.
Ik snap hier helemaal niets van..quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:06 schreef Elvi het volgende:
Ja dag ik blijf gewoon mn kegel oefeningen door hoor. Dan pis ik tenminste niet in mn broek als ik nies
quote:Op donderdag 13 juli 2017 14:06 schreef Elvi het volgende:
Ja dag ik blijf gewoon mn kegel oefeningen door hoor. Dan pis ik tenminste niet in mn broek als ik nies
Jij wilt geen Fok!kers mee toch? Dus dan heb je die wel nodig. Gewoon doorgaanquote:Op donderdag 13 juli 2017 14:06 schreef Elvi het volgende:
Tijd om FOK!kers te vervelen hier.quote:Op donderdag 13 juli 2017 13:55 schreef Trashcanman het volgende:
Als ik eenmaal zo'n fokpener binnen heb dan laat ik m niet meer losquote:Op donderdag 13 juli 2017 14:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij wilt geen Fok!kers mee toch? Dus dan heb je die wel nodig. Gewoon doorgaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |