SPOILER: KaraokemeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 13-07-2017 12:31:37 ]
Dit heb je echt niet uitgerekend, hoor.. Vrouwen vullen dit elke maand standaard in op de kalenderquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:28 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
VerkeringWat een schattig woord
![]()
*even rekenen* vandaag precies een jaar en acht maanden
Ik moet ervoor rekenen. Dus ik ben lekker een nepvrouwquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:31 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dit heb je echt niet uitgerekend, hoor.. Vrouwen vullen dit elke maand standaard in op de kalender..
Volgens mij wel?quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:32 schreef Trashcanman het volgende:
Wat is er eigenlijk met the phone house gebeurd? Is die keten over de kop gegaan ofzo?
Volgens mij was dat een vrijdag.. Of een donderdag..quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:32 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik moet ervoor rekenen. Dus ik ben lekker een nepvrouw
Sterker nog, ik moet altijd nadenken over welke datum en welk jaar (13-11-2015).
Vast wel. Of was dat BelCompany.quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:32 schreef Trashcanman het volgende:
Wat is er eigenlijk met the phone house gebeurd? Is die keten over de kop gegaan ofzo?
Vrijdag. Ik weet zeker, omdat we vrijdag de dertiende heel grappig vondenquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:33 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Volgens mij was dat een vrijdag.. Of een donderdag..
Zie je wel.. Ik ben toch wel een soort genie, eigenlijk..quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:34 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Vrijdag. Ik weet zeker, omdat we vrijdag de dertiende heel grappig vonden
Waarom zou je nog bij een dergelijke winkel iets willen kopen?quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:36 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Oki, nu moet ik mijn vooropgestelde plan herzien. Error, error.
Is goed schatjequote:Op donderdag 13 juli 2017 12:34 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Zie je wel.. Ik ben toch wel een soort genie, eigenlijk..
Ik ben qua telefoons aanschaffen nog steeds een beetje wereldvreemd, wat zou jij doen dan?quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:36 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
Waarom zou je nog bij een dergelijke winkel iets willen kopen?
Dunno, misschien ook wel.quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:33 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vast wel. Of was dat BelCompany.
coolbluequote:Op donderdag 13 juli 2017 12:38 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik ben qua telefoons aanschaffen nog steeds een beetje wereldvreemd, wat zou jij doen dan?
Heb de mijne online gekocht bij Bol geloof ik en dan sim only abonnementquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:38 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik ben qua telefoons aanschaffen nog steeds een beetje wereldvreemd, wat zou jij doen dan?
Het gays snus homo gedeelte kloptquote:
Media Markt-telefoontje voor twee tientjes.. Simkaart inproppen en klaar is Kees..quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:42 schreef Trashcanman het volgende:
Ja loik maar ik wil eigenlijk binnen een uur weervmet een telefoon op zak lopen.
Geen idee om eerlijk te zijn. Heb vooral Zweedse elandboeren en metalheads gesproken en die laatsten zijn uiteraard net zo gay als de Finse (en welk land dan ook) metalheadsquote:
Ik vind dat soort landkaartjes altijd prachtigquote:
Het zijn toch metalheads he.quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:43 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Geen idee om eerlijk te zijn. Heb vooral Zweedse elandboeren en metalheads gesproken en die laatsten zijn uiteraard net zo gay als de Finse (en welk land dan ook) metalheads
Ik ookquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik vind dat soort landkaartjes altijd prachtig
Kan nog steeds met CL haar suggestie. Zit in Utrecht. Naast de Praxis.quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:42 schreef Trashcanman het volgende:
Ja loik maar ik wil eigenlijk binnen een uur weer met een telefoon op zak lopen.
Welke Praxis?quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan nog steeds met CL haar suggestie. Zit in Utrecht. Naast de Praxis.
quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:46 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Kan nog steeds met CL haar suggestie. Zit in Utrecht. Naast de Praxis.
Online uitzoeken en daar morgen afhalen, ben je nog sneller klaarquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:48 schreef Trashcanman het volgende:
[..]dank je! Ga ik morgen maar eens heen. Ben nu wat aan de late kant daarvoor zie ik.
Nog een dagje zonder overleef ik wel
Ik hoop het ook voor je.. Mocht je in de problemen komen kun je niet effe 112 bellenquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:48 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Jij bent de beste Yvie ter wereld!quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Online uitzoeken en daar morgen afhalen, ben je nog sneller klaar
Er zijn telefoons op mijn werk hequote:Op donderdag 13 juli 2017 12:49 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ik hoop het ook voor je.. Mocht je in de problemen komen kun je niet effe 112 bellen..
Ik heb geleerd dat Fok!kers graag zo zin mogelijk klantcontact willen hebben dus graag gedaanquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:49 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Jij bent de beste Yvie ter wereld!
Maar wat ga je doen als je vannacht plafonddienst hebt en ineens voel je een zeer sterke pijn in je linkerarm wat duidt op een aanstaand hartinfarct.. Wat doe je dan?quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:50 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Er zijn telefoons op mijn werk he
quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat Fok!kers graag zo zin mogelijk klantcontact willen hebben dus graag gedaan
Dan kom ik hier om te vragen of iemand even voor mij wil bellenquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:51 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Maar wat ga je doen als je vannacht plafonddienst hebt en ineens voel je een zeer sterke pijn in je linkerarm wat duidt op een aanstaand hartinfarct.. Wat doe je dan?
Zo is dat!quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat Fok!kers graag zo zin mogelijk klantcontact willen hebben dus graag gedaan
Oké..quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:51 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Dan kom ik hier om te vragen of iemand even voor mij wil bellen
Ik kwam gvd met het ideequote:Op donderdag 13 juli 2017 12:49 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Jij bent de beste Yvie ter wereld!
quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:53 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
jij bent dan ook de beste CL ter wereld
Ik mis Utrecht soms ook wel een beetje, vooral in de zomer/weekendquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:54 schreef Befbekje het volgende:
Ik zou ook graag in Utrecht willen wonen..
Belsimpel zit ook in Utrecht. Zeg maar een Phonehouse/Belcompany dingquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:48 schreef Trashcanman het volgende:
[..]dank je! Ga ik morgen maar eens heen. Ben nu wat aan de late kant daarvoor zie ik.
De mijne gaan ook wegquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik mis Utrecht soms ook wel een beetje, vooral in de zomer/weekendAl zijn bijna al m'n vrienden weggegaan uit Utrecht en heb ik er niet zoveel meer. Maar toch.
quote:Op donderdag 13 juli 2017 12:55 schreef Trashcanman het volgende:
Nou daar gaat ie dan, wens me succes!
Het niet zoveel meer hebben maakt niet in uit om in een stad te gaan wonen, tochquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik mis Utrecht soms ook wel een beetje, vooral in de zomer/weekendAl zijn bijna al m'n vrienden weggegaan uit Utrecht en heb ik er niet zoveel meer. Maar toch.
Finland - Zweden is een beetje als Nederland - Belgiequote:Op donderdag 13 juli 2017 12:43 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Geen idee om eerlijk te zijn. Heb vooral Zweedse elandboeren en metalheads gesproken en die laatsten zijn uiteraard net zo gay als de Finse (en welk land dan ook) metalheads
Dit klopt ook gedeeltelijkquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:42 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Ze zijn jaloers op de Zweden.. Finnen zijn echt afschuwelijk lelijk en boers..
Nou ja, als je er weinig mensen kent, is de lol er ook wel snel afquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:57 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Het niet zoveel meer hebben maakt niet in uit om in een stad te gaan wonen, toch?
Q woont er nogquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 juli 2017 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die mot me niet meerHij heeft nu Yvie.
Ow... wat sneu voor zo'n jonge knulquote:Op donderdag 13 juli 2017 13:07 schreef CherryLips het volgende:
http://www.nu.nl/sport/48(...)ouri.html?redirect=1
Damn
quote:Op donderdag 13 juli 2017 13:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]Helemaal niet. Ik zou nooit tussen een voorbestemd koppel willen komen
Echt een fijn ventje is dat, arme jongenquote:Op donderdag 13 juli 2017 13:07 schreef CherryLips het volgende:
Damn
Dit is echt heel erg fucked up.. Een beetje Robbie de Wit-achtig scenario, in de jaren '80 een begenadigd voetballer en na een hersenbloeding alles weg..quote:Op donderdag 13 juli 2017 13:07 schreef CherryLips het volgende:
Damn
FOK!KNOKPLOEG: ASSEMBLE!quote:Op donderdag 13 juli 2017 13:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Die mot me niet meerHij heeft nu Yvie.
Ik niet. Prachtig.quote:Op donderdag 13 juli 2017 11:53 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Normaal ben ik fan van alles wat Brit Marling (en Zal Batmanglij) aanraken, maar vond het toch matig
In uit om in... crisis wat een zinquote:Op donderdag 13 juli 2017 12:57 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Het niet zoveel meer hebben maakt niet in uit om in een stad te gaan wonen, toch?
Vanavond weerquote:
Dank voor je constructieve feedback, ik neem het mee naar achter..quote:
Wat is snus?quote:
Je zei "naar achter" hihiquote:Op donderdag 13 juli 2017 13:18 schreef Befbekje het volgende:
[..]
Dank voor je constructieve feedback, ik neem het mee naar achter..
Of 16quote:
Ik ook.quote:
Snuiftabak? Ewquote:Op donderdag 13 juli 2017 13:20 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Tabak wat je onder je lip moet stouwen geloof ik
Maandagquote:
16 thee?quote:
Een soort tabak dat in een soort theezakje zit en dat je tussen je tanden en lip propt. Tis walgelijk.quote:
Hangt van het glas of de mok af dan.. Een gewoon theeglas kan dat makkelijk, maar van die kommen is dat wel wat heftig hoor.quote:
En na een jaar heb je toch zwarte tanden en geen tandvlees meer over?quote:Op donderdag 13 juli 2017 13:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een soort tabak dat in een soort theezakje zit en dat je tussen je tanden en lip propt. Tis walgelijk.
[ afbeelding ]
Iewl.quote:
quote:Op donderdag 13 juli 2017 13:23 schreef Joosie200 het volgende:
Nog zo'n leuke Zweedse delicatesse is surstroming
Eerder soort pruimtabak. Alleen kauw je er beter niet op, je laat het gewoon zitten tegen het tandvlees/onder je lip, zodat je tanden naar de klote gaanquote:
Maar vast niet zo walgelijk als dat surstrumming of zoietsquote:Op donderdag 13 juli 2017 13:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een soort tabak dat in een soort theezakje zit en dat je tussen je tanden en lip propt. Tis walgelijk.
[ afbeelding ]
Dat valt geloof ik wel mee hoorquote:Op donderdag 13 juli 2017 13:22 schreef DjRex89 het volgende:
[..]
En na een jaar heb je toch zwarte tanden en geen tandvlees meer over?
Dan ren ik echt heel hard weg als ik dat zie/ruikquote:Op donderdag 13 juli 2017 13:23 schreef Joosie200 het volgende:
Nog zo'n leuke Zweedse delicatesse is surstroming
De post doet je imago als hardcore theezuiper geen goed.quote:Op donderdag 13 juli 2017 13:22 schreef Yvie_lu het volgende:
Hangt van het glas of de mok af dan.. Een gewoon theeglas kan dat makkelijk, maar van die kommen is dat wel wat heftig hoor.
Ah, voor de mooie hillbilly white trash look!quote:Op donderdag 13 juli 2017 13:24 schreef Joosie200 het volgende:
[..]
Eerder soort pruimtabak. Alleen kauw je er beter niet op, je laat het gewoon zitten tegen het tandvlees/onder je lip, zodat je tanden naar de klote gaan
Genoeg video's van te vinden op youtubequote:Op donderdag 13 juli 2017 13:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar vast niet zo walgelijk als dat surstrumming of zoiets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |